חברת אולג'ובס, האתר הגדול בארץ לגיוס עובדים, בראשות המייסד הרצל עוזר ומקבוצת ידיעות אחרונות, רכשה 60% מאתר "סחבק", המתמחה בתחום משרות לצעירים במגוון רחב של תחומים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"סחבק", שנוסדה במאי 2018, הפכה לפופולרית בקרב הצעירים בישראל המחפשים את מקום העבודה הבא שלהם, ולחברות ועסקים שמחפשים כוח עבודה צעיר למשרות זמניות. החברה, שכונתה "האינסטגרם של שוק התעסוקה", מאפשרת להירשם לאתר ולהגיש מועמדות תוך פחות מ-60 שניות, ללא צורך בקו"ח. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את קניוני עזריאלי, זארה, אדידס, איקאה, קסטרו, סלקום, הראל, אלקטרה וישרוטל.
1 צפייה בגלריה
אולג'ובס
אולג'ובס
אולג'ובס
(צילום מסך מהאתר)
סחבק נוסדה על ידי נועם צוברי (31) וניר דוד (35), ממייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי סאפרה, שחר מדינה (32) שמוביל את הטכנולוגיה, אדם ברקת (33) שמכהן כמנכ"ל וחברת הפרסום "חיילים מצייצים", שבבעלות אלעד מזרחי (33), אושרי אמויאל (31) ונדב פריד (27).
אולג'ובס נוסדה לפני 17 שנה, ולפי תנאי העסקה מייסדי 'סחבק' ימשיכו להוביל את החברה בשנים הקרובות.
צוברי אמר ל-ynet: "אנחנו מתרגשים לחבור לאולג'ובס, ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. מתחילת הדרך שאבנו מהם השראה".
עוזר אמר כי "רכישת 'סחבק' הינה אבן דרך נוספת בהפיכת אולג'ובס מהחברה המובילה את שוק חיפוש העבודה, לחברה שמהווה פלטפורמה לניהול הקריירה".
לאתר כמיליון כניסיות של משתמשים בחודש, ובכל זמן נתון הוא אוסף משרות מ-3,000 מקורות שונים (כולל מרשתות חברתיות), עם כ-40 אלף משרות המפורסמות בו בימים אלו, כך לפי דו"ח האתר. בכל שנה מוצאים מעל 100 אלף איש עבודה דרך האתר, לפי דו"ח המשתמשים.
ברקת אמר לאחרונה כי "מהרגע שהודיעו שהחל"ת מסתיים אנחנו במגמת עלייה. הגענו למספרים של לפני הקורונה. אגב, היום לא רק קהל צעיר מחפש בסחבק, גם אנשים בני 40 ו-50".