הישג מכובד: נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית סיימה במקום השישי

המתעמלות קיבלו ציון 77.600 על שני התרגילים בגמר הקרב-רב הקבוצתי ושיחזרו את הישג השיא של ישראל • נבחרת בולגריה זכתה במדליית הזהב, רוסיה במקום השני

הנבחרת. הופעה נהדרת , צילום: רויטרס

רגע לפני טקס הנעילה של טוקיו 2020, הנציגות האחרונות של ישראל במשחקים האולימפיים אמנם לא זכו במדליה, אך עשו לנו כבוד גדול. נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל סיימה הבוקר (ראשון) את שלב הגמר בתחרות הקרב-רב הקבוצתית במקום השישי הכללי.

בסיבוב הראשון ישראל הציגה את תרגיל 5 הכדורים עליו קיבלה את הציון 44.100 שנתן לה את המקום החמישי אחרי בולגריה, רוסיה, בלארוס ואיטליה. הנבחרת אף הגישה ערעור על התוצאה אך הוא לא התקבל. בתרגיל החישוקים והאלות הנבחרת הציגה הופעה טובה אך קיבלה ציון נמוך יחסית של 39.750, שהותיר אותה מחוץ לפודיום.

תרגיל מצוין בכדור, צילום: רויטרס,
צילום: רויטרס, רויטרס

במקום הראשון זכתה נבחרת בולגריה, ואילו נבחרת הוועד האולימפי הרוסי סיימה רק במקום השני, המאכזב מבחינתה. נבחרת איטליה השלימה את תמונת המדליסטיות.

נבחרת ישראל בהדרכתה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק כוללת את אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, נטלי ראייטס, יוליאנה טלגינה וקארין וקסמן. זוהי הפעם השלישית שהנבחרת מסיימת במקום השישי בגמר הקרב-רב הקבוצתי במשחקים האולימפיים.

צילום: רויטרס,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צילום: AFP,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר