השווי של הזמרת ריהאנה הגיע ל-1.7 מיליארד דולר - והכניס אותה לרשימת המילארדרים של מגזין פורבס. לפי פורבס, ריהאנה היא המוזיקאית העשירה בעולם ושנייה רק לאופרה ווינפרי ברשימת היזמיות העשירות ביותר.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ריהאנה, בת ה-33, הוכתרה כמוזיקאית העשירה ביותר כבר לפני שנתיים, והיום נכנסה רשמית לרשימה היוקרתית של פורבס. במפתיע או שלא, העושר שלה לא הגיע מהמוזיקה בלבד, אלא בזכות מותג הקוסמטיקה Fenty Beauty שהקימה ב-2017.
3 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה
(צילום: AFP)
המותג שווה כיום 2.8 מיליארד דולר לפי ההערכות של פורבס, וריהאנה מחזיקה בו בשיתוף עם ענקית מוצרי היוקרה LVMH. מכירות הקוסמטיקה אמנם האטו במהלך המגפה, אך השווי של החברות שמציעות מוצרי קוסמטיקה עדיין גבוה. מניות של חברות גדולות יותר כמו אסתי לאודר ולוריאל חזרו לשיאים של כל הזמנים ונסחרות בהכנסות מרשימות של פי 7.5 לפחות.
Fenty Beauty הוא לא המותג הגדול היחיד של ריהאנה. בפברואר, ליין ההלבשה התחתונה שלה, Savage x Fenty, גייס 115 מיליון דולר במימון לפי שווי של מיליארד דולר, כך לפי פורבס.
3 צפייה בגלריה
ריהאנה הלבשה תחתונה
ריהאנה הלבשה תחתונה
מותג ההלבשה התחתונה של המיליארדרית
(צילום: אינסטגרם)
למרות ההצלחה הגדולה, בפברואר, LVMH וריהאנה אישרו בהצהרה לפורבס כי הם סגרו את המיזם האחר שלהם, בית האופנה והאקססוריז היוקרתיים הנקרא Fenty, והושק בשנת 2019. כמו מותגי אופנה עלית אחרים, גם ליין הביגוד של ריהאנה, שהציע בגדים במחירים גבוהים, סבל מהקורונה, ושחרר את הקולקציה האחרונה שלו בנובמבר 2020.
בין היתר דווח בפורבס שריהאנה, אחת מהסלבריטאיות הידועות בתרומותיה, תרמה למעלה משמונה מיליון דולר למאמצי הסיוע לקורונה. היא העבירה מיליון דולר לנזקקים בניו יורק, 2.1 מיליון דולר לקורבנות שעברו התעללות בלוס אנג'לס וחמישה מיליון דולר לעמותות אחרות באמצעות קרן קלרה ליונל שלה.
3 צפייה בגלריה
עדיין בראש הרשימה - מאסק ובזוס
עדיין בראש הרשימה - מאסק ובזוס
עדיין בראש הרשימה - מאסק ובזוס
(צילומים: AP, רויטרס)
בראש רשימת המיליארדרים של פורבס והרחק מעל ריהאנה ממוקם עדיין מייסד אמזון ג'ף בזוס, שמחזיק במקום הראשון זו השנה הרביעית ברציפות, עם הון מוערך של 177 מיליארד דולר. במקום השני ממוקם מנכ"ל ומייסד טסלה אילון מאסק, עם הון מוערך של 151 מיליארד דולר.
באפריל השנה פורסמה רשימת המיליארדרים המעודכנת של פורבס, לאחר שנת משבר כלכלי אדיר בחסות מגפת הקורונה - ודווקא אז גדל מספר המיליארדים לשיא חדש של 2,755 - 660 יותר מאז 2020.