ניימאר: "כבר לא יודע מה לעשות כדי שיכבדו אותי"

כוכב נבחרת ברזיל ירה לאחר שכבש ובישל במהלך הניצחון 0:2 על פרו במוקדמות המונדיאל: "זה הפך לשגרה, אני כבר לא אוהב לדבר בראיונות" • על הטענות לנבחרת שהגיע במשקל עודף: "החולצה הייתה גדולה"

ניימאר. למי קראתם שמן?, צילום: EPA

ניימאר סידר הלילה (בין חמישי לשישי) לנבחרת ברזיל ניצחון 0:2 על פרו, שהשאיר אותה מושלמת עד כה במוקדמות דרום-אמריקה בגביע העולם. בזמן שחברו לפריז סן ז'רמן לאו מסי הפך לגדול כובשי היבשת בכל הזמנים כשעבר את מספר השערים של פלה, ניימאר שבר שיא אחר בברזיל.

כוכב פ.ס.ז' כבש את שערו ה-12 במשחקי מוקדמות המונדיאל, שהעלה אותו לראש טבלת הכובשים לזכות ברזיל במוקדמות, מעל רומאריו, זיקו ורונאלדו. הוא גם הוסיף בישול במשחק אך למרות השיא שלו בברזיל, ניימאר הודה שהוא מרגיש שהוא לא זוכה לכבוד הראוי לו, ואינו יודע מה עליו לעשות כדי לקבל אותו.

"ברור שהנבחרת היא החשובה ביותר", אמר בסיום לטלוויזיה המקומית, "אני שמח מאוד להיות מלך השערים במוקדמות, עם הכי הרבה בישולים בנבחרת ובקרוב, אם הכל ילך כשורה, זה יהיה כבוד לעבור את פלה כמלך השערים בכל הזמנים. אני כבר לא יודע מה אני צריך לעשות כדי שאנשים יכבדו אותי. זה שגרתי, כבר הרבה זמן. כתבים, פרשנים, גם אחרים".

עוד הוסיף: "לפעמים אני אפילו לא אוהב לדבר יותר בראיונות, אבל ברגע חשוב אני בא להופיע. אני משאיר לחבר'ה לחשוב קצת".

הערותיו של ניימאר מגיעות כמה ימים לאחר שנמתחה עליו ביקורת על כך שהוא נראה בעודף משקל במהלך משחקי המוקדמות האחרונים. היו טענות שהוא לא בכושר בניצחון 0:1 על צ'ילה בשבוע שעבר, אבל החלוץ צחק מהטענות ואמר שהחולצה שלבש הייתה גדולה מדי.

"החולצה הייתה במידה גדולה, אני במשקל הנכון. במשחק הבא אני אזמין מדיום", פרסם באינסטגרם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by NJ 10 🇧🇷 (@neymarjr)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נכון לעכשיו ניימאר הוא השני בטבלת מלך השערים של ארצו בכל הזמנים במשחקים רשמיים. יש לו 69 שערים בברזיל והוא הולך ומתקרב לפלה, שסיים את הקריירה עם 77.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר