הולשטיין בורגר, בשארה חינאווי | צילום: אסף קרלה

עוד המבורגר חדש בתל אביב שלא תפסיקו לדבר עליו

בשארה חינאווי פותח מסעדה חדשה בשוק הכרמל וכל הנתונים מראים שזו הולכת להיות הצלחה • עוד בפתיחות: מסעדה טבעונית חדשה מבית ה"Frame" ומוצרים חדשים של "ביונד מיט" • חדשות האוכל

בשארה חינאווי, אחד הקצבים הכי מפורסמים בישראל, פותח המבורגר חדש בתל אביב, זה כבר מספיק מידע כדי שתלכו לשם, אבל בכל זאת נפרט. ההמבורגר החדש, "הולשטיין", נפתח ברחוב יום טוב 17 בשוק הכרמל בעיר. מדובר בבקר איכותי מזן ספציפי מובחר בשם "הולשטיין", עם לחמניה מיוחדת שאופה ערן שוורצברד ושלל תוספות ושילובים מסקרנים.

לתפריט במקום, ביחד עם חינאווי, אחראי ג'לאל סאלם, שעבר התמחויות מסביב לעולם ועבד בלא מעט מסעדות מפורסמות כאן בישראל. בין המנות נמצא גם כאלו שאינן המבורגר, כמו סטייק אנטריקוט עם צ'יפס, כנפיים, עראיס ועוד. בגזרת התוספות נמצא פטריות, בייקון טלה, קורנביף, ביצת עין וחפיניו.

יום טוב 17, תל אביב-יפו
שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 12:00 - 24:00
שישי: 12:00 - כניסת שבת
שבת: מוצ״ש - 24:00

בשארה חינאווי, אסף קרלה

ברחוב המסגר בתל אביב נפתחה מסעדת "אוניקו", מסעדה טבעונית חדשה מבית "פריים". המסעדה עונה על הדרישה ההולכת וגוברת למזון המבוסס על הצומח ומציגה את השפע הרב שבו. בין המנות נמצא כרובית פופקורן, טופו באן, פרייד רייס עם ירקות, קערות פוקי טבעוניות, בורגר טבעוני של סנסשיונאל ושלל רולים של סושי טבעוני.
המסגר 38 תל אביב, https://unniku.co.il/

אוניקו, אסיאתית טבעונית, מלי ארואסטי

ביונד מיט (מבית דיפלומט) משיקה שני מוצרים חדשים המצטרפים למגוון המוצרים שלה הנמכרים בישראל. השניים המדוברים הם נקניקיה צמחית, דמוית צ'וריסוס וכך גם יש להכין אותה. המוצר השני הוא כדורי בשר. מדובר בתערובת מתובלת בתבלינים איטלקיים ומוכנה לבישול, אפייה או על הגריל, עשויה ממרכיבים מהצומח כמו אפונה ואורז חום אך ללא סויה או גלוטן.

נקניקיות חריפות של ביונד מיט, יחצ

רשת KFC משיקה שני משקאות קיץ חדשים: קפה קר ואספרסו שייק. כן, ניוז מוזר למקום שכולו עוף מטוגן, אבל הקיץ הישראלי עושה את שלו. בתפריט הקינוחים של המקום נמצא גם וופל בלגי עם כדור גלידה, סופלה שוקולד, מילקשייק בטעמי תות, שוקולד או קרמל, סאנדיי עם לוטוס ועוד.
המשקאות החדשים ושאר המוצרים זמינים בסניפי באר שבע, נצרת, דליית אל כרמל, ירכא ובאקה אל גרביה, ויהיו זמינים בסניפים החדשים שיפתחו בקרוב.

משקאות קפה קר בKFC, יחצ

אנחנו מקווים שאתם צמאים כי שבוע הקוקטיילים של תל אביב יוצא לדרך ביום ראשון הקרוב, עם שלל אירועים מעניינים ברחבי העיר שלכולם מכנה משותף אחד - אלכוהול, והרבה ממנו.
לפרטים נוספים ורשימת האירועים לחצו כאן 

פסטיבל "עיר הבירה" באשקלון, שאמור היה להתקיים בשבועות הקרובים, נדחה לתאריך לא ידוע לאור מגבלות הקורונה החדשות וקצב העלייה בתחלואה. כספם של רוכשי הכרטיסים יחזור אליהם בימים הקרובים.

פופ אפ בכנרת, מבית מרינדו, מציע את כל מה שאתם צריכים על מנת לשדרג את חווית הקמפינג שלכם ולהפוך אותה לגלאמפינג מהחלומות. הפופ אפ, "גלאם כנרת" שמו, יהיה פתוח מראש השנה ועד סוף סוכות בלוקיישן אסטרטגי במיוחד למטיילים הרבים שיפקדו את הצפון אם הקורונה תאפשר זאת. בפופ אפ נמצא ציוד רב שישדרג את חווית הגריל הסטנדרטית לרוב: בוצ'רים, סכו"ם, פויקה, סאג', כלי אמייל מעוצבים, פלייסמנטים, קומקומים, פינג'אנים, כלי עיצוב, מחבתות ועוד, לצד סלי שוק מוכנים עמוסי גבינות, לחמים, ממרחים, ירקות ועוד.

מתחם מרינדו, אנטולי מיכאלו

ביסטרו "מייזון קייזר" מציג את תפריט "שעת ואקנאס", שהוא למעשה תפריט אפרטיבו קליל שיהיה תקף בימים שני עד חמישי בין השעות חמש לשבע אחר הצהריים. התפריט כולל בקבוקי יין רוזה או לבן ב49 שקלים בלבד או קפה קר משודרג ושאר קוקטיילים. בגזרה הקולינרית נמצא שלל מנות מלוחות ומתוקות.
רוטשילד 7, תל אביב

תפריט וקאנס, ביסטרו מייזון קייזר, יחצ

הסושיה הירושלמית urans של השף אורן בן מויאל מוסיפה לתפריט שני רולים חדשים ומנות נוספות לתפריט הקיץ. המנות המדוברות הן "מנגו רול" (טונה, סלמון, מלפפון, סלק, מעטפת מנגו ושומשום שחור), סשימי סלמון, קרם מנגו יוזו, קוויאר סלמון ומלפפון ג'וליאן, רול ספייסי טונה וסלט ירוק'לה הכולל עלים קריספיים, דפי צנוניות, מנגו, סשימי טונה ושקדים מקורמלים.
החבצלת 1, ירושלים

מנות חדשות בURANS סושי בירושלים, יח"צ

מסעדת "אואזיס" הוותיקה של השפית רימה אוליברה משיקה תפריט קיצי חדש עם שלל מנות חדשות בהשראת חומרי גלם טריים. בין המנות נמצא "פורצ'יני מזויפות" (פטריות מלך היער מושרות בתמצית פורצ'יני), "טוקיו" (סשימי סלמון על איטריות תה מאצ'ה בעבודת יד), "ליון" (פילה בקר עטוף בפלפל שחור וקרם ברולה פורצ'יני) ו"סן פרנסיסקו" (פילה מוסר צלוי עם סלסה של תירס גילי מתוק ועוד).
מונטיפיורי 17, תל אביב

מנות חדשות באואזיס, אנטולי מיכאלו

במסעדת "נינה ביאנכה" של השף ירין אמירה מנהיגים מסורת חדשה ומשפחתית במסגרתה בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 16:00 ל-18:30, בכל הזמנה של עיקרית מהתפריט תקבלו מנת ילדים מתנה.
נינה ביאנכה, צומת ביל"ו

רביולי סלק. נינה ביאנכה, אנטולי מיכאלו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו