סעיד אלחרומי הובא למנוחות: "דמות לחיקוי עבור בדואים רבים"

אלפים ליוו את חבר הכנסת לשעבר בדרכו האחרונה. שרים, חברי סיעת רע"ם ויו"ר הכנסת גם הגיעו להלוויה: "ידע לשלב כל חייו נועם הליכות וחתירה למצוינות". רה"מ: "שולח את תנחומיי למשפחת"

זמן צפייה: 03:30

חבר הכנסת לשעבר סעיד אלחרומי הובא היום (רביעי) למנוחות במועצה המקומית שגב שלום. אלפים הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון, ביניהם גם השר לביטחון הפנים עמר בר לב והשרה תמר זנדברג, וכן חברי סיעת רע"ם ויו"ר הכנסת מיקי לוי, שאמר: "אלחורמי שנבחר רק לאחרונה לתפקיד יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ייזכר כמי שידע לשלב, לאורך כל חייו, כאדם, כמחנך וכאיש ציבור, נועם הליכות נדיר לצד חתירה למצויינות, ערכיות והישגיות אשר הפכו אותו לסמל של הצלחה ודמות לחיקוי עבור צעירים בדואים רבים".

ראש הממשלה נפתלי בנט הספיד את חבר הכנסת לשעבר מביקורו בוושינגטון: "בשם ממשלת ישראל, אני שולח את תנחומיי למשפחת אלחרומי על מותו של יו"ר ועדת הפנים, ח"כ סעיד אלחרומי. שלא תדעו עוד צער".

Whatsapp Image 2021 08 25 At 1

אלחרומי ממפלגת מת הלילה מהתקף לב בבית החולים סורוקה בבאר שבע והוא בן 49 בלבד. אלחרומי, שימש כסגן יו"ר המפלגה, יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ויו"ר הועדה העליונה לערבי הנגב. את אלחרומי תחליף הח"כ לשעבר אימאן ח'טיב-יאסין, הנחשבת למקורבת ליו"ר המפלגה מנסור עבאס.

אלחרומי נחשב לפעיל לקידום הזכויות של המגזר הבדואי בנגב, כאשר נמנה עם מובילי המאבק של החברה הבדואית נגד הריסות בתים ולמען הכרה ביישובים הלא-מוכרים בנגב. הוא נולד ביישוב שגב שלום שבנגב שם גם התגורר.