קיץ 2021 התאפיין בלא מעט העברות מטלטלות, אך קבוצה מנצחת יש רק אחת. לקראת פתיחת ליגת האלופות, נבחן כמה מהמעודונים הגדולים שייאבקו על הגביע הנכסף.
ברצלונה: את האוהדים יעניין מאוד לראות את בארסה שאחרי עידן מסי, עם שחקני בית חדשים, שחקני רכש חדשים ואולי כוכבים חדשים. הכישרון הגדול אנסו פאטי קיבל את ההזדמנות להיות הכוכב, עם המספר המחייב 10 שהיה מזוהה במשך 13 שנה עם הפרעוש. המטרה היא להמשיך לטפח שחקני בית חדשים. קומאן מאמין שעם ההרכב הנכון הקבוצה תצליח להתגבר על הטראומה ולחזור להיות אחת הטובות באירופה.

2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: EPA)

ריאל מדריד: עשתה שינוי גדול העונה, לאחר שהחתימה מאמן חדש במקום זינדין זידאן שעזב. ריאל ניסתה לצרף בכל הכוח את את קיליאן אמבאפה, אך ללא הצלחה, ותנסה ודאי שוב בקיץ הבא. הבלאנקוס איבדו את שני שחקני ההגנה המרכזיים שלהם, רפאל וראן והקפטן סרחיו ראמוס. יהיה מעניין לראות איך הם יסתדרו עם כל השינויים ועד כמה רחוק יגיעו עם כל השינויים האלה.
צ'לסי: אחת מהפתעות העונה שעברה. אף אחד כמעט לא האמין שהיא תעבור את ריאל מדריד בחצי הגמר ואת מנצ'סטר סיטי בגמר, אך באופן מדהים הלכה עד הסוף וזכתה בפעם השנייה בתולדותיה. עם הרכש הנוצץ רומלו לוקאקו צריך לקחת את הבלוז ברצינות גם הפעם.
מנצ'סטר סיטי: הגיעה בעונה שעברה בפעם הראשונה בתולדותיה לגמר ליגת האלופות, שבו הפסידה כאמור לצ'לסי. השנה ינסה פפ גאוורדיולה לשבור את הנאחס וסוף וסוף לעשות את זה. לשם כך הוא הנחית את ג'ק גריליש בן ה-25 מאסטון וילה, שמצטרף לסגל מפלצתי גם ככה.
מנצ'סטר יונייטד: כשכריסטיאנו רונאלדו משחק אצלך בקבוצה, אתה הופך אוטומטית למועמד לכל התארים. ג'יידון סאנצ'ו בן ה-21, שהגיע מדורטמונד תמורת 100 מיליון יורו, ודאי יסייע לו במטרה. יונייטד רוצה לחזור להיות אחת מהקבוצות הגדולות והחזקות באירופה כמו לפני עשור עם שחקני בית מצוינים לצד כוכבים גדולים.
באיירן מינכן: לאחר שהבלמים ג'רום בואטנג ודויד אלאבה עזבו, בבאיירן קנו שמות נוצצים לא פחות וטיפחו שחקני בית חדשים. המאמן החדש יוליאן נגלסמן, שעבורו קיבלה רד בול לייפציג 25 מיליון יורו, מאמין שאפשר לזכות בליגת האלופות למרות התחרות הקשה, בעיקר בעזרתו של החלוץ הקטלני ביבשת, רוברט לבנדובסקי.
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
(צילום: האתר הרשמי של צ'לסי)
פ.ס.ז': ואת הטוב שמרנו לסוף, הקבוצה שרבים מאמינים שהולכת לזכות בליגת האלופות לאחר שהחתימה את ליאו מסי, סרחיו ראמוס, דונארומה ו־ויינאלדום. המועדון שבשנת 2011 נרכש על ידי רשות ההשקעות של קטאר מסתער על הגביע – וכל דבר שהוא לא זכייה ייחשב לכישלון עם סגל כזה. מסי, ניימאר ואמבאפה בקבוצה אחת – וואו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.