מאחורי הקלעים: זה סוד הקסם של נינט

צוות הגלאם של נינט טייב כולל שלושה אנשים שנמצאים איתה שנים • תשכחו מריסים מלאכותיים ומאיפור כבד, נינט אוהבת את הפשטות, וזה עובר במסך בצורה מדהימה

נינט טייב, צילום: מתוך התכנית, קשת 12

בימים האחרונים כולם מדברים על היופי של נינט טייב, וברשתות החברתיות מתקיים השיח האם היא האישה הכי יפה בישראל. בין אם אנחנו מסכימים עם השיח הזה ב-2021 ובין אם לא, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמאז שטייב נכנסה כשופטת ב"כוכב הבא", רבים מגלים עניין בתוכנית לא בגלל התחרות עצמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SAGI DAHARY | HAIR (@sagidahary)

הלוקים המעניינים שטייב מציגה על המסך בפריים טיים, ובמיוחד העבודה של צוות הביוטי, לחלוטין גונבים את תשומת הלב מכל שאר המשתתפים בתוכנית.

בדקנו עם צוות הביוטי שאחראי על הלוקים של נינט טייב ושאלנו אותם מה סוד הקסם שכובש את כולם דווקא עכשיו. "אני עובד עם נינט 18 שנה ואני יכול לומר שהיא אישה באמת מאוד יפה", אומר הסטייליסט שלה, גדי אלימלך. "אני חושב שהדיבור עליה נובע מהעובדה שרק עכשיו הקהל זוכה להכיר ולראות אותה מקרוב הרבה יותר. היא לא הייתה כמה שנים בארץ. בעבר הקהל היה רואה אותה שרה כמה דקות, וכרגע הוא רואה ומגלה לא רק את נינט המוסיקאלית, אלא גם את האמירה האופנתית שיש לה פעם אחר פעם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SAGI DAHARY | HAIR (@sagidahary)

"אנחנו צוות שמלווה אותה ביחד, והמיוחד הוא שנינט נותנת חופש יצירה וסומכת על הצוות שכולל אותי, את שגיא מעצב השיער ואת טלי שאחראית על האיפור", אומר אלימלך. "עם זאת, אנחנו לא מכתיבים וקובעים לה, זאת עבודת צוות. אנחנו באים ביום הצילומים, אני מציג את הבגדים שהבאתי ובחרתי, וביחד כולנו לוקחים החלטה על מה ללכת, איך השיער יראה ומה יהיה האיפור שישלים. נינט שותפה ובוחרת איתנו מה היא רוצה להביא לקהל".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SAGI DAHARY | HAIR (@sagidahary)

לדבריו, העובדה שנינט בהריון לא הקשתה על הצוות. "יש פה ושם מגבלות כי נינט עכשיו בחודש תשיעי, אבל חשוב לה שההיריון לא יהווה קושי בלהמשיך ולהביא לוקים מיוחדים ומרגשים", הוא אומר.

לשאלה מה אהוב על נינט עונה אלימלך כי "יש מעט שמלות בלוקים שלה, ופחות בגדים צמודים, ולא בגלל ההיריון. היא אוהבת גזרות אוברסייז, ואת המראה בשחור בתוספת גלאם. היו לה בתכנית כבר לוקים עם בדי משי מבריקים, פריטים עם נצנוץ פייטים והדפס מנומר. סביב הבגד שהיא בוחרת נבנית המעטפת של מה יהיה עיצוב השיער והאיפור. היא גם מאוד אוהבת בלייזרים, ז'קטים עם כריות כתפיים שמאוד טרנדיים עכשיו וחולצות אוברסייז כאמור".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gadi Elimelech (@gadielimelech)

גם מעצב השיער שגיא דהרי וטלי פאוור המאפרת עובדים עם נינט שנים. "הסוד ליופי שמוקרן על גבי המסך זו עבודת הצוות", גם הם אומרים. "אנחנו כבר מכירים את הסגנון שלה הרבה שנים, ולרוב לא מתכננים מראש איך יראה האיפור והשיער".

"אנחנו באים ליום צילומים, ויכול להיות שנתחיל עם שיער פזור ובסוף נחליט שיותר מתאים ונכון שיהיה אסוף. נינט מאוד זורמת ויש שיח בין כולם. הסוד הוא שהיא סומכת על הצוות שמלווה אותה", אומר דהרי. "נינט מבינה באופנה, יש לה אמירה והיא אוהבת להביא כל פעם למסך לוק מיוחד ושונה. היא לא אוהבת יותר מדי מתוחכם או מקושקש, היא גם לא אוהבת תוספות שיער, ולכן כל הלוקים הם רק עבודה עם השיער שלה. היא אוהבת מראה שיער פזור ונקי או אסוף מתוח".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by TALI POWER (@tali_power)

פאוור המאפרת מציינת כי "סוד היופי שלה הוא שהיא לא רק יפה, אלא הפנימיות שלה מוקרנת החוצה, והיא מרגישה בנוח עם איך היא נראית. גם אני, כשאני מסתכלת באולפן במסך אחרי שאיפרתי אותה אני אומרת לעצמי, 'ואוו כמה יופי היא מביאה למסך'".

לשאלה מה גווני האיפור שטייב אוהבת עונה פאוור כי "כולם חושבים שהיא אוהבת שפתון אדום בוהק ואיפור מעושן כי זה מה שבולט בכמה מהתכניות האחרונות, אבל אני יכולה לומר שזה לא רק. יש מנעד רחב של צבעים שנינט אוהבת. עם זאת, נינט לא תשים שכבות רבות של מייק-אפ, אלא תשמור על מראה עור טבעי. גם לא שמים לה ריסים מלאכותיים. היא אוהבת להציג את מה שיש לה ואת מה שהטבע נתן, ולכן אנחנו רואים את היופי הטבעי שלה מתפוצץ ככה על המסך ומהפנט את כולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר