תואר במנהל עסקים גלובלי – התואר שפותח לך דלתות לעולם העסקים הבינלאומי

חולמים על תואר שיפתח בפניכם דלתות במקומות הנכונים? תואר שיתן לכם סט כישורים שהמתחרים שלכם יכולים רק לחלום עליהם?

Photo by Li Yang on Unsplash

בשיתוף האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל

התואר החדש של האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל

(UIBE-ISRAEL) הוא בדיוק מה שחיפשתם.

הכירו את התואר היוקרתי של אוניברסיטת העילית הבינלאומית לכלכלה וניהול גלובלי האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל – שלוחה ישירה של UIBE בבייג’ינג – מהאוניברסיטאות הנחשבות והיוקרתיות ביותר בסין.

תואר זה מקנה יתרון תחרותי בעולם העסקים הגלובלי כבר עם סיום הלימודים.

בשנת הלימודים הקרובה תציע האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל מסלול ייחודי ובלעדי לתואר ראשון במנהל עסקים בינלאומי.

כחלק מתוכנית הלימודים וללא תוספת לשכר הלימוד יסעו הסטודנטים לשתי נסיעות לימודיות בסין לטובת הכרת המדינה והתרבות העסקית הסינית, לימוד השפה הסינית עד לרמה של כלי עבודה (קריאה, כתיבה ודיבור).

וגולת הכותרת – התמחות משמעותית בחברות בינלאומיות.

בסיום הלימודים יזכו הסטודנטים בתואר אקדמי בינלאומי יוקרתי של אחת האוניברסיטאות הנחשבות במזרח – תואר של אוניברסיטת UIBE בבייג’ינג.

מי לא חלם על תואר בינלאומי במנהל עסקים שיפתח לו צוהר לעולם העסקים של המחר? עבור מי שרואה את עתידו כאיש עסקים או כמנהל מוביל בחברה גלובלית כנראה ההחלטה הניהולית הראשונה והנבונה שלו תהיה לבחור בתואר יוקרתי המוכר בכל העולם, המעניק למנהלי העסקים של העתיד כלים מקצועיים לפעול ולהוביל בעולם דינמי, טכנולוגי וגלובלי, עולם בו שרשרת האספקה עוברת הלוך ושוב בין יבשות שונות ודוברת כמה שפות ותרבויות עסקיות.

כזה הוא בדיוק התואר שמציעה, UIBE-ISRAEL האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל, השלוחה בישראל של University of International Business and Economics-UIBE  מהאוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בבייג’ינג – מסלול ייחודי ובלעדי לתואר ראשון בינלאומי במנהל עסקים, במסגרתו משולבים גם לימודי השפה הסינית (דיבור, כתיבה וקריאה) לרמת יכולות של יזמות ועסקים בישראל ובעולם, עם סין ובסין.

קמפוס האוניברסיטה, שוכן בעיר פתח-תקוה בקרבה לצירי תחבורה מרכזיים ותחב”צ ובלב אזורי ההייטק והעסקים. התואר מאושר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל ובכך מבטיח לבוגרים את האפשרות להשתלב בעתיד בקלות גם באקדמיה ובתעשייה הישראלית.

תוכנית מנהל העסקים של אוניברסיטת UIBE נחשבת לאחת מתוכניות מנהל העסקים הטובות והמבוקשות. הצוות האקדמי וצוות המרצים באוניברסיטה מורכב מפרופסורים ומרצים מסין ומישראל. הלימודים יתקיימו בעברית ובאנגלית ובמסגרתם כאמור, משולבים גם לימודי השפה הסינית. כחלק מתוכנית הלימודים וללא תוספת לשכר הלימוד יסעו כל הסטודנטים פעמיים לנסיעות לימודיות בסין. בסיום הלימודים יזכו הסטודנטים בתואר אקדמי בינלאומי יוקרתי, מטעם אוניברסיטת UIBE בבייג’ינג והיכרות ישירה ומעמיקה עם השוק, התרבות העסקית והשפה הסינית.

כרטיס כניסה לכלכלה הגדולה ביותר בעולם כבר במהלך התואר

“סין היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם ולפי התחזיות עד 2028 תעקוף את ארה”ב. סין היא גם שותפת הסחר השנייה בגודלה עם ישראל ומנוע צמיחה אדיר לתשתיות ולמשק הישראלי”, אומר אלוף במיל. מתן וילנאי, לשעבר שגריר ישראל בסין וכיום נשיא UIBE-ISRAEL האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל, ומסביר: “הצורך והביקוש ההולך וגובר למנהלים בעלי ניסיון והיכרות עם עולם העסקים של סין מצריך מתן מענה אקדמי ממסדי. תכנית מנהל העסקים של UIBE נועדה לתת למנהלי העסקים של העתיד כלים מחקריים, מקצועיים ואקדמיים לפעול ולהוביל בעולם דינמי, טכנולוגי וגלובלי. כחלק מתכנית הלימודים ילמדו הסטודנטים גם את השפה הסינית ברמה של כלי עבודה אפקטיבי. מסלול הלימודים של ISRAEL-UIBE יאפשר לבוגרים לפתח קשרים נרחבים ויפתח בפניהם דלתות לתפקידי מפתח וניהול עם ומול השוק הסיני, בישראל ובעולם ויעניק לבוגרינו יתרון תחרותי משמעותי בשוק העבודה העתידי”.

סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, פרופ’ גדי רביד, אומר כי בתוכנית ההכשרה המעשית של האוניברסיטה משולבות באופן מובנה שתי נסיעות לימודיות לסין הכלולות בשכר הלימוד. בשתי הנסיעות ילמדו הסטודנטים באוניברסיטת האם UIBE בבייג’ינג וייחשפו לתרבות העסקית הסינית ולהזדמנויות הרבות שהיא טומנת בחובה. “גולת הכותרת של ההכשרה היא הנסיעה השנייה, שבה הסטודנטים ישתלבו בתפקידים שונים בחברות סיניות מובילות”, מציין פרופ’ רביד, “התוכנית יוצאת הדופן תאפשר להם לחוות באופן ישיר את העולם העסקי והתעשייתי הסיני, לרקום קשרים אישיים עם אנשי עסקים סינים וליהנות מניסיון מקצועי ייחודי שיכין אותם בצורה הטובה ביותר לקריירה בינלאומית”.

לדברי פרופ’ רביד כי הקמפוס הישראלי הוקם תוך השקעה בלתי מתפשרת בעזרי לימוד טכנולוגיים, סגל מרצים ומתרגלים רחב הכולל צוות סיני וצוות ישראלי, חומרי לימוד עשירים וסביבת לימודים מתקדמת. “כל אלו יאפשרו לסטודנטים ללמוד בתנאים הטובים ביותר, עם דגש על יחס אישי לכל סטודנט”.

פרטים והרשמה ניתן לקבל בטלפון: 074-7052727

ובאתר האוניברסיטה:   www.uibe-israel.co.il

אודות UIBE– אוניברסיטת האם:

UIBE היא אוניברסיטת עילית בינלאומית לכלכלה וניהול גלובלי – המקבילה הסינית של “לונדון סקול אוף אקונומיקס”. האוניברסיטה נמצאת במרכז בייג’ינג, ונחשבת לאחת האוניברסיטאות התחרותיות בסין. מתקבלים אליה רק האחוזון העליון בקרב הנבחנים במבחני הקבלה לאוניברסיטאות בסין. האוניברסיטה מדורגת באופן קבוע במקום הראשון או השני בסין במקצועות הניהול והכלכלה.

האוניברסיטה מוגדרת כ״אוניברסיטת מפתח לאומית״ ומדורגת כ-״דאבל פירסט קלאס״ (הדירוג הגבוה והיוקרתי ביותר לאוניברסיטאות בסין).

לאוניברסיטה 18 פקולטות אקדמיות, 10 מכוני מחקר וכ- 160 תוכניות לימוד לתואר ראשון, תואר שני ודוקטורט.

באוניברסיטה לומדים סטודנטים מ- 148 מדינות, ובין בוגריה ניתן למצוא נשיאי אוניברסיטאות, מנהיגים ובכירי משק רבים: מנכ”ל דויטשה בנק, ראש העיר שנגחאי, מנכ”ל בנק אוף צ’יינה, סגן נשיא פרוקטר אנד גמבל, מנכ”ל ג’יי. פי. מורגן, שר המסחר ושיתוף פעולה

לפרטים נוספים:

www.uibe-israel.co.il

בשיתוף האוניברסיטה הסינית הבינלאומית בישראל

כדאי להכיר