ברצלונה יצאה בשן ועין מהמשחק מול חטאפה אתמול (ראשון), והצליחה לנצח לבסוף 1:2 בקאמפ נואו משערים של סרג'י רוברטו וממפיס דפאי. לברצלונה יש כעת שבע נקודות בליגה הספרדית לאחר שלושה מחזורים, ממש כמו לריאל מדריד.
אנטואן גריזמן שוב לא היה במיטבו, ונשמעו לעברו שריקות בוז מצד אוהדי ברצלונה. רונלד קומאן נחלץ להגנתו של הצרפתי. "כמאמן אני לא יכול להבין למה האוהדים שורקים בוז לאחד מהשחקנים שלנו", אמר ההולנדי, "זה לא טוב. אתה יכול לצעוק אם אין לו גישה נכונה או שהוא לא עובד. אבל לגריזמן היו קשיים במשחק, פשוט לא היה לו מזל".
3 צפייה בגלריה
גריזמן נגד חטאפה
גריזמן נגד חטאפה
גריזמן נגד חטאפה. לא פוגע
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
(צילום: רויטרס)
"כמו לכל החלוצים, יש לו ימים טובים וימים לא טובים", המשיך המאמן, "גם לא ייצרו עבורו מצבים". גריזמן, אגב, הבקיע עד היום רק 35 שערים ב-102 הופעות במדי בארסה. מי שהציל את ברצלונה הוא ממפיס, ששוב הרשים ומתחיל לבסס את מעמדו בקבוצה.
קומאן התייחס גם לניצחון הלא פשוט: "זה נורמלי להתקשות ולסבול בכדורגל. לא תמיד אתה משחק ברמה שלך. זה היה משחק איטי יותר בהשוואה לריאל סוסיאדד, אבל חטאפה לחצה עלינו היטב. במשחקים כאלה בעונה שעברה איבדנו נקודות, והיום ניצחנו. זה חשוב מאוד. אני שמח מאוד על שלוש הנקודות".
3 צפייה בגלריה
גאבי בהופעת הבכורה בבוגרים בברצלונה
גאבי בהופעת הבכורה בבוגרים בברצלונה
גאבי בהופעת הבכורה בבוגרים בברצלונה
(צילום: AFP)
סרג'י רוברטו, שהבקיע כבר בדקה השנייה, סובל משבר בצלע והקבוצה תעדכן בנוגע למצבו בהתאם לקצב ההחלמה. מרטין בריית'ווייט ביקש להתחלף בגלל בעיה בברכו השמאלית – ידיעה שעשויה לעניין מאוד את נבחרת ישראל, שתפגוש את דנמרק במוקדמות המונדיאל.
גאבי בן ה-17 רשם אמש הופעת בכורה במדי ברצלונה. הקשר המוכשר אמר בסיום: "אני הילד הכי מאושר בעולם. זה חלום שהתגשם. אלף דברים עברו לי בראש והייתי קצת עצבני בזמן שהתחממתי, אבל עליתי למגרש לתת את המקסימום. אני זוכר את כל המאמנים שהיו לי ואיך הם עזרו לי להתפתח".