שתף קטע נבחר

כדורעף: הנשים בדרך למשחקי ההצלבה

ישראל ניצחה 1:3 את בריטניה ואם תנצח גם את סלובקיה ביום א', תוכל להיאבק על מקום באליפות אירופה. נבחרת הגברים ניצחה את הונגריה

אחרי ההפסד הכואב ביום שישי מול אוקראינה (3:2), עלו הערב (ש') הבנות של אריה זלינגר למשחק מול בריטניה בידיעה שמעידה תגמור את הסיפור של ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2011.

 

ישראל ניצחה 1:3 את המארחת של הטורניר, בריטניה, ואם תנצח גם ביום ראשון את סלובקיה, היא תסיים במקום השני ותעפיל למשחקי ההצלבה, על מקום באליפות אירופה. הנבחרת פתחה בהרכב הרגיל שלה, אשר כלל את אלונה צרקז, אנה ויליקי, יוליה ווליבאץ', קטיה פודלינסקי, אינה ויסוצקי וטלי ארטמנקו, כאשר הליברו אדווה זינובר מבצעת חילופים עם ויסוצקי.

 

בשתי המערכות הראשונות ההגנה עבדה וחסמה את המנחיתות הבריטיות, ויסוצקי ווליבאץ' עשו עבודה נהדרת ליד הרשת,  פודלינסקי שיפרה את משחק ההגשה שלה וישראל עלתה ל-0:2 לאחר נצחון 17:25 ו-12:25 במערכות. הבריטיות חזרו למשחק עם 19:25, לפני שישראל סגרה עניין עם 22:25.


נבחרת הנשים תצליח להעפיל לאליפות אירופה? (צילום: ירון מיכאלי)

 

במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק שיתפה הקפטנית טניה פרגה את העיתונאים בתחושות שלה ושל חברותיה: "היינו מאד לחוצות.

אני לא יכולה להגיד שאנחנו מאוכזבות מהעובדה שהפסדנו מערכה אחת, אבל זה היה קשה ושיחקנו מול נבחרת שעשתה התקדמות גדולה בשנה וחצי מאז המפגש האחרון בינינו".

 

המאמן אריה זלינגר: "רצינו לנצח 0:3 ולצערי הפסדנו מערכה. אין לזה שום קשר ליכולת משחק, הכל מנטלי. היינו לחוצים מאד היום לאחר ההפסד הכואב לאוקראינה ונבוא לסיים את העבודה מול סלובקיה בדרך למשחקי ההצלבה".

 

הגברים ניצחו את הונגריה 0:3

מוקדם יותר, נבחרת הגברים של ישראל רשמה ניצחון ראשון במסגרת בית א' של מוקדמות אליפות אירופה, 0:3 על הונגריה. לעיני מאות צופים בהדר יוסף, הנבחרת ניצחה 21:25, 17:25, 21:25. מאוחר יותר ייערך המשחק השני בבית, במפגש החזיתי בין המוליכה סלובניה לסגניתה ספרד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנבחרת מול בריטניה
צילום: ירון מיכאלי
מומלצים