יום שלישי, 14.05.2024 שעה 14:57

קטש: לא חושב שפיני מיצה את עצמו במכבי ת"א

מאמן גלבוע/גליל התארח בתכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE: "גרשון צריך לסיים את החוזה". על העתיד: "לא פנו אלי, אני צריך קצת מנוחה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´, הקוסם חוזר לרדיו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´, הקוסם חוזר לרדיו

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אחרי חופשה ארוכה, אייל ברקוביץ' חוזר לתכנית הרדיו ובמלוא הכוח כדי להגיד כל מה שעל ליבו, כפי שרק הוא יודע לעשות. "הקוסם" יעסוק בתוכנית בכל הנושאים הבוערים ובייחוד נבחרת ישראל והאליפות של גלבוע\גליל.

כאמור, בתוכנית נעסוק בנבחרת ישראל שעושה את הכנותיה האחרונות לקראת משחקה מחר בשעה 05:00 בבוקר מול צ'ילה.

במשחק הידידות הקודם של הנבחרת היא הושפלה באורגוואי 4:1 ונראתה רע מאוד.

נתכונן למשחק עם כל הניתוחים האפשריים ונדון בתפקודו של לואיס פרננדז וגם מה הוא צריך לשנות כדי שתבוסה כפי שקרתה באורוגוואי לא תחזור גם נגד צ'ילה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, דיבר בתוכנית וגרס את ההאשמות של הטורקים על ההצבעה שלו לקראת יורו 2016: "יורו 2016 יהיה בצרפת, הטורקים חושבים שיש לי יד ורגל בזה שזה בצרפת, אבל אני לא לוקח יותר מדי כתרים לעצמי. אני יכול להגיד שהיתה התלבטות גדולה, היתה פרזנטציה מדהימה של הטורקים, הם הפעילו מערכת שכנועים ולחצים על כל העולם ואחותו".

אבי לוזון (שי לוי)
אבי לוזון, נבחרת ישראל מתכוננת למשחק בצ'ילה (שי לוי)

"היתה מעורבת פה פוליטיקה ברמה הגבוהה ביותר וההחלטה נפלה שזה יהיה בצרפת, למרות שהטורקים הציגו מצגת שאמרה 'תנו לנו צ'אנס', אבל למרות הכל, מי שבוחר, צריך להסתכל על האינטרסים של אופ"א ובמצב הזה הכי טוב היה לבחור בצרפת".

בנוגע למינוי מאמן הנבחרת הצעירה אמר לוזון: "משכתי את ידי מהטיפול בנושא מאמן לאולימפית. ברגע שגיא הסכים להיות מועמד, באותו רגע אני זזתי הצידה כדי שלא יגידו שדוד שלו וכל הסיפורים האלה. אמרתי למשה אביבי היועץ המשפטי ושטרן חלובה, אם אתם רוצים שיהיה מועמד, אני לא מטפל בכל הנושא הזה".

גיא לוזון. יאמן את הנבחרת הצעירה? (גיא בן זיו)
גיא לוזון. יאמן את הנבחרת הצעירה? (גיא בן זיו)

על המטרות שלו כיו"ר ההתאחדות אמר לוזון: "בינינו, החלום הרטוב שלי זה להיות כמו הקומישינר של ההתאחדות לכדורגל, כמו דייויד שטרן ב-NBA, שקובע הכל והייתי עושה רק מה שאני רוצה בלי להתחשב ברצונות של קבוצה א' או ב', אבל זה לא ככה לצערי וזה לא יהיה ככה אף פעם וגם אי אפשר לשנות את זה".

לוזון דיבר גם על נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: "יענקל'ה שחר הוא אחד האנשים שאני הכי מכבד אותם בכדורגל הישראלי. בכל המקרים שהיו לי התקלויות איתו, תמיד הוא התגלה לי כג'נטלמן וכאחד שמבין את צרכי כלל הכדורגל. עוד יותר אני מעריך אותו כי הוא אחד הבודדים ששורד בכדורגל הישראלי 20 שנה. חוץ ממנו ומעמוס לוזון, כמו בית"ר או הפועל ומכבי שמחליפות בעלים בלי סוף, אבל במכבי חיפה אותם הבעלים אני חושב ב-20 השנה האחרונות".

יעקב שחר. לוזון: &qout; (עמית מצפה)
יעקב שחר. לוזון: "אחד האנשים שאני הכי מכבד אותם בכדורגל" (עמית מצפה)

על הקיזוז אמר היו"ר: "שיטת הקיזוז נועדה אך ורק כדי ליצור מתח, ריגוש ועניין. עזבו ספורטיביות. זה ספורטיבי כי ברגע שהחליטו על זה לפני תחילת העונה, זה ספורטיבי. אם נחליט לפני תחילת העונה שיהיה ארבע נקודות לניצחון, אז זה ספורטיבי כי החליטו על זה לפני תחילת העונה. נקודה".

"מכבי תל אביב הפסידה בפיינל-פור במשחק אחד, אז אומרים שזה כן ספורטיבי כי זה היה בידיים שלהם. אבל גם פה זה היה ברגליים של חיפה, לא באו לשחק נגד בני יהודה שיקחו אליפות אם ינצחו או יעשו תיקו, באו לשחק נגד בני יהודה שהפסידה שלושה ימים קודם לכן בגמר הגביע, 15,000 ירוקים, שוער מחליף - לא ניצחתם, לא מגיע לכם".

אלישע לוי. לוזון: &qout; (עמית מצפה)
אלישע לוי. לוזון: " זה היה ברגליים של חיפה" (עמית מצפה)

"היה להם משחק אחרון לפני הפלייאוף והקיזוז נגד הפועל חיפה בדרבי ולא ניצחו. תנצחו את הדרבי החיפאי, לפני הכל אז הם היו באים בארבע נקודות הפרש ולא בשלוש נקודות. אי אפשר להביא רייטינג בדרך אחרת".

עודד קטש: "הלוואי ועד היום הייתי משחק כדורסל"
ביום חמישי האחרון היינו עדים לסנסציה בהיכל 'נוקיה' כשמכבי ת"א איבדה את אליפות המדינה בכדורסל לגלבוע/גליל אחרי הפסד בתוצאה 90:77. יותר מכך שמכבי הפסידה, ניצחה הקבוצה הצפונית את המשחק בזכות יכולת מצוינת, ואנחנו ניתן את הכבוד לחבר'ה מהגלבוע.

ננתח את המפתחות של הקבוצה לאליפות הסנסציות, נבדוק האם יש לה מה להציע גם בעונה הבאה וננסה להבין מה בדיוק צופן העתיד לה כמו גם למכבי תל אביב שתנסה כעת להתאושש מעוד איבוד אליפות, פעם שניה בשלוש שנים.

עודד קטש בחגיגות האליפות של גלבוע/גליל בגן נר (דרור עינב)
עודד קטש בחגיגות האליפות של גלבוע/גליל בגן נר (דרור עינב)

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש עלה לשידור והתייחס, איך לא, למה שעובר עליו מאז הביא את האליפות צפונה: "עיכלתי כבר. תודה על הברכות. מאז האליפות בעיקר טלפונים, סמסים, ברכות, חוסר שינה. ראיתי את המשחק הזה חמש פעמים בערך. אני כ"כ גאה בשחקנים שלי, באנו עם תכנית משחק. הוצאנו לפועל ברמה הכי גבוהה. התכנית משחק עבדה גם מהבחינה הזאת ששמרנו שני סוגי הגנה שונים לאורך המשחק. היה לי חשוב להראות אגרסיביות ושמכבי לא יכנסו למשחק".

על מה שקרה לצהובים במשחק הגמר אמר האלוף הטרי: "לא היתה להם תשובה לזה. מקצועית עומד על הקווים אחד המאמנים הגדולים באירופה וברור שהוא ניסה לעשות דברים. תפסנו את מכבי ביום כמו שבלות'נטאל קולע כמו שהוא קולע. מכבי עדיין קבוצה טובה, צריך לתפוס אותם ביום הנכון כדי לעשות את זה"

קטש התייחס גם למאמן מכבי, פיני גרשון: "אני לא חושב שפיני מיצה את עצמו תפקיד המאמן הוא כ"כ רגיש ונזיל. לא חושב שבגלל משחק אפשר להגיד את זה. כולם יודעים מה זה להפסיד אליפות כמאמן מכבי ת"א. השאלה היא אם הוא ימשיך או לא דקה אחרי שהוא הפסיד אליפות היא לא במקום".

פיני גרשון. קטש: &qout; (קובי אליהו)
פיני גרשון. קטש: "לא חושב שפיני מיצה את עצמו " (קובי אליהו)

"הוא צריך לשבת עם ההנהלה. אני חושב שהתפקיד של מאמן מכבי ת"א ברמת הציפיות שיש מהקבוצה הזאת הוא כמעט בלתי אפשרי. אני חושב שפיני הוא היחידי בזכות ההישגים שהביא למכבי ת"א שמסוגל לקבל שקט ואורך רוח. הוא צריך להמשיך ולסיים את החוזה שלו במכבי. לא קיבלתי שום רמז, לא דיברו איתי מאף קבוצה וטוב שכך. אני שמח על זה כי אני צריך עם עצמי כמה ימים להרגע".

קטש נשאל גם על העונה הבאה וענה: "אני לא אוהב לפרוש, שלחו אותי לחופש מהכדורסל באופן טרגי. הלוואי ועד היום הייתי משחק כדורסל בלי יום אחד של חופש. אני לא בדרך למכבי, צריך לעכל עם עצמי את מה שהיה. כל פניה שתהיה אלי אני אתייחס. אני חושב שפיני מאמן מדהים ויש מה ללמוד ממנו, כמו מה שיש ללמוד מאריק שיבק בנבחרת. אני קטונתי".

עודד קטש מניף את צלחת האליפות. &qout;(קובי אליהו)
קטש מניף את צלחת האליפות. "הלוואי ועד היום הייתי משחק כדורסל" (קובי אליהו)

"מה שקרה בפעם שעברה במכבי, הדברים לא הסתדרו מהרבה מאוד סיבות, נעשו הרבה מאוד טעויות, הרבה שלי וגם חלק לא שלי. המצב היום שונה, יש לי ביטחון במה שאני עושה. אני לא חושש לאמן כדורסל, אני יודע את זה, אני אוהב את זה", סיכם מאמן גלבוע/גליל.

גם בית"ר ירושלים על הפרק. הקבוצה שמצויה בקשיים כלכליים ועדיין לא ברור מה יהיה עתידה בעונה הבאה היות ותקציב הקבוצה תלוי במכירת שחקנים בפגרת הקיץ, גם איציק קורנפיין עדיין מנסה לסייע במציאת משקיעים.

גליל חוגגת אליפות. יש כדורסל בישראל (קובי אליהו)
גליל חוגגת אליפות. יש כדורסל בישראל (קובי אליהו)

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. לנהגים העושים דרכם בכבישים נמסור דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
            

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */