בדרך כלל נהוג אחרי משחקים, בטח כאלה שבהם מעורבים הכוכבים הגדולים בעולם, לנסות להחליף איתם חולצה, או לפחות לצלם איתם סלפי. אקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', גנב אמש (ראשון) את ההצגה בסיום הבכורה של לאו מסי: מיד עם שריקת הסיום ב-0:2 של פריז סן ז'רמן על ריימס, הגיע השוער לכיוונו של הארגנטינאי כשהילד שלו לידו, וביקש מהפרעוש להצטלם יחד איתו.
האירוע המיוחד הזה נקלט היטב במצלמות הטלוויזיה, והפך לוויראלי בתוך שניות. מסי כמובן לא סירב, ואשתו של ראיקוביץ' מיהרה להעלות את התמונה לרשתות החברתיות וכתבה: "לאו מסי, תודה".
3 צפייה בגלריה
מסי, ראיקוביץ' והבן
מסי, ראיקוביץ' והבן
מסי, ראיקוביץ' והבן
(צילום מסך מתוך טוויטר)
והיה גם משחק. מסי אמנם לא פתח ב-11, אבל עלה לשחק בדקה ה-66 במקום חברו הטוב ניימאר. הארגנטינאי הראה פה ושם ניצוצות והשאיר טעם של עוד.
"הוא נראה טוב מהנגיעה הראשונה בכדור. הוא משרה רוגע על הקבוצה. תמיד חשוב לנצח בבכורה של שחקן. ידעתי מראש שנשלב אותו תוך כדי המשחק ושהוא לא יפתח בהתחלה. זה היה הגיוני", אמר בנוגע אליו המאמן מאוריציו פוצ'טינו. ב"פריזיאן" נתנו כותרת לבכורה של הפרעוש: "מסי נכנס ל-25 דקות של כיף".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי בבכורה
(צילום: AFP)
פוצ'טינו התייחס למשחק וגם לעובדה שקבוצתו מושלמת בליגה אחרי ארבעה מחזורים: "זה ניצחון חשוב בעיקר כי לא ספגנו. זאת הייתה אחת המטרות שלנו. היה קשה כי יש לנו הרבה שחקנים בכושר שונה. חלק מהם שיחקו לראשונה. יש לנו 12 נקודות וזמן לנוח קצת בעקבות פגרת הנבחרות".
מי שנראה מצוין במדי פ.ס.ז', לא בפעם הראשונה העונה ולמרות רצונו לעזוב, הוא קיליאן אמבאפה, שכבש את שני השערים לזכות סגנית האלופה הצרפתית. "הופעה גלקטית של אמבאפה סידרה לפ.ס.ז ניצחון", הייתה כותרת המשחק ב"פריזיאן".
3 צפייה בגלריה
אמבאפה משתעשע עם חכימי
אמבאפה משתעשע עם חכימי
אמבאפה. ככה נראה שחקן שרוצה לעזוב?
(צילום: AFP)
כמו כן, בתקשורת הצרפתית נטען כי אמבאפה כלל לא נראה על המגרש כמו מישהו שרוצה לעזוב את הקבוצה, להפך: הם ציינו את שמחת החיים שלו על הדשא והחיבור הנהדר עם חבריו בפריז.
דרך אגב, לפנות בוקר צייץ חליפה בן חמד אל ת'אני, בן משפחת המלוכה הקטארית, מבעליה של פריז סן ז'רמן, את הדרישות לכאורה של הצרפתים לרכישת אמבאפה על ידי ריאל מדריד. "בשעות הקרובות יגיע פקס מפריז למדריד עם התנאים לעסקה", צייץ בן המלוכה. "אם ריאל תרצה את אמבאפה היא תצטרך להגדיל את ההצעה שלה ליותר מ-180 מיליון אירו, או 180 מיליון אירו ואחד משחקני ריאל".
הציוץ של חליפה בן חמד אל ת'אני