חיזוק מסקרן לניקס. הקבוצה מניו יורק הודיעה היום (רביעי) על צירופו של קמבה ווקר בעסקה שתנאיה טרם פורסמו. "אנחנו יותר מנרגשים להחזיר את קמבה ווקר לעיר שהוא קורה לה בגאווה בית", אמר נשיא הניקס ליאון רוז.
הנשיא הוסיף: "הוא כשרון אדיר. היכולת המקצועית והמנהיגות שלו יהוו תרומה גדולה לארגון כולו. כשהוא הגיע לשחק במדיסון סקוור גארדן כבר ראינו מה הוא יודע לעשות ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לכך שזה יקרה על בסיס קבוע ולעיני משפחתו, חבריו והאוהדים הכי טובים בליגה".
2 צפייה בגלריה
קמבה ווקר
קמבה ווקר
קמבה ווקר
(צילום: AP)
הגארד בן ה-31 נשלח בטרייד מבוסטון לאוקלהומה לפני פחות מחודשיים ובשבוע שעבר שוחרר מהת'אנדר. העונה האחרונה שלו הייתה מאכזבת ומלאת פציעות. ווקר סיים אותה עם שורה סטטיסטית של 19.3 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.
ווקר, שנולד בשכנת הברונקס בניו יורק, החל את קריירת ה-NBA שלו בשארלוט במדיה כיכב במשך שמונה עונות. ב-2019 הצטרף לסלטיקס והגיע איתה לגמר המזרח שנה לאחר מכן. במהלך הקריירה נבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר.
2 צפייה בגלריה
קמבה ווקר בטירוף
קמבה ווקר בטירוף
קמבה ווקר. כיכב בשארלוט
(צילום: AP)
הניקס חזרו לעצמם בעונה שעברה, אחרי שנים של כשלונות. הם העפילו לפלייאוף מהמקום הרביעי, אך הודחו בסיבוב הראשון אחרי 4:1 מאכזב מול אטלנטה. ווקר ישתף פעולה בחלק האחורי עם עמנואל קוויקלי ודרק רוז ויחד עם ג'וליוס רנדל יקוו להגיע רחוק יותר העונה.