כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מינוי הח"כ הערבי

בימין תוקפים את הממשלה ואת בנט: "בושה"

לאחר שחברי הקואליציה בוועדת הכנסת אישרו את מינויו של חבר הכנסת רע"מ לתפקיד יו"ר ועדת הפנים, בימין תוקפים את הממשלה ואת העומד בראשה: "מכילים מחבלים" | ב'ליכוד' הזכירו שהוא ביקר לפני כמה שנים את משפחות המחבלים שביצעו את 'ליל הקלשונים'

בימין תוקפים את הממשלה ואת בנט: "בושה"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגות הימין תוקפות הערב (חמישי) את הממשלה ואת העומד בראשה נפתלי בנט, בעקבות מינוי אחד מחברי הכנסת של רע"מ ליו"ר ועדת הפנים.

לאחר שנציגי הקואליציה אישרו בוועדת הכנסת שנוהלה בידי היו"ר ניר אורבך מ'ימינה', את מינויו של חבר הכנסת ווליד טאהא לתפקיד יו"ר ועדת הפנים, ב'ליכוד' תקפו, ולאחר שציטטו ציטוטים מעברו של טאהא, תקפו את ראש הממשלה וממשלתו וטענו שהם מכילים מחבלים.

"‏התגובה של בנט לבריחת המחבלים מהכלא הייתה למנות את וואליד טאהא לתפקיד יו״ר ועדת הפנים בכנסת", תקפו. "0 תגובה נגד ארגוני הטרור, 0 תגובה נגד התפרעויות האסירים, 0 תגובה לרצח הלוחם בראל. ממשלת בנט אמרה שהיא 'מכילה מתים' וכעת מתברר שהיא גם מכילה מחבלים".

מפלגתו של נתניהו הזכירה: ‏"בשנת 2013 ואליד טאהא ביקר את משפחות מבצעי טבח ׳ליל הקלשונים׳ בו נרצחו שלושה חיילים על ידי חברי התנועה האיסלאמית. השנה אמר: 'האסירים בבתי הכלא הם אסירי חופש ומצפון ששילמו עבור מטרתנו הפלסטינית הצודקת'. היום בנט מינה אותו לתפקיד יו״ר ועדת הפנים של הכנסת. בושה".

גם במפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' תקפו את מינויו של טאהא וטענו שהוא כלל לא ראוי להיות בכנסת, וציטטו גם הם מראיון שהעניק בעבר: "'אלה שבבתי הכלא הם אסירי חופש. הטרוריסט הוא זה שמציב מחסומים בין כפרים פלסטינים", כך טאהא בראיון.

לאחר מכן תקפו את הקואליציה, 'ימינה' ואת יו"ר סיעתה ניר אורבך, שאמר כי טאהא ראוי לכהן במשכן: "ראוי להיות בכנסת? ממשלת השמאל של בנט-עבאס מובילה לאסון לאומי".

ווליד טאהא ועדת הפנים מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד