שתף קטע נבחר

אחרי ה-4:1: פרננדז יבחן שיטה חדשה מול צ'ילה

לאחר התבוסה באורוגוואי, המאמן הלאומי יעלה במערך 2-3-5 מול הצ'יליאנים: "צריך לתרגל שיטות שונות במשחקים האלה". דקל קינן סובל מחום וייעדר, ניר ביטון יפתח לראשונה ב-11

נבחרת ישראל השלימה הערב (ש') את ההכנות לקראת משחק האימון מול צ'ילה (ב', 05:00 שעוננו), שיחתום את המסע שלה לדרום אמריקה. הבלם דקל קינן, שסובל מחום גבוה ושפעת, ומטופל בחדרו באנטיביוטיקה, יחמיץ את המשחק. קינן לא המריא עם הנבחרת לצ'ילה, אחרי שנשאר לקבל טיפול בחדרו במלון.

 

האימון המסכם התקיים במתקני ההתאחדות הצ'יליאנית תחת גשם טורדני שלא פסק לרגע. מזג האויר בקונספסיון, שם העיר בה ייערך המשחק, צפוי אף הוא להיות גשום וקר. במהלך האימון תרגל פרננדז שיטה של חמישה שחקני הגנה, שלושה שחקני קישור ושני חלוצים. התרגול נערך כשהנבחרת מחולקת לשני מערכים - התקפי מול הגנתי, כשפרננדז מתרגל את שני המערכים בהנעת הכדור.


קולאוטי בסנטיאגו. מדבר בספרדית עם התקשורת (אתר ההתאחדות)

 

בסיום האימון נערכו משחקונים אינטנסיביים על שטח מצומצם, כשגם פרננדז נטל בהם חלק פעיל. בשעות הערב תמריא הנבחרת לקונספסיון וביום ראשון בבוקר יתקיים אימון קל לקראת המשחק, אשר לאחריו תשוב הנבחרת לסנטיאגו.

 

פרננדז אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "זה המשחק השני שלנו וזו הדמנות טובה עבורי להסתכל על הנבחרת והשחקנים, להעריך, לבחון ולקבל דעה מדויקת יותר לגבינו לקראת המשחקים החשובים באמת, שיתחילו בספטמבר. אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים - כולם באים עם רצון והתלהבות".


מחכים לצ'ילה. הנבחרת באימון המסכם (צילום: אתר ההתאחדות)

 

המאמן הלאומי הוסיף: "למרות העייפות, הטיסות ומזג האוויר ששונה מזה בארץ, השחקנים נותנים הכל באימונים ומראים גישה חיובית. מול צ'ילה נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5, על מנת שנוכל לתרגל את השיטה הזו ונוכל לראות איך אנחנו משחקים בשיטות שונות".

 

על פי האימון, בחלק האחורי של הנבחרת ישחקו עלי עותמאן או קלמי סבן ושלושת השחקנים האחוריים יהיו מימון, סטרול וידין, כאשר יואב זיו ישחק באגף השמאלי. שני הקשרים האחוריים יהיו ביברס נאתכו וניר ביטון, שיפתח לראשונה בהרכב.


בנין מחלק הוראות, ישראל תעלה במערך חדש (צילום: אתר ההתאחדות)

 

אורח מפתיע בקידוש: רודריגו גולדברג

למרות הגשם בסנטיאגו, לאימון הנבחרת הגיעו נציגים של הקהילה היהודית, אשר הצטלמו עם השחקנים וקיבלו כדורים חתומים למזכרת. בשישי בערב ערכה הנבחרת קידוש, אותו ערכו איתי שכטר וקלמי סבן.

 

מי שהפתיע והגיע למלון הנבחרת היה שחקן העבר של מכבי תל אביב, רודריגו גולדברג. החלוץ הצ'יליאני התרגש לפגוש את עוזר המאמן טל בנין, שורה אובארוב ואבי סטרול, כמו גם את ד"ר רוסנובסקי המעסה אדי קרבצוב, אותם הכיר מימיו במכבי ת"א.


רודריגו גולדברג ואובארוב. בא לביקור (באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל) 

 

גולדברג משמש כיום כפרשן בכיר באחת מתחנות הטלויזיה המובילות בצ'ילה, והוא גם ישמש כפרשן המשחק בין ישראל לנבחרת המקומית. לאחר ארוחת הצהרים תמריא הנבחרת לקונספסיון, מרחק של כ-45 דקות טיסה מסנטיאגו.

 

במשחק ישפוט הפרגוואי אנטוניו אריאס, כשלצידו ישפטו שני קוונים צ'יליאנים - חואן מאטורנה וסרחיו רומן. השופט הרביעי, גם הוא מצ'ילה, יהיה פטריסיו פוליש.


פורסם לראשונה 29/05/2010 15:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים