בעקבות ירי הרקטה לשדרות: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

חיל האוויר תקף מטרות חמאס ברצועת עזה וביניהן: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור, מתקן אימונים ומנהרת טרור. התקיפה הגיעה לאחר הירי לעבר ישראל אמש

זמן צפייה: 00:12

חיל האוויר תקף הלילה (ראשון) באמצעות מטוסי ומסוקי קרב מטרות חמאס ברצועת עזה וביניהן: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה ומנהרת טרור של הארגון. התקיפה הגיעה בעקבות שיגור הרקטה אמש מהרצועה לעבר שדרות.

כזכור, אזעקת צבע אדום נשמעה אמש בתחומי המועצה האזורית שער הנגב ובשדרות  לאחר שכיפת ברזל יירטה את הרקטה מעל שדרות. לפי ההערכות הג'יהאד האסלאמי אחראי לירי. זה היום השני ברציפות בו משוגרות רקטות מעזה לעוטף, והפעם השלישית בסך הכול מאז מבצע שומר החומות. גבר בן 29 נפצע קל כאשר נחבל במהלך הריצה למרחב המוגן בזמן האזעקה. הוא פונה לבית החולים ברזילי עם חבלת ראש.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2120129640' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_7domw5u5' duration='28']

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר בתגובה לירי הרקטה כי "לאחר שלא הייתה תגובה לירי לעבר שדרות לפני מספר שבועות - המשמעות היא אחת: חמאס וג'יהאד לא משתלטים על האירועים, הם מנהלים אותם. אני דורש שראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ושאר חברי הממשלה יתעשתו ויבינו שצריך לפגוע בראשי ארגוני הטרור בעזה. אסור שמדינת ישראל תאפשר מצב בו מחבלים שמנסים לפגוע בילדי שדרות והעוטף עומדים על הרגליים ולא חוששים לגורלם. בנט וגנץ - תחזירו את השקט ותחושת הביטחון לתושבי שדרות ועוטף עזה".