ערן זהבי קיבל אתמול (שלישי) בדקה ה-62 הזדמנות אדירה להעלות את פ.ס.וו ליתרון מול בנפיקה (0:0), ועל הדרך להשוות את שיא הכיבושים של אלון מזרחי, אבל שלח את הכדור למשקוף מול שער ריק - וקבוצתו הודחה בסופו של דבר בפלייאוף ליגת האלופות, זאת אחרי 2:1 של הפורטוגלים במשחק הראשון.
"אני יכול להאשים רק את עצמי שלא הבקעתי", אמר זהבי. "אני לא יודע אם זה היה נבדל או לא, אבל עדיין עדיף לכבוש ואז לראות. לא היו לנו מספיק מצבים מסוכנים במשחק, נצטרך לצפות בו שוב, לנתח את מה שעשינו פחות טוב וללמוד מזה".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ההחמצה של ערן זהבי
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי לא מאמין
ערן זהבי לא מאמין
זהבי לא מאמין
(צילום: getty images)
זהבי המשיך: "אני כמובן מאוכזב, לדעתי הגיע לנו לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות, היינו טובים יותר מבנפיקה בשני המשחקים. לצערי לא הבקענו היום, נצטרך לקחת אחריות. בסופו של דבר לא עמדנו במטרה שלנו. אני מאוכזב אבל גאה בקבוצה. הכרטיס האדום שבנפיקה קיבלה שיחק לרעתנו בדיעבד, כי היא העמידה עשרה שחקנים בתוך הרחבה שלה והיה לנו מאוד קשה לעבור אותם. לא היינו מספיק חדים, לא הצלחנו להרוג את המשחק וברמות האלו אתה נענש על כך".
לאחר מכן נשאל אם הרגיש לחץ בבעיטה החופשית בסיום: "היא הייתה בכיוון הנכון, אבל היא לא עברה את החומה. לא הרגשתי יותר מדי לחץ, רציתי לבעוט. הכל הלך נגדנו היום. היינו צריכים להיות יותר חכמים עם המצבים שלנו, אבל לא עשינו את זה".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי בפעולה
ערן זהבי בפעולה
ספג ביקורת. זהבי
(צילום: getty images)
מי שלא ריחמה על הישראלי הייתה התקשורת ההולנדית. "הוא שחקן מנוסה אבל שיחק בחיפזון וברשלנות, לא החזיק מספיק את הכדור בהתקפה. הוא רק היה צריך לגלגל את הכדור פנימה, אבל במקום נגיעה רכה, הוא בעט בכזו עוצמה ופגע למשקוף", נכתב ב"דה סטנטור".
באתר "Voetbal Primeur" הוסיפו: "אחרי 60 דקות שבהן זהבי שמר על פרופיל נמוך, הוא סוף סוף הופיע מול שער ריק והבעיטה שלו למשקוף עשתה את ההבדל בין הארכה לכישלון במשימת העלייה לליגת האלופות. זו החמצת חייו".