עודד ארד, אביו של בלם מכבי חיפה עופרי ארד, הלך הבוקר (רביעי) לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. הלוויתו תיערך מחר בקיבוץ החותרים בשעה 17:00. עופרי כתב באינסטגרם שלו "תודה על הזכות להיות הבן שלך, תשמור עלינו מלמעלה".
לאחר שנים של מאבק ממושך, חלה בימים האחרונים החמרה במצבו של עודד, ובנו עופרי נאלץ לא לטוס עם הנבחרת למשחק בדנמרק בכדי להיות לצדו ברגעיו האחרונים. עודד ליווה את עופרי במשך כל הקריירה, התמונה של שניהם חוגגים ביחד את האליפות הראשונה של מכבי חיפה אחרי עשור ריגשה את כולם.
1 צפייה בגלריה
עופרי ועודד ארד
עופרי ועודד ארד
עופרי יחד עם אביו, עודד ארד ז"ל
(צילום: עוז מועלם)
"האליפות הזו הייתה הדבר הכי חשוב בשבילי. כשהיינו בקורונה שאלתי אותו: 'אבא, מה אתה רוצה?'. הוא ענה לי: 'אליפות'. זו הגשמת חלום, בשבילי ובשבילו. אנחנו חמישה בנים, הוא היה רץ עם כולם. מאז שאני בן 20 הוא חולם על זה, אחרי שכבר הגשים אחד כשראה אותי משחק בנבחרת ישראל", אמר עופרי אחרי הזכייה באליפות.
ממכבי חיפה נמסר: "מביעים צער עמוק ומשתתפים באבלה הכבד של המשפחה עם מותו של עודד ומאחלים שלא תדעו עוד צער. עודד ליווה את בנו בכל אימון ומשחק מאז שעופרי שיחק בקבוצות הילדים. באליפות האחרונה ריגש עופרי רבים מאוהדי הקבוצה בפרט וחובבי הכדורגל בכלל, כאשר נשא את אביו בכיסא גלגלים למרכז המגרש והשניים חגגו יחד על כר הדשא".