כריסטיאנו רונאלדו חתם אתמול רשמית במנצ'סטר יונייטד, והיום (רביעי) התפרסם ריאיון שהוא העניק לאתר הרשמי של הקבוצה. כזכור, הפורטוגלי בן ה-36 הצטרף באופן רשמי מיובנטוס וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה שבה עלה לגדולה.
"כידוע, יש לי היסטוריה פנטסטית עם המועדון המדהים הזה. הייתי שם כבר בגיל 18 וברור שאני שמח מאוד לחזור הביתה אחרי 12 שנים. אני כבר מצפה להתחיל ולעלות למשחק הראשון שלי", אמר רונאלדו לאתר הרשמי של המועדון.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו בריאיון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד
רונאלדו בריאיון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד
"אתן הכל על המגרש, כמו תמיד". רונאלדו
(צילום מסך מאתר מנצ'סטר יונייטד)
3 צפייה בגלריה
אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון
"כמו אבא בכדורגל בשבילי, היה לו תפקיד גדול". אלכס פרגוסון
(צילום: EPA)
כוכב העל הפורטוגלי נשאל מה היה חלקו של אלכס פרגוסון בהגעתו, וענה: "כמו שכולם יודעים, מאז שחתמתי במנצ'סטר בגיל 18, סר אלכס פרגוסון היה המפתח. אני זוכר ששיחקנו פעם מול מנצ'סטר כשהייתי בספורטינג ליסבון. סר אלכס פרגוסון הוא כמו אבא בכדורגל בשבילי. הוא עזר לי מאוד, הוא לימד אותי הרבה דברים, ולדעתי כמובן היה לו תפקיד גדול, בגלל מערכת היחסים שהייתה לנו. אנחנו שומרים על קשר כל הזמן, והוא אדם מדהים. אני באמת אוהב אותו מאוד".
"אני חושב שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי", ציין רונאלדו, "עברתי מיובה עכשיו למנצ'סטר, זה פרק חדש, ואני כל כך שמח ומרוצה. אני רוצה להמשיך ולעשות היסטוריה, לנסות לעזור למנצ'סטר להשיג תוצאות נהדרות ולזכות בתארים. אני רוצה לזכות בדברים גדולים".
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2008
כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2008
"האוהדים של מנצ'סטר יונייטד מיוחדים". רונאלדו ב-2008
(צילום: AFP)
רונאלדו נשאל האם כבר שוחח עם המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, והשיב: "התכתבנו בינינו, אבל כמובן שיהיה לי זמן לדבר איתו פנים אל פנים, כדי לדעת מה הציפיות שלו. כידוע, שיחקתי איתו שנתיים-שלוש ביונייטד אז יש לי מערכת יחסים טובה איתו, רק שעכשיו אנחנו בתפקידים אחרים – אני שחקן והוא מאמן. אבל זה לא משנה, היחסים שלי איתו מצוינים, וכמו שאמרתי, אני במנצ'סטר כדי לעזור לקבוצה להשיג את התוצאות שהיא רוצה להשיג, והמאמן יכול לסמוך עליי בכל מה שהוא רוצה".
רונאלדו סיים את דבריו במסר לאוהדים של השדים האדומים: "האוהדים הם המפתח בכדורגל. עכשיו, כשכל האצטדיונים מלאים, זה לא כמו שהיה לפני שנה, כשהאצטדיונים היו ריקים. אוהדי מנצ'סטר יונייטד הם מיוחדים, אני זוכר את זה היטב. אני יודע שהם עדיין שרים את השירים שלי, מה שגורם לי להרגיש אפילו יותר שמח. המחויבות שלי היא לתת הכל על המגרש, כמו שעשיתי בעבר וכמו שאני עושה תמיד, ולנסות לעשות כמיטב יכולתי כדי לעזור לקבוצה להבקיע שערים, לבשל ולנצח במשחקים. אני מקווה לראות את האוהדים בקרוב מאוד".