הותר לפרסום: אנדריי קמינסקי הוא החשוד ברצח אימו טטיאנה בשדרות

החשוד אותר אתמול לאחר שנעדר במשך יומיים מהבית והוגדר בסיכון • הבוקר נעצר בביתו לאחר שעל פי החשד רצח את אימו • פרקליטו: "כשביקרתי אותו היום הוא נראה במצב פסיכוטי" • מעצרו הוארך בשבוע

אנדריי קמנסקי המואשם ברצח אימו בשדרות , צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום כי אנדריי קמינסקי הוא החשוד ברצח האם טטיאנה קמינסקי. אנדריי נעדר לפני יומיים והוגדר בסיכון. אתמול הוא אותר והבוקר נעצר לאחר שעל פי החשד רצח את אימו. 

עו"ד ליאור רונן מהסנגוריה הציבורית, שמייצג את החשוד, אמר בפני בית המשפט במהלך הדיון כי יש לחשוד רקע נפשי.

"כשביקרתי אותו היום בבוקר נראה על פניו שהוא נראה במצב פסיכוטי ולא מחובר לעצמו", אמר הסנגור, "המשפטים שלו לא היו מחוברים. הוא דיבר על קולות ופקודות ודברים שהוא מתקשר ברמות אחרות עם אנשים אחרים, שאומרים לו מה לעשות. כל פעם הוא שאל מי אני ומה אני עושה כאן ולכן המצב מעורר את השאלה אם הוא אחראי למעשיו ואם הוא ידע להבחין בין טוב לרע". 

אימו של החשוד // צילום ללא קרדיט,

במהלך הדיון בבית המשפט, הודיעו הצדדים על הסכמתם להארכת מעצרו של המשיב עד ליום חמישי הבא. כמו כן הוסכם כי המשיב יעבור בדיקה פסיכיאטרית ביחס לאחריותו לביצוע העבירה המיוחסת לו וביחס לכשירותו לעמוד לדין.

כוחות משטרה הוזעקו הבוקר לבית בעיר שדרות, בעקבות דיווח על חשד לתקיפה אלימה בביתה של אישה, ככל הנראה על ידי בנה, שנעצר על ידי המשטרה. השוטרים שהגיעו לזירה פרצו לדירה יחד עם כוחות כבאות והצלה, עצרו את החשוד והחלו להעניק טיפול רפואי לפצועה. צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה במקום, אחרי פעולות החייאה.

פרמדיק מד"א, מיכאל קנטר, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה, שפרצו לדירה. האישה, שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות קשות בגופה, שכבה בדירה. מייד התחלנו בטיפול רפואי, שכלל עצירת דימומים וקיבועים, וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות - אבל הפציעה שלה הייתה אנושה, ובסוף נאלצנו לקבוע את מותה".

"ראיתי אותה על הרצפה מכוסה בדם"

השכנה שהייתה עדה לרצח, לודמילה רחימוב, סיפרה שהבן היה מכה את אימו במשך תקופה ארוכה. לדבריה, היא הייתה מגיעה אל האם כדי לאפר אותה, שלא יראו את הסימנים הכחולים. לדבריה, האם שנרצחה הבוקר סיפרה כי בנה היה ככל הנראה במצב של דיכאון, כי פוטר בקורונה.

כמו כן, השכנה דיווחה כי הבוקר היו צרחות שלא היו בדרך כלל. האם צרחה לו שיפסיק. "הבן פתח לי את הדלת, ושאל: 'את רוצה לראות את אמא?', ואז ראיתי אותה על הרצפה מכוסה בדם. דם על הקירות... ואז הוא דחף אותי החוצה ונעל את הדלת, ושמעתי אותה ממשיכה לצרוח", כך סיפרה. עוד ניתן להבין מהשכנה, כי הנרצחת הייתה נוהגת לקחת משמרות כפולות בעבודתה רק כדי להימנע מלהיות בבית. החשוד היה בנה היחיד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר