נבחרת ישראל הצעירה פתחה היום (חמישי) ברגל ימין את דרכה במוקדמות יורו 2023, עם ניצחון חוץ 1:2 על הונגריה. עמרי גנדלמן ממכבי נתניה כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-86. מאור לוי, שעלה מהספסל שש דקות לפני כן, היה חתום על הבישול מהקרן.
הנבחרת בהדרכת אלון חזן תתארח בעוד חמישה ימים (שלישי, 21:00) בפולין למשחק השני במסגרת המוקדמות. סתיו נחמני מהפועל נוף הגליל כבש בדקה ה-32 בנגיחה אחרי הגבהה מדויקת של סוף פודגוראנו, שחקנה של ספציה האיטלקית.
1 צפייה בגלריה
אלון חזן במשחק של נבחרת ישראל מול רומניה
אלון חזן במשחק של נבחרת ישראל מול רומניה
אלון חזן. בכורה מוצלחת
(צילום: עוז מועלם)
ההונגרים השיגו את השוויון בדקה ה-68 משיתוף פעולה בין שניים שעלו כמחליפים: אלן שקריבק הגביה וקרישטוף טות-גאבור נגח פנימה. השער המאוחר של גנדלמן, כאמור, סידר שלוש נקודות לישראל. לנבחרת עד גיל 21 יש צוות מקצועי חדש, הכולל את יילה חוס כמנהל טכני וחזן כמאמן.
הנבחרות הנוספות בבית של ישראל הן גרמניה, פולין, לטביה וסן מרינו. תשע מנצחות הבתים במוקדמות, יחד עם הסגנית הטובה ביותר, יעפילו אוטומטית לאליפות אירופה עד גיל 21 שתתקיים באירוח משותף של רומניה וגיאורגיה בין 9 ביוני ל-2 ביולי 2023. שאר שמונה הסגניות יעלו לפלייאוף.
הרכב נבחרת ישראל: דניאל פרץ; זוהר זסנו (כרם ג'אבר, 70), גיל כהן, אור בלוריאן, דורון ליידנר, עמרי גנדלמן; סוף פודגוראנו (איתי בוגנים, 69), אושר דוידה (הישאם לאיוס, 46, עידו שחר, 90), עדן קארצב, ארד בר; סתיו נחמני (מאור לוי, 80).