שתף קטע נבחר

בדמינטון: זילברמן ופוגץ' אלופי ישראל

אליפות ישראל ה-33 ננעלה בקיבוץ חצור, כששני הפייבוריטים זכו ביחידים וביחידות. זילברמן זכה גם בזוגות מעורבים, לצד אימו

מישה זילברמן ואלינה פוגץ' זכו היום (ש') באליפות ישראל בבדמינטון, כך נקבע לאחר שהטורניר ה-33 במספר ננעל בקיבוץ חצור. השנה הגיעו מספר שיא של ספורטאים מ-18 מועדונים שונים ברחבי הארץ, כאשר במהלך משחקי הגמר נכחו באולם למעלה מ-150 צופים.

 

זילברמן, התקווה האולימפית של הענף, שמר על התואר בקטגוריית היחידים, לאחר שניצח במשחק הגמר את ולדי צ'סלוב 10:21, 11:21. זילברמן שמר גם על תואר אלוף הזוגות המעורבים, לצד אימו סווטלנה, לאחר משחק גמר צמוד שנמשך שלוש מערכות. לבסוף, ניצחו הזילברמנים את אלינה פוגץ' ואנטון קרשני 15:21, 16:21 ו-19:21.

 

גם ביחידות לא נרשמו הפתעות, כשפוגץ', אלופת השנה שעברה, גברה בגמר על רותם רומנו בשחזור של הגמר מאשתקד. אלינה טיילה כל הדרך אל הגמר, כאשר במשחק חצי הגמר היא הביסה את מור ביטרמן 10:21, 4:21. בתחילת הגמר נראה כי אלינה הולכת לנצח גם הפעם בקלות, כאשר המערכה הראשונה הסתיימה ב-8:21, אך המערכה השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, אותה פוגץ' ניצחה 21:23.

 

מי שלא הצליח לשמור על התואר מהשנה שעברה היו ניר יוסים וליאור קרויטר, אשר נכנעו בשלב חצי הגמר לוולדי צ'סלוב ואלכס בס. צ'סלוב ובס המשיכו כל הדרך אל האליפות, וניצחו במשחק הגמר את האחים גדי ואמיר מוזס בשלוש מערכות. כבר בשלב רבע הגמר של תחרות זו התרחשה הפתעה, כאשר המדורגים 2 בתחרות, דני שניידמן ואנטון קרשני, הפסידו לזוג שחקנים צעירים, איתי אלעזר וזיו נדיל, והודחו מהמשך המשחקים.


מישה זילברמן, במקום הראשון (צילום: סווטלנה זילברמן) 

 

במשחק הגמר אשר נעל את התחרות, איחדו כוחות פוגץ' ורומנו, אשר שיחקו זמן קצר קודם לכן אחת נגד השנייה, בגמר היחידות, וזכו בתואר אלופות הזוגות לנשים תוך שהן מנצחות את מור ביטרמן ותובל כהן 15:21, 17:21, 7:21.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מישה זילברמן
צילום: סווטלנה זילברמן
מומלצים