בנט לפני המראתו: נדון בתוכנית בלימה להתפתחות הגרעין האיראני

לפני עלייתו למטוס בדרכו לפגישה הראשונה עם נשיא ארה"ב בוושינגטון, רה"מ התייחס להתקדמות בפרויקט הגרעין האיראני ואמר כי "החזית המרכזית היא איראן שעשתה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות"

זמן צפייה: 02:04

ראש הממשלה נפתלי בנט המריא היום (שלישי) לארצות הברית לפגישת עבודה ראשונה בוושינגטון עם צמרת הממשל האמריקני, בהם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. בטרם המראתו, התייחס בנט לסוגיות שידונו במהלך ביקורו: "החזית המרכזית היא איראן, נדון בתוכנית הבלימה להתפתחות הגרעין האירני שעשה קפיצת מדרגה בשלוש השנים האחרונות".

ראש הממשלה סיפר כי הדיונים יתעסקו בין היתר גם במאבק בקורונה. "אני מתכוון לשתף את הנשיא ביידן בידע ובתובנות שאנחנו צוברים במבצע ההתחסנות השלישי פה, במדינת ישראל, שאני שמח שכבר חצתה את רף מיליון וחצי המתחסנים". עוד הוסיף כי "אני משאיר אחריי ישראל עם ניצני תקווה של התייצבות במאבק נגד זן הדלתא".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הוריו של הלוחם שנפצע לאלוף הפיקוד: "תוריד מדים – ותתפטר"

דיווח: לאחר שיחות עם המצרים – חמאס יחדול לשגר בלוני תבערה

מגפת הקורונה: חיסונים לבני 30, מבצע בדיקות הסרולוגיה יצומצם

רה''מ בנט בעת העלייה למטוס לוושינגטון
רה''מ בנט בעת העלייה למטוס לוושינגטון | צילום: אבי אוחיון /לע''מ

לדברי בנט, "יש ממשל חדש בארצות הברית ויש ממשלה חדשה בישראל, אני מביא איתי מירושלים רוח חדשה של שיתוף פעולה שנשענת על קשר מיוחד וארוך שנים בין שתי המדינות".

עוד התייחס ראש הממשלה בנט לנושא הסיוע האמריקני לצה"ל: "אנחנו גם נטפל במספר פעולות לביצור העליונות הצבאית הישראלית. לצד זה, נעסוק גם בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, החדשנות ומשבר האקלים שמטריד את כולנו".