אתלטיקו מדריד סיימה הערב (ראשון) ב-2:2 דרמטי בבית מול ויאריאל, בזכות שער עצמי מוזר ורשלני עמוק בתוך תוספת הזמן (90+5).
אייסה מנדי נגח לכיוון שוערו, אבל חרונימו רולי היה ממוקם רע מחוץ לשער והכדור התגלגל פנימה. איזה רגע אומלל של חוסר תיאום בהגנה של אונאי אמרי. אלופת ספרד אמרה תודה, ונמנעה מהפסד ראשון העונה בליגה, במסגרת המחזור השלישי.
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו זכתה מההפקר
אתלטיקו זכתה מההפקר
אתלטיקו זכתה מההפקר
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס עם שער ראשון העונה
לואיס סוארס עם שער ראשון העונה
לואיס סוארס עם שער ראשון העונה
(צילום: AFP)
אחרי שסיימה פעמיים בתיקו מאופס, מול גרנאדה ואספניול, ויאריאל הצליחה לכבוש לראשונה העונה בליגה דווקא מול האלופה המכהנת. מאנו טריגרוס כבש בבעיטה חזקה מקצה הרחבה בדקה ה-52, לפני שלואיס סוארס הבקיע את שערו הראשון העונה בדקה ה-56 ואיזן את התוצאה. החלוץ האורוגוואי הבקיע מבישול של אנחל קוראה בסיום התקפה מצוינת.
ויאריאל כמעט לא איימה על המסגרת של יאן אובלק לאורך המשחק, אבל כשזה קרה זה הסתיים ברשת: ירמי פינו בן ה-18, שבישל את השער הראשון, הבריק ובישל גם את השער השני של מחזיקת הליגה האירופית, הפעם לארנו דנג'ומה בדקה ה-74. ויאריאל כבר תכננה לחגוג, אבל אז הגיע הבלבול בהגנה שעלה לה בשתי נקודות.
3 צפייה בגלריה
השער השני של ארנו דנג'ומה
השער השני של ארנו דנג'ומה
השער של ארנו דנג'ומה. ויאריאל ניצלה את הזדמנויות ההבקעה הנדירות שלה
(צילום: רויטרס)
ראיו וייקאנו, שפתחה את העונה עם שני הפסדים, חגגה הערב על חשבון גרנאדה, עם 0:4 מהדהד. אלבארו גרסיה (3), אוסקר טרחו (23 בפנדל), רנדי אנטקה (43) וסנטי קומסאנה (58) כבשו את השערים.
גם אוסאסונה רשמה ניצחון בכורה, 2:3 בחוץ על קאדיס, ובצורה הכי דרמטית שאפשר. אלכס פרננדס (16 ו-66) הבקיע פעמיים לזכות המארחת, קיקה (60 בפנדל) השווה זמנית, ובתוספת הזמן רוברטו טורס ודויד גרסיה הפכו את התוצאה.