שתף קטע נבחר

אשקלון מחפשת מאמן: איל ברקוביץ' קיבל פניה

יו"ר אשקלון, פרוספר אזגי, הציע לשחקן העבר את המשרה, אבל האחרון סירב. גם יוסי מזרחי דחה את ההצעה. אזגי: "אני מבטיח שיהיה לנו מאמן טוב בעונה הבאה". השמות הבאים: עזורי ולחמן

הפועל אשקלון מחפשת מאמן, והשם המפתיע ביותר שהועלה בימים האחרונים הוא של איל ברקוביץ'. הבעלים של אשקלון, פרוספר אזגי, גישש אצל מי שהיה מועמד (בעיקר מטעם עצמו) לאימון נבחרת ישראל, אך בסופו של דבר סירב הקוסם להצעה, מאחר שהוא אינו מעוניין לאמן קבוצה בשלב זה וגם מכיוון שחסרה לו תעודת פרו.

 

אזגי אמר ל-ynet: "זו היתה שיחה בין חברים, אבל נכון לעכשיו זה רק עלה כרעיון. לכל אוהדים הקבוצה אני יכול הבטיח דבר אחד - לאשקלון יהיה מאמן בעונה הבאה, ומאמן טוב".


מזרחי. סירב לאשקלון ופניו לקריית שלום (צילום: עוז מועלם)

 

בתוך כך, נפגש אתמול (ש') המאמן יוסי מזרחי עם אנשי הפועל אשקלון במטרה

לסגור את העסקתו בקבוצה בעונה הבאה, אך בין הצדדים לא התקבלה הסכמה. מזרחי, שמחזיק גם בהצעה ממכבי תל אביב, יעדיף ככל הנראה לעבוד לצד אבי נמני בקריית שלום ולנסות את מזלו בקבוצת צמרת, למרות ההצעה הנדיבה מהקבוצה הדרומית.

 

מזרחי נפגש עם אזגי והודיע לו על החלטתו. העולה החדשה תנסה להתמקד מעכשיו בהבאתם של גיא עזורי, שפתח את העונה האחרונה בהפועל באר שבע ועזב כשהקבוצה במקום השישי, ובאייל לחמן, שכבר מכיר את סגנון העבודה בקבוצות שמנסות לתקוע יתד בליגת העל.

 

אחד השמות שהועלו כמועמדים לחיזוק, הוא זה של יוסי אופיר, שסירב השבוע לשתי הצעות מליגת ה-MLS בארצות הברית. שמות נוספים שהועלו, הם אלה של תומר בן יוסף, תומר חמד ושחקנים נוספים, אך במועדון עדיין מחכים למינוי מאמן לפני שיחליטו על החתמה כלשהי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איל ברקוביץ'
צילום: אלי אלגרט
מומלצים