מכבי תל אביב מגבירה הילוך בכל מה שקשור לרכש ישראלי אחרי העזיבה של יונתן כהן לפיזה האיטלקית, והיום (רביעי) הודיעה כי עדן שמיר חתם בקבוצה לעונה הוא מגיע בהשאלה מסטנדארד ליאז' הבלגית. מועמד נוסף הוא דן ביטון, ששיחק במועדון בשנה שעברה כמושאל מלודוגורץ.
שמיר, שלא התאקלם בסטנדארד ליאז', אמר לאחר חתימתו: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי בדמות מכבי תל אביב. זו הגשמת חלום של כל ילד להגיע למועדון בסדר גודל שכזה ועכשיו רק נותר לי לעבוד קשה על מנת לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה העונה".
4 צפייה בגלריה
עדן שמיר
עדן שמיר
עדן שמיר
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
4 צפייה בגלריה
עדן שמיר
עדן שמיר
חיזוק מסקרן. שמיר
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
4 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון בעונה הקודמת
(צילום: ראובן שוורץ)
העונה שיחק שמיר פעם אחת במדי ליאז' במשחק הליגה נגד גנק ובמשחק אימון נוסף נגד מכלן. בעונה שעברה ערך שמיר 23 הופעות עם ליאז' בכל המסגרות ושיחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. לפני כן שיחק הקשר בעירוני ק"ש וכן בהפועל באר שבע, שם היה חצי עונה לפני המעבר לבלגיה.
גם דן ביטון סיכם עקרונית על החזרה שלו למכבי, ויושאל פעם נוספת מלודוגורץ הבולגרית. מהרגע שהחליף את יורגוס דוניס בעונה שעברה, המאמן פטריק ואן לוון נתן קרדיט מוגבל מאוד לביטון, אך גל העזיבות בקבוצה (יונתן כהן, דור פרץ, איתי שכטר ואיתן טיבי) ושוק ישראלי מצומצם גרם למכבי לבצע את המהלך שייצא לפועל במהלך השבוע הקרוב.
4 צפייה בגלריה
טל בן חיים בפעולה
טל בן חיים בפעולה
"לא חושב שאיבדנו את כוח ההרתעה". בן חיים
(צילום: עוז מועלם)

טל בן חיים: "אף שחקן לא יותר גדול מהמועדון"

מכבי ת"א ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:30) מול ספרטק טרנבה בגומלין מוקדמות הסיבוב השלישי בקונפרנס ליג (0:0 בשבוע שעבר).
"אני לא חושב שאיבדנו את כוח ההרתעה", אמר טל בן חיים. "אני חושב שעשינו בשנה שעברה עונה מצוינת למרות כל המכשולים שעברנו. שחקנים באים, שחקנים הולכים, אף אחד לא יותר גדול מהמועדון. יבניית הסגל עוד לא הסתיימה".
פורסם לראשונה: 13:38, 11.08.21