ערן זהבי עדיין חוגג את שבירת שיא הכיבושים של אלון מזרחי, אחרי שכבש שלושער מול איי פארו (0:4) ועלה ל-337 שערים בקריירה, אבל כבר מביט קדימה לעבר המשחק החשוב מול אוסטריה בבית (שבת, 21:45) במוקדמות המונדיאל.
זהבי (29 שערים בנבחרת) ערך היום מסיבת עיתונאים ונשאל קודם כל על השיא של שפיגלר (33): "הדבר הכי חשוב הוא לעשות תוצאות טובות, ברור שאשמח להבקיע, אני הרבה יותר מאושר שהשערים שלי מביאים תוצאות, מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר, אבל שוב, אני לא מעל לנבחרת. תמיד אפשר לחשוב מה היה קורה אם הייתי מתחיל לכבוש ככה מוקדם יותר בקריירה, אבל אני שמח מאיך שהיא התפתחה".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: יובל חן)
על העניין סביב חזרתו של מונס דאבור לנבחרת: "ההתאחדות לכדורגל לקחה החלטה טובה כשהחזירה את מונס ואת עומר (אצילי). הגדולה שלנו בחברה היא להכיל טעויות, יש פה מערכת שהחליטה שהוא כן צריך להיות בנבחרת. השחקנים הם לא צד בעניין, אני יכול להבין את העליהום שיש, אבל לא צריך להזכיר את זה כל הזמן בתקשורת. יש פה נבחרת אחת, ערבים ויהודים. יכול להבין שאנשים נפגעו מדבריו של דאבור, אבל גם אני עברתי את זה בעבר. כשהגעתי לאצטדיון התקבלתי באהבה למרות שחשבתי שישרקו לי בוז".
על סיכויי ההעפלה למונדיאל: "אם לא הייתי חושב שזה אפשרי לא הייתי מתאמץ. ברור שאנחנו לא פייבוריטיים, יש לנו בבית נבחרת שהייתה בחצי גמר היורו (דנמרק), אוסטריה מדורגת הרבה מעלינו. חשוב להתקדם, לעשות ניצחונות גדולים ולעלות בדירוג".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(צילום: רויטרס)
זהבי גם העלה בצהריים פוסט באינסטגרם: "האמת, לא יודע מאיפה להתחיל אפילו. להגיד לכם שחשבתי שאהיה מלך השערים בכל הזמנים בכדורגל הישראלי יהיה שקר, אבל לנו יש את התוכניות שלנו ולאלוהים יש את התוכנית שלו. הדבר היחיד שעשיתי זה לתת מאה אחוז מעצמי בכל אימון ובכל משחק במטרה להיות טוב ממי שהייתי אתמול. אז קודם כל אני רוצה להודות למשפחה שלי הכי קרובה, על כל התמיכה שלה לאורך השנים, ותודה גדולה לשחקנים והצוותים המקצועיים שעבדו איתי לאורך השנים. לכל אחד יש את החלק שלו בדבר הזה! אגב זה לא פוסט סיכום, ממשיכים קדימה, תודה רבה לכולם על כל הברכות, מעריך את זה מאוד ואוהב אתכם בחזרה".