איגוד השייט הודיע היום (חמישי) כי גור שטיינברג, מאמן נבחרת הגברים של ישראל בגלישת רוח, שהוביל אותה גם במשחקים האחרונים בטוקיו, סיים את עבודתו.
"גור שטיינברג סיים היום בצהריים פגישה עם מנכ"לית ויו"ר האיגוד, בה הגיעו להסכמה משותפת על סיום דרכו באיגוד. בשבועות הקרובים נודיע על השינויים בצוותי האימון לקמפיין פריז", נמסר מטעם האיגוד.
2 צפייה בגלריה
גור שטיינברג
גור שטיינברג
שטיינברג. מניות רבות בהצלחת השייט הישראלי
(צילום: אורן אהרוני)
"זה נגמר בהסכמה", סיפר שטיינברג. "עד סוף אוקטובר אעזור לנבחרת בהכנות לאליפות אירופה. בתחילת נובמבר אני חוזר לעבוד כמהנדס של אינטל במרכז הפיתוח בחיפה"
שטיינברג (52) הוא אחד המאמנים המעוטרים בתולדות הספורט הישראלי, שהוביל ספורטאי לשתי מדליות אולימפיות (גל פרידמן באטלנטה ובאתונה). בנוסף הוא חתום על 16 מדליות באליפויות עולם ואירופה.
2 צפייה בגלריה
פרידמן עם מדליית הזהב באתונה. חייב הרבה לשטיינברג
פרידמן עם מדליית הזהב באתונה. חייב הרבה לשטיינברג
פרידמן עם מדליית הזהב באתונה. חייב הרבה לשטיינברג
(צילום: ראובן שוורץ)
במהלך קמפיין טוקיו הוביל שטיינברג את נבחרת הגברים, המליץ על הבחירה ביואב כהן לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים והוביל אותו למקום הרביעי, נגיעה ממדליה אולימפית.
שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "גור שטיינברג הוא מאמן ואיש מקצוע משכמו ומעלה. טביעות אצבעותיו נמצאות על דפים רבים בהיסטוריית השייט הישראלי. לפני חמש שנים חזר שוב גור לאימון פעיל באיגוד והוביל בהצלחה רבה את נבחרת הגברים לטוקיו וקיווינו להמשיך ביחד גם לפריז. עצוב לי לראות אותו מסיים את דרכו היום, גם אם הדבר נעשה ברוח טובה ובהסכמת שני הצדדים. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך ומקווה שיצטלבו דרכינו בעתיד".