שתף קטע נבחר

מכבי חיפה תדרוש מיליון ד' תמורת דבאלישווילי

החלוץ הגיאורגי צפוי לחתום במועדון מטורקיה. יניב קטן יהיה כשיר לפתיחת האימונים. דוידוביץ' צפוי לעבור ניתוח, אך ישחק במוקדמות הליגה האירופית

החלוץ הגיאורגי, ולדימיר דבאלישווילי, צפוי להצטרף בקרוב למועדון מהליגה הטורקית, שם הוא מבוקש מאוד לאור יכולתו, הן במכבי חיפה והן בנבחרת ארצו. הירוקים מתכוונים לדרוש כמיליון דולר עבור כרטיסו של השחקן, המחזיק בחוזה לעונה נוספת.

 

במכבי חיפה קיימת שביעות רצון מהשיפור במצבו של יניב קטן. הקפטן הירוק סובל כבר תקופה ארוכה מכאבים בגב, שפגעו באופן משמעותי ביכולתו במשחקים האחרונים של העונה האחרונה.


שביעות רצון מקצב החלמתו, יניב קטן (צילום: חגי אהרון) 

 

למרות הפציעה הטורדנית והכאבים הקשים, המשיך קטן לשחק בהרכב הראשון, מאחר שאין לקבוצה תחליף למנהיגות של השחקן על כר הדשא. המנוחה מאז סיום העונה עשתה את שלה, והחשש כי קטן לא יוכל לפתוח את אימוני הקבוצה ולא יהיה כשיר לפתיחת העונה התבדו. קטן יחל את האימונים עם יתר חבריו ב-9 ביוני.

 

מי שעוד יחל את האימונים הוא השוער ניר דוידוביץ', שפרש לא מכבר מנבחרת ישראל. יחד עם זאת, צפוי השוער לעבור ניתוח ארתוסקופיה בברכו, אך יהיה כשיר לפתיחת העונה ולמשחקים במוקדמות הליגה האירופית.  


גם הוא יהיה כשיר לתחילת האימונים, דוידוביץ' (צילום: אורן אהרוני) 

 

בחיפה כבר השלימו עם העובדה שהבלם דקל קינן יעזוב את הקבוצה, וזאת לאור הביקוש הגדול עבורו מקבוצות בחו"ל. לקינן הצעות מרוסיה, בלגיה, טורקיה וקפריסין, אך הבלם ממתין להצעה מליגה בכירה יותר ויחזיר תשובה סופית עד לסיום מחנה האימונים.

 

בחיפה כבר החלו לחפש בלם זר במקום קינן. במקרה כזה, תרד חיפה סופית מהחיפוש אחר מגן שמאלי זר במקומו של פיטר מסיללה, שצפוי לעזוב. טאלב טוואטחה, הנחשב לשחקן עם עתיד במועדון, צפוי לקבל את ההזדמנות, אך בחיפה בודקים אפשרות לצרף מגן נוסף, כששמו של רוני גפני עלה כמועמד.

 

בנוסף לבלם, צפויים הירוקים לצרף שני קשרים (אחורי וקדמי) וחלוץ במקומם של ג'ון קולמה, סאדאת בוקארי ודבאלישווילי, שצפויים לעזוב.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ולדימיר דבאלישווילי
צילום: עוז מועלם
מומלצים