אין דברים כאלה: עפנו על הלוק של רותם סלע

הלוקים של מנחת "הכוכב הבא" ממשיכים להשאיר אותנו בלי מילים • הסטייליסטית של סלע מגלה מה עומד מאחורי הבחירה בכל המראות, ומבטיחה עוד הפתעות בהמשך

מנחי "הכוכב הבא", אסי עזר ורותם סלע, צילום: אורן בן חקון

רותם סלע היממה אותנו אמש (ראשון) בתוכנית הריאליטי בהנחייתה "הכוכב הבא" כשלבשה לוק מתוחכם בסגנון ילדי הפרחים של שנות השישים. זה המקום לציין שמנחת התוכנית לא מפסיקה ללבוש העונה מראות שיקיים ומהפנטים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

לכבוד הפרק המיוחד עם חנן בן ארי, סלע לבשה לוק לא צפוי שכלל חולצת שיפון לבנה בגזרת אוברסייז עם ווסט פרנזים מבד עור בצבע שחור עם מטבעות כסופים של מעצבת האופנה הישראלית ליאורה טרגן. להשלמת הלוק הייחודי, סלע ענדה שרשרת צ'וקר צמודה שחורה עם תליון, עגילים וטבעות, גם הם של מותג התכשיטים של ליאורה טרגן הנקרא BAZZ AND LUTRA ומגפיים שחורים של AYUCHKA.

האיפור והשיער של סלע על ידי בוצעו על ידי המאפר אסף באבו ומעצב השיער יניב זאדה, שהשלימו את המראה במדויק עם מראה מעושן בעיניים ושיער שבור וגלי.

על הסטיילינג ללוק המדובר אחראית הסטייליסטית סיוון חימי, שמלבישה את סלע כל העונה. "מבחינתי, רותם היא לא דמות אחת עם סטייל אחד בלבד, אז אני משחקת עם כל מיני סגנונות ודמויות שיפים ומחמיאים לה. פעם אחת אני מלבישה אותה בהשראה משנות השישים, ופעם אחת הנערה הצרפתייה מעולמות ההשראה של איב סאן לורן".

"אני מאוד אוהבת את המשחק הזה. בפרקים הבאים והאחרונים לתוכנית תהיה נוכחות מלאה של מעצבי אופנה ישראלים, מה שהתחיל בלוק של דרור גבע שלבשה בשבוע שעבר וימשיך עד הסוף. אני מאוד אוהבת לעבוד עם מעצבים ישראלים, וחשוב לי לתת להם את הבמה הראויה. יש לנו בארץ מעצבים מדהימים ואני אוהבת לעבוד איתם מקרוב בשיתופי פעולה", אומרת חימי.

המראות של סלע העונה מוכיחים כי לכל לוק יש סיפור, ושיש צוות שלם של אנשי מקצוע שמתכננים שבועות לפני את התוצאה הסופית. אנחנו לגמרי נהנים מהדרך, ומצפים לראות אילו עוד מראות חימי תכננה לצופים בהמשך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר