וואו: המהפך של בילי אייליש

הזמרת הנערצת עוברת בתקופה האחרונה שינוי מבורך • מנערה מורדת לדמות נשית • בסרטון באינסטגרם היא חשפה את השינוי האחרון שלה

בילי אייליש על עטיפת אלבומה החדש, צילום: אי.פי

הזמרת בילי אייליש עושה שוב מהפך, והפעם היא התחדשה בתספורת קארה חדשה. אייליש הפתיעה את המעריצים כשזנחה את השיער הארוך ועברה לתספורת קצרה יותר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

היא העלתה בימים האחרונים לרשתות החברתיות סרטון בו היא מופיעה בתספורת של קארה עם פוני מעוגל בשיער בגוון בלונד נקי מגוונים, בסרטון שהגיע ליותר משש מיליון צפיות.

המעריצים גם הפעם לא נשארו אדישים למראה החדש, ובין התגובות המחמיאות של "זה כל כך יפה לך", גם היו תגובות עוקצניות כמו "האם את מנסה להיות דמות אייקונית כמו מרלין מונרו?", וגם קביעה של גולש שכתב: "זהו, בילי זונחת את מראה הנערה המתבגרת והמתמרדת".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

אייליש מצידה הגיבה שהבחירה בתספורת הזו הייתה דווקא הייתה מהשראה מתמונה של אמה שלה בצעירותה. היא גם הציגה באינסטגרם תמונה של האם בשחור לבן וכתבה: "Like my mama".

ההשוואה בין אייליש למרלין מונרו צצה לא במקרה. בחודש מאי האחרון היא הפתיעה את העולם כשהופיעה על שער מגזין "ווג" כשהיא לבושה במחוך נשי וסקסי המדגיש את קימורי גופה ומחשוף שמבליט את החזה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

אין ספק שאייליש עוברת מהפך חיצוני במה שהיא בוחרת להציג בחצי השנה האחרונה, מה שגורר לא מעט תגובות. כעת הסקרנות עוברת להופעה האופנתית הבאה שצפויה אייליש לככב בה בחודש הבא - המט גאלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר