2 צפייה בגלריה
התחדשות עירונית סוקולוב נתניה
התחדשות עירונית סוקולוב נתניה
פרויקט התחדשות עירונית במתחם סוקולוב בנתניה
(הדמיה: 3Division)
חברת אזורים יחד עם החברה להתחדשות נתניה יבנו כ-2,000 יחידות דיור חדשות במסגרת של התחדשות עירונית בעיר. כך נודע ל-ynet ו"ממון". החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמת 6 פרויקטים. צפי ההכנסות הכולל נאמד על למעלה מ-3.3 מיליארד שקל.
הפרויקט הראשון במתחם סוקולוב בצפון נתניה מתוכנן לצאת לפועל בחודשים הקרובים, לאחר שהפרויקט קיבל החלטת ועדה על קבלת היתר בנייה בתנאים. הוא צפוי לכלול הריסה של 62 דירות ב-3 בנייני שיכון עם 3 קומות לטובת הקמה של 3 מגדלים בני 23-24 קומות עם 264 דירות חדשות לצד שטחי מסחר בהיקף של 700 מ"ר. בסך הכל משתרע הפרויקט על שטח של 5.5 דונם.
פרויקט נוסף במתחם ויצמן-בארי, גם הוא בצפון נתניה, הממוקם במרחק של כ-300 מטרים ממתחם סוקולוב, כולל הריסה של 6 בנייני שיכון בני 3 קומות עם 72 דירות לטובת הקמה של 3 מגדלים בני 24-25 קומות עם 292 דירות על שטח כולל של כ-5 דונם וצפוי לצאת לפועל גם הוא בחודשים הקרובים. זאת לאחר שהפרויקט קיבל החלטת ועדה על מתן היתר הריסה וגידור. במתחם ההסתדרות בצפון-מערב העיר מתוכננת הריסה של 4 בניינים בני 3 קומות עם 56 דירות ישנות לטובת הקמה של פרויקט עם בניין בן 9 קומות ועוד 2 מגדלים בני 20 קומות הכוללים בסך הכל 215 דירות על שטח של כ-6 דונם.
2 צפייה בגלריה
התחדשות עירונית סוקולוב נתניה
התחדשות עירונית סוקולוב נתניה
מתחם סוקולוב נתניה
(הדמיה: 3Division)
במתחם הרב קוק במערב העיר מתוכננת הריסה של 3 בניינים בני 3 קומות עם 36 יחידות דיור לטובת מגדל בן 30 קומות עם 126 דירות על שטח של כ-3 דונם. פרויקט נוסף ממוקם במתחם גרוקר בדרום העיר, במסגרתו יהרסו 4 בניינים בני 4 קומות עם 70 דירות ישנות לטובת 4 מגדלים בני 19-24 קומות עם 280 דירות חדשות על שטח של כ-5 דונם.
פרויקט נוסף ממוקם במתחם אחווה ברחובות זומרשטיין-יהושוע טהון שבצפון מערב העיר על שטח של כ-20 דונם. במסגרת הפרויקט יהרסו 11 בנייני שיכון בני 3-5 קומות עם 272 דירות ישנות, לטובת 12 בניינים בני 8-30 קומות עם 1,000 דירות. הבניינים הנמוכים מיועדים לאוכלוסייה החרדית. המתחם נמצא בשלבי התכנון.
רון אבידן, מנכ"ל אזורים, מסר: "אנו רואים בנתניה עיר עם פוטנציאל גדול. המתחמים נבחרו במיקומים אסטרטגיים בלב העיר, לאחר שזיהינו ביקושים גבוהים לעומת היצע נמוך של דירות חדשות במרכזה. בשנים האחרונות נתניה התרחבה והתחדשה בעיקר בפרבריה, בעוד במרכז טמון עדיין פוטנציאל להתחדשות. ניצור תנופת התחדשות שתשדרג את איכות חיי התושבים".
עומר בוני, מנכ"ל החברה להתחדשות נתניה, הוסיף: "כבן העיר, שגדל במרכזה בימים בהם היה הלב הפועם של נתניה, אני גאה לקחת חלק בחידושו והפיכתו לאטרקטיבי לצעירים, משפחות, בני העיר לשעבר החוזרים הביתה ואוכלוסיות חדשות".