האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
וכי אי ההתחסנות |
משכיל |
18.08.21 22:57 |
1 |
אסור לבצע פעולת היזק מכוונת לגוף |
Theologizer |
18.08.21 22:58 |
4 |
''פעולת היזק'' |
משכיל |
18.08.21 23:00 |
7 |
אין להזיק לגוף אלא אם כן זו פעולת ריפוי טובה כשלעצמה והנזק אגבי ומשני (ורק במקרים מסוימים) |
Theologizer |
18.08.21 23:15 |
32 |
גם לדעתי זו פעולת היזק למי שאינו בסיכון גבוה מאד. |
ידידיה |
19.08.21 00:26 |
66 |
פסבדו דתיים |
הניצוץ |
18.08.21 23:09 |
21 |
מניח שזה נובע מגישה דטרמניסטית-דתית של ''הכל מן אללה'' |
פרקליט השטן |
18.08.21 23:34 |
47 |
יפה אמרת וזו השקפת ה אשערייה מן המוסלמים |
מזל דלי |
18.08.21 23:49 |
54 |
מניח כמוך |
ידידיה |
19.08.21 00:27 |
67 |
לא, אלא ששימוש בתרופה יכול להרגיש כחוסר אמונה בבורא ולכן הסלוגן שלהם די חכם. |
ידידיה |
19.08.21 00:24 |
65 |
קמפיין? אפשר קצת נתונים על הקמפיין? |
כל כתם |
18.08.21 22:57 |
2 |
שאלה מעניינת האם אללה זהה לאלוהי אברהם יצחק ויעקב |
Theologizer |
18.08.21 22:57 |
3 |
למה לא? |
ג'ק ספארו |
18.08.21 23:00 |
8 |
כרוך בשאלה כיצד מילים בשפה ותכנים במחשבה מורים על דברים במציאות |
Theologizer |
18.08.21 23:12 |
27 |
לא בדיוק |
gabe |
18.08.21 23:16 |
33 |
לא מתעסק כעת בשיטתם השגויה אלא בשאלת הזיהוי. הם לא מזהים נכון את האל. מבחינה מסוימת |
Theologizer |
18.08.21 23:19 |
35 |
למה לא מזהים נכון את האל? |
mikak |
18.08.21 23:34 |
46 |
אתה מאמין שירמיהו היה נביא אמת? הרי אף בן אנוש לא יכל לנבא מדעתו את 70 שנות גלות בבל במדויק |
Theologizer |
18.08.21 23:47 |
52 |
אחת הטענות של המוסלמים |
mikak |
18.08.21 23:53 |
57 |
אז הם אומרים שזייפו את התורה כבר במגילות קומראן מהמאה השלישית לפנה''ס? |
Theologizer |
18.08.21 23:56 |
59 |
כן. הטענה שלהם שהתורה זוייפה ע''י היהודים |
mikak |
19.08.21 00:05 |
61 |
זכור לי שקראתי פעם שמוחמד בהתחלה היה הרבה עם היהודים שמה ושמע הרבה מדרשים |
ג'ק ספארו |
19.08.21 01:28 |
75 |
אם היית צודק אז כל אחד מאיתנו עובד אל אחר |
ג'ק ספארו |
18.08.21 23:35 |
48 |
ניתן לטעות בתכונות לא מהותיות או לא משמעותיות אך לאו דווקא בתכונות משמעותיות |
Theologizer |
18.08.21 23:51 |
56 |
אם אני חושב שבן גביר הפך לתומך שלום עכשיו, אז אני לא מדבר עליו יותר? |
ג'ק ספארו |
18.08.21 23:56 |
58 |
אצל בן גביר השם הוא מזהה קשיח. אצל המוסלמים זה לא אותו שם בכלל. אז מה שחשוב זה התאור |
Theologizer |
18.08.21 23:58 |
60 |
גם את בן גביר לא השם הוא המגדיר |
ג'ק ספארו |
19.08.21 00:06 |
62 |
גם יהודי שהוא אפילו דתי אדוק במצוות עשוי להאמין באל באופן שהוא עבודה זרה בלי שהוא מודע לכך. |
להב אש |
19.08.21 00:56 |
69 |
כמו שאמרתי, אם הוא לא מאמין באחדות האל הוא לא מאמין באל הזה |
ג'ק ספארו |
19.08.21 01:14 |
71 |
גם אמונה באחדות האל יכולה להיות עבודה זרה כמו למשל הפנ-תאיזם של שפינוזה |
להב אש |
19.08.21 04:06 |
78 |
אתה החלטת ששפינוזה עבד עבודה זרה (או כפר, ליתר דיוק), אתה לא יכול להוכיח מזה |
ג'ק ספארו |
19.08.21 09:56 |
79 |
כן בניגוד לנוצרים |
בן דוד בא |
18.08.21 23:01 |
10 |
הכללה די גסה |
ג'ק ספארו |
18.08.21 23:03 |
12 |
גם אצל הנוצרים, רק שלנוצרים יש עוד איזה אל קטן או יותר |
הניצוץ |
18.08.21 23:11 |
26 |
כן |
vs_vs |
18.08.21 23:04 |
13 |
אאלט קראתי שהכוח של המוסלמים וערבים זה בגלל שליטתם שם. ולכן היתה מחשבה לקחת להם את זה |
עמלץ פלד |
18.08.21 23:06 |
14 |
הכוח שלהם זה בגלל |
vs_vs |
18.08.21 23:09 |
22 |
לא שידוע לי |
עמלץ פלד |
18.08.21 23:10 |
24 |
מה יש פה לדעת אח יקר ? |
vs_vs |
18.08.21 23:13 |
30 |
אני חושב שהנושא של הכוח שלהם זה מהקבלה. מהנסתר. אבל העם שלנו אף פעם לא היה צדיק גדול... |
עמלץ פלד |
18.08.21 23:21 |
38 |
הביאו פה החברים בשם הזוהר על ברית המילה שלהם |
vs_vs |
18.08.21 23:31 |
44 |
כח האחיזה שלהם בארץ נובע מקיום ברית מילה |
gabe |
18.08.21 23:12 |
29 |
אכן, שליטתם תתפוגג בגלל שהם לא עושים פריעה בברית המילה-זהר. |
אליצור |
18.08.21 23:19 |
36 |
גם אם היו עושים הכל בול זה לא היה עוזר להם כי גוי שנימול עדיין נקרא ערל. |
להב אש |
19.08.21 01:00 |
70 |
''ישמעאל הוא העם היחיד בעולם, שמקיים את מעשה הברית כזכר למילת ישמעאל שנימול מכוח הציווי האלוקי'' |
vs_vs |
19.08.21 01:15 |
72 |
ידוע אך לא דיברתי על זה אלא הערתי הערה אחרת. |
להב אש |
19.08.21 04:05 |
77 |
מעניין תודה . אני הבנתי שבגלל הברכה של יצחק וכיבוד האב של עשיו מול חוסר כיבוד האב של יעקב |
עמלץ פלד |
18.08.21 23:23 |
42 |
עשיו זה אדום נצרות ישמעאל זה איסלאם |
בן דוד בא |
19.08.21 01:52 |
76 |
++ מצורף מאמר להרחבה: ''סוד התנחלות בני ישמעאל בארץ'' |
vs_vs |
18.08.21 23:50 |
55 |
מחלוקת הפרי חדש עם הפרי תואר מבעל האור החיים הקדוש |
מתבונן |
19.08.21 00:47 |
68 |
יפה |
תודה רבה |
18.08.21 22:59 |
5 |
נסחפו, בנט הוא אלהים? |
המקור |
18.08.21 22:59 |
6 |
גורו (; |
כונן |
18.08.21 23:07 |
17 |
עבאס לא יעשה ''קמפיין'' כזה בחינם, רק צריך לברר כמה בנט הולך לשלם לו מהכיס שלנו. |
Q |
18.08.21 23:00 |
9 |
זה לא חלק מה53 מיליארד? |
ToGo |
18.08.21 23:07 |
15 |
זה הטיפ |
כונן |
18.08.21 23:08 |
19 |
אצל הערבים אין ''הכול כלול'' או מחיר גלובלי, יש רק אקסטרות. |
Q |
18.08.21 23:10 |
23 |
מצוין, אולי זה יזיז משהו |
יוסריאן |
18.08.21 23:02 |
11 |
אני בעד שיזיז אותם מפה.. |
ToGo |
18.08.21 23:07 |
16 |
לא קיים. |
ZioNLight |
18.08.21 23:08 |
18 |
בבקשה בלי דברי כפירה! |
כונן |
18.08.21 23:08 |
20 |
ויציב ונכון וקיים וישר ונאמן ואהוב ונחמד ונעים ונורא ואדיר ומתוקן ומקובל וטוב ויפה.. |
אליצור |
18.08.21 23:12 |
28 |
הם תומכים בחיסונים כנראה כי הם יוצאים מתוך נקודת הנחה שיהודים זה עם חכם |
Seagulls |
18.08.21 23:10 |
25 |
והם צודקים. |
אליצור |
18.08.21 23:13 |
31 |
הושע התלונן |
Theologizer |
18.08.21 23:17 |
34 |
''רק עם חכם ונבון הגוי הגדול הזה''(דברים ד' ו'.) |
אליצור |
18.08.21 23:21 |
37 |
כך אמור להיות באידיאל |
Theologizer |
18.08.21 23:23 |
43 |
כך זה המצב הנורמטיבי, ויתכנו גם חריגות.. |
אליצור |
18.08.21 23:39 |
49 |
מה פתאום. הפסוק אומר שאם ישמרו את התורה כמו שצריך אז הגויים יראו שאנחנו נבונים |
ג'ק ספארו |
19.08.21 00:24 |
64 |
דוגרי, ממה שאני רואה בשנתיים האחרונות |
Seagulls |
18.08.21 23:22 |
40 |
אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה.. |
אליצור |
18.08.21 23:43 |
50 |
כמה זה יוצא באחוזים חצי הכוס המלאה? |
Seagulls |
19.08.21 00:21 |
63 |
הם תומכים בחיסונים כי הם רוצים לעבוד ללא מגבלות |
מזל דלי |
18.08.21 23:22 |
39 |
כל הכבוד לרעם מעולה |
Django |
18.08.21 23:22 |
41 |
אלללה וואכבר |
להכות בברזל |
18.08.21 23:31 |
45 |
מתנגדי החיסונים עידכנו את הקמפיין: ''סומכים על החיסונים, והולכים לאלוהים'' |
KobyBD |
18.08.21 23:46 |
51 |
הערבים נושאים את שם ה' בגאווה, הנוצרים נושאים אותו בגאון |
red diamond |
18.08.21 23:49 |
53 |
לא רק ברע''מ, יש מאמץ ממשלתי בחברה הערבית הנה השרה מירב כהן באיצטדיון דוחא בסכנין |
להב אש |
19.08.21 01:19 |
73 |
והנה כוכב(ת) הרשת חאפיזה עם השרה מקבלת חיסון |
להב אש |
19.08.21 01:23 |
74 |
מזכיר לי את החרדים שלנו , שום מילה טובה |
דורון |
19.08.21 10:02 |
80 |
חבר מתאריך 26.11.20
2481 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נובעת משיקולים דתיים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה שיקול הן אתי הן דתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2481 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
או התערבות חיצונית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
19987 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בכל אופן אני מניח שזה לא מה שמנחה את רוב המוסלמים בארץ שאינם מתחסנים. יותר בקטע של "הכל מכתוב".
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
20261 הודעות, 232 מדרגים, 464 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.18
2585 הודעות, 72 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הם מאמינים שכל מה שצפוי לקרות, בהכרח יקרה, ללא קשר לפעולותיהם.
ביהדות יש עיקרון שלכאורה אמור למנוע תפיסות פאסיביות שכאלה: "הכל צפוי והרשות נתונה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
30221 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
19987 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
19987 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.19
5347 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
https://play.google.com/store/apps/details?id=azizi.com.kolketem&hl=iw&gl=US
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
נניח אתה אומר "הנשיא ה-45 של ארה"ב" ואז טוען עליו איזו טענה. למשל שהוא חלה בקורונה ונרפא. או שהוא מליארדר. וכדומה. מאחר והתיאור הצליח לחול באופן חד ערכי על האדם ששמו דונאלד טראמפ, המשפט יכול לקבל ערכי אמת או שקר בהתאם לשאלה האם התכונה שהצמדת לטראמפ מתקיימת במציאות שלו כאדם או לא.
כשמוסלמי מתפלל לאל ששלח את נביאו האחרון מוחמד. או שציווה שהאיסלם ינחל את ארץ ישראל (ולא היהודים) וכו'. הוא לכאורה מורה על ישות שתכונותיה מנוגדות לתכונותיו של אלוהי אברהם יצחק ויעקב. אז הוא לא מצליח לזהות נכון את בורא העולם. מצד שני הוא כן סבור שהישות הזו בראה את העולם ומבחינה זו לא ניתן להורות על מישהו אחר כי יש רק בורא אחד. ויש שיקולים נוספים מן הסוג הזה.
בנוסף, השם "אללה" במקור היה שמו של אליל האבן של מכה. לפעמים השם הוא זה שמקבע את זהות האובייקט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
1044 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
שיטתם היא שאל זנח את היהודים בגלל העבירות שלנו ולכן בחר בהם הערבים להיות העם הנבחר
וראייתם חורבן בית שני ופיזור עם ישראל בכל קצוות תבל
https://www.pigumrental.co.il
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2981 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
הם מאמינים באותו האל, רק טוענים שהוא התחרט כתוצאה מהמעשים של ישראל (הרגו את הנביאים, חטאו וכו'). בגלל זה הקוראן בפרקים הראשונים שלו מהלל את ישראל ובפרקים האחרונים מקלל את היהודים (יש הבדל בין ישראל ליהודים). וכידוע הקוראן עובד בשיטה של ישן מפני חדש תוציאו, כלומר האחרון קובע...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
הוא מתנבא בשם ה' כך:
כֹּה אָמַר יְהוָה נֹתֵן שֶׁמֶשׁ לְאוֹר יוֹמָם חֻקֹּת יָרֵחַ וְכוֹכָבִים לְאוֹר לָיְלָה רֹגַע הַיָּם וַיֶּהֱמוּ גַלָּיו יְהוָה צְבָאוֹת שְׁמוֹ. אִם יָמֻשׁוּ הַחֻקִּים הָאֵלֶּה מִלְּפָנַי נְאֻם יְהוָה גַּם זֶרַע יִשְׂרָאֵל יִשְׁבְּתוּ מִהְיוֹת גּוֹי לְפָנַי כָּל הַיָּמִים. כֹּה אָמַר יְהוָה אִם יִמַּדּוּ שָׁמַיִם מִלְמַעְלָה וְיֵחָקְרוּ מוֹסְדֵי אֶרֶץ לְמָטָּה גַּם אֲנִי אֶמְאַס בְּכָל זֶרַע יִשְׂרָאֵל עַל כָּל אֲשֶׁר עָשׂוּ נְאֻם יְהוָה. (לא:לד-לו)
האל אינו משנה את דעתו -
וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל לֹא יְשַׁקֵּר וְלֹא יִנָּחֵם כִּי לֹא אָדָם הוּא לְהִנָּחֵם. (שמואל א טו:כט)
כִּי אֲנִי יְהוָה לֹא שָׁנִיתִי וְאַתֶּם בְּנֵי יַעֲקֹב לֹא כְלִיתֶם. (מלאכי ג:ו)
מוחמד אינו יכול להיות נביא שמחייב את עם ישראל כי התורה מצמצמת נבואה שמחייבת את העם רק לנביא שמגיע מהעם:
נָבִיא מִקִּרְבְּךָ מֵאַחֶיךָ כָּמֹנִי יָקִים לְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֵלָיו תִּשְׁמָעוּן (דברים יט:טו)
אתן לך אפשרות. נניח שהאל ששלח את מוחמד היה אחד מה"שרים" השולטים באומות (ישויות אינטליגנטיות לא ביולוגיות שהאל ברא טרם בריאת האדם). מי שעובד את אלוהי מוחמד עשוי לעבוד אותו ולא את אלוהי אברהם יצחק ויעקב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2981 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
שהיהודים זייפו את התורה, לכן אסור לקרוא בה.
זה גם נכון שהתורה מצמצמת את הנבואה לאדם מישראל, זו אחת הסיבות שהיהודים לא הלכו אחרי מוחמד וזה ממש הכעיס אותו ולכן כתב מה שכתב בקוראן.
אגב, יש בקוראן נבואות של מוחמד שלטענת המוסלמים התקיימו ויתקיימו בעתיד (יותר לציין שחלק מהנבואות זה העתק הדבק מהתורה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
במקרים רבים המגילות הללו מעתיקות מגליונות מהמאה ה-4 לפנה"ס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
2981 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
למשל- ישמעאל הוא זה שנעקד ולא יצחק.
הקוראן לעומת זאת הם טוענים שקיים עוד מלפני בריאת העולם, רק שמוחמד העלה על הכתב את דברי האלוהים ושהאיסלם היה מאז ומתמיד (מוכר לך? 😉).
התורה גם כן נכתבה מאלוהים ע"י משה שהוא אחד הנביאים, אבל אז היהודים הגיעו (להבדיל מבני ישראל) ועשו שינויים כדי שיתאימו את הצרכים (השטניים) שלהם.
אגב, בסורה השניה מתואר איך בני ישראל היו מתחת להר סיני במתן תורה ואלוהים אמר להם- או שתקבלו את התורה או שפה תהיה קבורתכם. ממש העתק הדבק של "כפה עליהם הר כגיגית".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
כי לכל אחד יש פרשנות משלו לדברים מסוימים. אם אני אומר שטראמפ שבר את הרגל, וזה לא נכון, אז לא דיברתי על טראמפ? דיברתי, וטעיתי או שיקרתי בנוגע למשהו אצלו.
הגדרת האל היהודי, בשונה משאר האלים, היא האחידות (וממילא היחידות) שלו. זהו רעיון הבסיס, ועליו כולם מדברים. מתווכחים מה הוא אמר, ואם הוא אמר, ולמה, אבל עליו מדובר.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מי שמזהה את האל אליו הוא מתפלל כאל ששלח את מוחמד ועזב לגמרי את עם ישראל - זה כבר שינוי די משמעותי שעשוי להטיל ספק סביר באפשרות שהוא מתפלל לאלוהי אברהם יצחק ויעקב.
אגב, בהתגלות למשה בסנה, האל אומר לו שזה שמו לעולם וזכרו לדור דור, שהוא יזוהה כאלוהי אברהם יצחק ויעקב. מוסלמים אינם מזהים אותו כאלוהי יצחק ויעקב.
וַיֹּאמֶר עוֹד אֱלֹהִים אֶל מֹשֶׁה כֹּה תֹאמַר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל יְהוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתֵיכֶם אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אֱלֹהֵי יִצְחָק וֵאלֹהֵי יַעֲקֹב שְׁלָחַנִי אֲלֵיכֶם זֶה שְּׁמִי לְעֹלָם וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
המאפיין של בן גביר, המבדיל אותו משאר האנשים, זה הגוף וההיסטוריה שלו. מה שהבדיל את האל היהודי משאר האלים זו לא הבחירה במישהו או משהו, ואפילו לא אמירה כזאת או אחרת. הוא היה קיים לפני כל זה. הדבר שבו הוא שונה זה כמו שאמרתי - האחידות. כל עוד הם מאמינים בה אז זה אותו האל.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
ושוב, ה' מתעקש שיזהו אותו כאלוהי יצחק ויעקב. דת שאינה מזהה אותו ככזה - אינה מזהה אותו כפי שהוא מזהה את עצמו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
תחשוב שאני מדבר איתך על בן גביר ואומר לך "נו בן גביר ההוא שנפצע במלחמת יום כיפור"... אז דיברתי עליו? לא, פשוט התבלבלתי.
צריך למצוא את המגדיר כדאי לשנות את הטעות מהאישיות לפעולה. המגדיר של בן גביר זה 'לא' השם, ויכול להיות שאני אדבר עליו גם אם בטעות אקרא לו בן גזיר. המגדיר זה הגוף והיסטוריית הפעולות שלו בחיים. זה מה שמבדיל אותו ממך וממני, נכון?
וכמו שאמרתי, לגבי האל מה שהגדיר אותו כנבדל משאר האלים זו האחידות, ולכן זה תלוי בזה. היה את האל (כלומר מקור הכוח, זה בערך פירוש המילה "אל") שאחראי על פיריון, והיה את ההוא שאחראי על אהבה. ואותו אל יכול היה להיקרא בהודו בשם אחד וביוון בשם אחר. ואז הגיע האל היהודי שהוא מקור 'כל הכוחות'. אז שוב, זה המגדיר שלו.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
אמונה זה דבר שצריך ללמוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
יש אומרים שזו העבודה זרה הכי גדולה שיש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ובכל מקרה שפינוזה זו בעיה כי הוא בכלל לא האמין באל בעל רצון, למיטב ידיעתי. רק בכוח/הוויה. לכן קשה לומר שזו אחדות האל. זו אחדות, אבל לא האל.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
1606 הודעות, 21 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ברצות השם דרכי איש גם אויביו ישלים איתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
בכל מקרה כל הנוצרים מדברים על אותו אחד, בשונה מהמאמינים באלים, אבל מה שכן זה שחלק גדול מהם מאמינים בחוסר אחידות מסויים של האל, 'אותו' אל.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
20261 הודעות, 232 מדרגים, 464 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.08.21 בשעה 23:11 בברכה, vs_vs
לכן אסלאם זה לא נחשב עבודה זרה. ד"א, זו נקודה טובה שהקב"ה גלגל שדווקא הם שם בהר הבית, ולא דתות אחרות שנחשבות עבודה זרה. בע"ה יגיע היום, משיח יתגלה בקרוב מאוד, והכל יעבור לשליטת ישראל. בינתיים הם שם כקליפה ששומרת על הפרי עד שיגיע זמנו.
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
38868 הודעות, 105 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
העבירות שלנו. שנאת חינם קודם כל.
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
38868 הודעות, 105 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
כשלא מקיימים רצון ה', האויבים שלנו זה השוט מאת ה' כדי להחזיר אותנו לדרך הישר. מה היה בכל הדורות ? זה מה שהיה. מה השתנה ? שום דבר.
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
38868 הודעות, 105 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
והקב"ה אינו מקפח שכר כל ברייה. לענ"ד מסתבר לומר שיש בזה דרגות. הם יכולים לקבל את השכר שלהם, כלומר את האחיזה בארץ לזמן מוגבל כמו שכתוב בזוהר, אבל בלי כל התסיסה והרוע והפעולות נגדנו, אלא ביחסים מכבדים מול היהודים וכו'.
אבל אם היהודים לא מקיימים את הברית של "נעשה ונשמע" מול הקב"ה ח"ו, אז בנוסף לאחיזה שלהם בארץ, הם גם מתחילים להשתולל עם רוע מול היהודים כדי להחזיר אותנו למוטב (הם לא מתכוונים לזה כמובן, כדי להחזירנו למוטב, אבל ה' מכוון אותם בהתאם למעשינו).
רואים שהשטן שם על עניין אהבת חינם / שנאת חינם את כובד משקלו. משמע שמזה הוא מפחד ביותר, כי הוא יודע שאהבת חינם תגמור אותו. אכן כך היה בדורו של אחאב שהיו עובדים עבודת כוכבים, ובכל זאת היו מנצחים במלחמות בגלל האחדות הגדולה שהייתה ביניהם.
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
1044 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אבל בגלל שהם לא עושים פריעה כמו היהודים
אחיזתם תתפוגג במהרה בימינו
כך כתוב בזהר
https://www.pigumrental.co.il
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
אנשים מערבבים כאן טרמינולגיה של חכמת הנסתר כאילו זה דברים כפשוטם.
מה שמזכיר את כל הדחיפות של המילים ערב רב לדיונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
"על פי דברי המהר"ל המובאים לעיל מובן הקשר בין ברית המילה של ישמעאל לזכייתו בארץ. ישמעאל הוא העם היחיד בעולם, שמקיים את מעשה הברית כזכר למילת ישמעאל שנימול מכוח הציווי האלוקי. בכך מובדל ישמעאל מיתר העמים, ולכן, זכה לקבל חלקים מארץ ישראל - המובדלת משאר הארצות".
מתוך המאמר בתגובה 55. כדאי לעיין להב אש היקר.
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.08.21 בשעה 04:23 בברכה, להב אש
ישנם באשכול מספר נושאים שונים ביניהם
יש כאן דיון על זכות אבות ולזכות בגין נקודות של קודש
ואני התייחסתי להבדל בין ישראל לעמים
הדיון כאן מדבר על הארץ ועל את מי היא מקבלת ולמה. בהקשר לישמעאל
והדיון היה כאן על אמונת הייחוד
ועל ערך של מצווה.
ועל התיקון של בני ישמעאל
אך החוט החורז הכל הוא ענין הזהות והמלחמה על הזהות בנוגע לנקודה של דרך מי דבר-השם מתגלה בעולם. וממילא למי הארץ הזו.
הבטחת זמן היא ענין יחסי מותנה
כתוב שהקב"ה השאיר את הפלישתים ללמד בני יהודה קשת הלוא היא כתובה על ספר הישר
לכן בסופו של דבר כפי שאמרו לפניי השאלה מתי זה יסתיים תלויה בשאלה מתי אנחנו נלמד את השיעור הדרוש כך שישמעאל יוכל ללמוד מאיתנו כיצד לשוב אל השם באמת כלומר להכיר בכך שדבר השם מתגלה לעולם ולהם דרך עם ישראל הגם שדרושה לכל אומה ובכללם ישמעאל את ההתאמה הייחודית שלהם.
מאחר ואנחנו לא יודעים עדיין לעשות זאת כאומה לכן הם אוחזים במקור השבור שלהם וממנו יש/היה להם הזכות שהיה. זה כבר נגמר. כעת מחכים לנו שנעשה את ייעודינו.
וייעודינו לא מסתכם רק בשמירת מצוות הדת
לצערי יש לנו עוד כברת דרך. ואכן כשאנו מתמהמהים הם לצערינו מזכירים לנו.
בוקר טוב עורה ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
38868 הודעות, 105 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
אז יש לערבים ברכה בנושא הנפט והעושר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
1606 הודעות, 21 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ברצות השם דרכי איש גם אויביו ישלים איתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6945 הודעות, 77 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
https://www.arachim.org/ArticleDetail.asp?ArticleID=1549
דברי מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
1179 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
55190 הודעות, 317 מדרגים, 617 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המצב שם דורש שיפור
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.09
55244 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
22282 הודעות, 128 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
35375 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
905 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
22282 הודעות, 128 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
35375 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
48706 הודעות, 362 מדרגים, 713 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
Washington Irving
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
905 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.16
55167 הודעות, 390 מדרגים, 419 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
22282 הודעות, 128 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
19893 הודעות, 150 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
🐑🐩🐇💉🤐
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
נִדְמוּ ( = נכחדו) עַמִּי מִבְּלִי הַדָּעַת כִּי אַתָּה הַדַּעַת מָאַסְתָּ (הושע ד:ו)
כלומר יש פוטנציאל להיות עם חכם ונבון אך הוא לא בהכרח מתממש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
7260 הודעות, 41 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18063 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
"כי היא חכמתכם וגו'". היום עם ישראל בכללותו לא שומר תורה ומצוות.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
19893 הודעות, 150 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
או שלושים שנה אחורה
לא מורגש במיוחד
(דעתי הצנועה מתחתית המדרגה)
🐑🐩🐇💉🤐
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
37762 הודעות, 105 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
19893 הודעות, 150 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
0.01% ?
🐑🐩🐇💉🤐
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
30221 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
וזה בתיאום עם בנט על מלא הם מסתערים יחד על החברה הערבית בנט מחר בטייבה להציל את הממשלה ואת הכיסא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.13
3302 הודעות, 33 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כולם צריכים להתחסן כמה שיותר מהחברה הערבית
אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
17847 הודעות, 156 מדרגים, 297 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
5435 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
9878 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
- "god bless america"
בכל נאום של כל נשיא ארצות הברית אבר..
- in god we trust
מרוח להם על השטרות..
מתי גם אנחנו נישא את שם ה' בגאון? זאת השאלה
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי 💞
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
11720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
לא יודע מי זה אבל אומרים שסלבס אז כל הכבוד לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
1077 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לרפואה , לאנשים הגויים שלא מוסלמים שהמציאו את החיסון...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד