הגביע הגרמני בנוי בשיטה מעט מוזרה אפשר לומר. קבוצות הבונדסליגה מצטרפות ממש בהתחלה, וכך נוצרים מצבים והגרלות ששולחות קבוצות מהליגה החמישית להתמודד מול באיירן מינכן.
זה בדיוק מה שקרה הערב (רביעי) כשהאלופה התארחה אצל ברמר מהליגה החמישית, ולמרות שהעלתה הרכב משני באופן יחסי (חלק מהכוכבים ושחקני ההרכב ראשון שיחקו), היא הביסה את יריבתה 0:12 (!) והעפילה לשלב 32 האחרונות של המפעל.
3 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
לא ריחמו. שחקני באיירן מינכן חוגגים
(צילום: getty images)
רוברט לבנדובסקי לא שותף וזה נתן את האפשרות לאריק צ'ופו-מוטינג ליהנות מכל רגע. החלוץ הקמרוני חגג עם רביעייה (8 ,28, 35 ו82) ושלושה בישולים ואין ספק שבאיירן לא הפסיקה ללחוץ על הדוושה לרגע.
בהפסקה לוח התוצאות הראה 0:5, ובדרך כלל במצב כזה המשחק נרגע ואין יותר מדי כדורגל – אבל באיירן זו באיירן, ובעשר הדקות האחרונות היא כבשה ארבעה שערים וסגרה את הכמות על 12.
מלבד צ'ופו-מוטינג, ג'מאל מוסיאלה הבקיע צמד, קורנטן טוליסו, לירוי סאנה, בונה סאר, מיקאל קויסאנס ומאליק טילמן השתתפו אף הם בחגיגה.
3 צפייה בגלריה
אריק צ'ופו-מוטינג
אריק צ'ופו-מוטינג
כוכב הערב. אריק צ'ופו-מוטינג
(צילום: AFP)
באנגליה, ארסנל עלתה בקלילות לשלב 32 האחרונות בגביע הליגה אחרי 0:6 על ווסט ברומיץ' מליגת המשנה. פייר-אמריק אובמיאנג, שהחלים לאחרונה מקורונה, פתח בהרכב וכיכב עם שלושער (17, 45 ו-62) ובישול. ניקולה פפה (45+1), בוקאיו סאקה (50) ואלכסנדר לקאזט (69) הוסיפו.
סאות'המפטון התפרעה עם 0:8 על ניופורט מהליגה הרביעית. הקשר הנורבגי מוחמד אליונוסי כיכב עם שלושער. במשחק נוסף, ברנלי גברה 0:1 בדו-קרב פנדלים לאחר 0:0 בתום 90 דקות.
3 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
ארסנל התגעגעה אליו. פייר אמריק אובמיאנג
(צילום: רויטרס)