האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
כמות המתחסנים המתגברת ומנת הבוסטר השלישית תגרום להתמתנות |
שמאלני גאה |
31.07.21 19:59 |
1 |
הבעיה היא שזן הדלתא נמצא בשכיחות מאוד גבוהה בישראל הרבה הרבה יותר ממה שמדווח |
cf7 |
31.07.21 20:03 |
2 |
אין לאף אדם בשום מדינה או מכון מחקר הבנה באיך נוצרות מוטציות |
pingi |
31.07.21 20:08 |
4 |
המדע מזמן יודע איך נוצרות מוטציות. ההגיון הוא פשוט |
cf7 |
31.07.21 20:14 |
7 |
איך הם נוצרים המדע לא יודע , מי הוא מפיץ על בוירוס מסוים ולמה דווקא הוא , המדע גם לא מבין. |
pingi |
31.07.21 20:17 |
14 |
רובן אקראיות...אז סביר להניח שהתשובה לשאלה למה דווקא אדם א' היא ''ככה'' |
winter1 |
31.07.21 20:24 |
19 |
כל החולים ״קשה״ האלה זו ההזיה הכי גדולה שראיתי בחיים שלי |
האופטימי |
31.07.21 20:29 |
23 |
קשור מאוד לשרשור הנוגע להיווצרותן של מוטציות :) |
winter1 |
31.07.21 20:32 |
26 |
לא קשור במישרין אבל יש משהו בדברים שהוא אומר |
Dalev |
31.07.21 21:35 |
56 |
+++ |
אמא אווזה |
31.07.21 20:40 |
30 |
הם גם לא מתים, בכלל מחלות זו המצאה של שרלטנים מפחידנים והיסטרים |
שונר |
31.07.21 20:58 |
39 |
לא לא לא , אל תנסה להגחיך אותי ולהפוך אותי לאיזה בנאדם הזוי ! ואם כבר אנחנו מדברים אז בוא |
האופטימי |
31.07.21 21:06 |
46 |
מחילה אני לא מבקר אותך כאדם אלא את הדעה שהשמעת. אני לא מסכים איתה והמחשתי זאת בתגובתי |
שונר |
31.07.21 21:28 |
53 |
ואולי בכלל זה כל המטרה? חשבת על זה? |
בן דוד בא |
01.08.21 00:21 |
72 |
לא רק וירוסים, גם סרטן |
מרסו |
31.07.21 22:53 |
62 |
מוטציה אלימה יותר, לא תתפשט כמו מוטציה פחות אלימה. |
MeniX |
31.07.21 23:44 |
69 |
לא יודעים איך מוטציות נוצרות? אז מעניין מה לימדו אותי באוניברסיטה במשך שני תארים… |
MeniX |
31.07.21 23:37 |
68 |
הזן הזה נמצא בשכיחות גבוהה בכל העולם, מדבק יותר ובכלל לא בטוח שקטלני יותר כנראה שפחות |
ירושלמי02 |
31.07.21 20:13 |
6 |
פרופסור הס טען שהקורונה זה לא יותר משפעת. גם אתה חושב כך? |
cf7 |
31.07.21 20:16 |
12 |
קורונה היא לא יותר משפעת בעבור הרוב הגדול של החולים בה. זה לא השתנה מהיום הראשון |
mek2 |
31.07.21 20:50 |
33 |
גם שפעת היא לא יותר משפעת לרוב החולים בה, גם פוליו וגם דבר... |
שונר |
31.07.21 21:04 |
44 |
העניין שאנשים שמתים מסרטן לא כותבים עליהם בתעודת הפטירה שמתו מדבר או מפוליו |
ירושלמי02 |
31.07.21 21:30 |
54 |
אני לא יודע אם זו הונאה (מי עומד מאחוריה ולמה?) אבל בהחלט התחושה היא של הגזמה |
Dalev |
31.07.21 21:46 |
58 |
חולה בסרטן לא מדביק אחרים במחלה... |
שונר |
31.07.21 23:31 |
66 |
הקורונה הוא וירוס מדבק ומסוכן יותר משפעת אבל רחוק מהמגיפה האימתנית שמנסיים לצייר אותה |
ירושלמי02 |
31.07.21 20:55 |
35 |
אם ככה נכונה השמועה שבתי החולים קיבלו אלפי דולרים על כל חולה קורונה או כל נפטר מקורונה שהם רשמו? |
בן דוד בא |
01.08.21 00:18 |
70 |
ישראל כל כך קטנה שהסיכוי שהיא תיהיה גורם להיווצרות מוטציה משמעותית אפסי |
EyeKey |
31.07.21 20:15 |
8 |
+1 בישראל יש כרגע 16 אלף מקרים פעילים, בעולם יש 15 מיליון. הסיכוי שדווקא בישראל תתפתח מוטציה הוא אפסי |
זבנג וגמרנו |
31.07.21 20:17 |
13 |
זה לא נכון יקירי. |
mek2 |
31.07.21 20:18 |
16 |
כשאנחנו מדברים על מוטציה, אנחנו מדברים על Variant of concern |
זבנג וגמרנו |
31.07.21 20:57 |
37 |
הסיכוי שזה יקרה או בדיוק כמו הסיכוי שלא יקרה - מזל |
mek2 |
31.07.21 20:59 |
40 |
הא? על מה אתה מדבר? יש בוודאות כמה עשרות עד מאות ווריאנטים שנוצרו בישראל מתוך ה-30 אלף ווריאנטים של הקורונה. |
mek2 |
31.07.21 20:17 |
15 |
עצם זה שזן דלתא מדביק מחוסנים וחי בגוף שלהם... |
lior1_1 |
31.07.21 20:43 |
32 |
אם דלתא באמת נמצא כבר בשכיחות גבוהה אלו חדשות טובות |
Dotcom |
01.08.21 00:56 |
77 |
אם הניסוי של בנט יצליח. |
mek2 |
31.07.21 20:15 |
9 |
קצת אופטימי לחשוב שתוך שבועיים משהו ישתפר כשאפילו אחוז עוד לא קיבל חיסון נוסף. |
אלפקה-מן |
31.07.21 20:38 |
29 |
מעניין כמה מהם עם שיעול וליחה? |
ירושלמי02 |
31.07.21 20:03 |
3 |
ישראבלוף...מעניין מה המניעים שלהם. |
אמא אווזה |
31.07.21 20:42 |
31 |
כנראה שבעיקר כספי. המדינה והקופות מתגמלות ביד רחבה על מאושפזי קורונה ושווה לבית החולים |
ירושלמי02 |
31.07.21 21:01 |
41 |
2434 נדבקים ביממה האחרונה |
moshemas |
31.07.21 20:10 |
5 |
פרופ' ערן סגל: הגידול במספר הבדיקות מסביר חלה מהעלייה במספר המאומתים |
זבנג וגמרנו |
31.07.21 20:15 |
10 |
זו המשמרת של בנט לא? |
mek2 |
31.07.21 20:15 |
11 |
עוד לא....הוא מבקש 1000 ימי חסד. |
סגול555 |
31.07.21 20:21 |
17 |
אני מקווה שגנץ יזיז לו את הידיים מהגה. כולם רואים שהקברניט לא מתאים |
mek2 |
31.07.21 20:23 |
18 |
מספרים מעניינים ייצא להם - 22 חולים - 2345 - נדבקים - 111 אלף בדיקות |
רשימו |
31.07.21 20:25 |
20 |
היה יכול להיות נחמד...אם לא היית משמיט את ה''יותר מ'' מה111 |
winter1 |
31.07.21 20:27 |
21 |
זה ברור לכל דעת( או לכל אחד שיש לו שכנים) שהתפוצה של זן הדלתא בישראל גבוהה מונים מהדיווחים של משרד הבריאות |
cf7 |
31.07.21 20:31 |
25 |
התפוצה- גבוהה יותר. מחלה קשה - קטנה יותר |
erz |
01.08.21 00:35 |
73 |
זה מה שיצא בקוביות... |
אמא אווזה |
31.07.21 20:56 |
36 |
הקורונה תעשה לבנט את מה שעשתה לטראמפ-תחסל אותו פוליטית |
פרש טורקי |
31.07.21 20:28 |
22 |
קרוב לוודאי שהיא תפגע בו קשות פוליטית, אך הוא יישאר ראש ממשלה וכנראה גם יעביר את המושכות ללפיד |
פילאלטס |
31.07.21 20:34 |
28 |
ברור, אם התקציב יעבור אז הרוטציה תתממש |
Dalev |
31.07.21 21:50 |
59 |
מגמת שינוי מעדכון ערב אתמול - עלייה רצינית |
ECMA |
31.07.21 20:29 |
24 |
זה מספרים שמתחילים להזכיר את תחילת הקורונה |
ערן26 |
31.07.21 20:32 |
27 |
לגמרי |
Liron |
31.07.21 20:52 |
34 |
והנה הנתונים ערב השבעת הממשלה |
moshemas |
31.07.21 21:03 |
42 |
זאת דמגוגיה אחי |
Hoker2019 |
31.07.21 21:08 |
48 |
אתה צודק באופן מאוד חלקי במקרה הטוב. נתב''ג נשאר פתוח ללא הפרעה ואני בספק אם הסיקור והתגובה לכך היו זהים |
party pooper |
31.07.21 21:36 |
57 |
נתניהו היה עודה רמה צעדים שבנט פוחד לעשות מרוב בהלה ופחד |
ציון לנצח |
01.08.21 04:33 |
81 |
מה היה מצב הבורסה והטמפרטורה הממוצעת לפני השבעת הממשלה? |
מרסו |
31.07.21 22:55 |
63 |
בנט הבטיח 0 נדבקים בישראל וזה עוד לפני החיסונים |
moshemas |
31.07.21 23:09 |
65 |
בנט חיבר ספר איך לנצח מגיפה |
פרש טורקי |
01.08.21 01:48 |
80 |
תסתפק בזה שהוא אחראי על חורבנט המדינה זה מספיק |
ציון לנצח |
01.08.21 04:34 |
82 |
איך להפסיד מגפה?!.. |
News_Max |
31.07.21 20:58 |
38 |
חלוקה למחוסנים מול לא מחוסנים |
סנפר |
31.07.21 21:03 |
43 |
יאללה סגר בתשרי |
Hoker2019 |
31.07.21 21:05 |
45 |
הממשלה של בנט עשתה מנתב''ג אוטסטראדה של ווריאנטים |
mek2 |
31.07.21 21:07 |
47 |
יש רק ואריינט אחד, והוא בארץ מאפריל |
erz |
01.08.21 00:38 |
74 |
מפחיד ביותר. |
הבוטח אליך |
31.07.21 21:08 |
49 |
הזוי. 90% בלי סימפטומים |
אריק |
31.07.21 21:23 |
51 |
קיצור בידוד, חזרה מחו'ל, תו ירוק, ניתוח, הפניה אוט' של רופא משפחה ופעילות קבועה של מחלקות בבתי חולים. |
mek2 |
31.07.21 21:24 |
52 |
על כל אפצי רופא משפחה שולח לבדיקת קורונה |
erz |
01.08.21 00:39 |
75 |
הבטיחו 1000 חולים קשה בתחילת אוגוסט |
סנטמוריץ |
31.07.21 21:10 |
50 |
אין שום בעיה, מחר ישנו שוב את ההגדרות של חולה קשה |
ירחאפל |
31.07.21 21:30 |
55 |
גם הבטיחו פעם שבתוך שבועיים יצטרכו להחליט את מי להנשים ושיהיו עשרות אלפי מתים, אז? |
erz |
01.08.21 01:11 |
78 |
אחוז נבדקים חיוביים - מזנק ל-3.27% (בדיקות של יום שבת - נכון ל-19:35) |
moshemas |
31.07.21 21:58 |
60 |
הכול מוכן לקראת הסוג של סגר בחגי תשרי |
אוהב |
31.07.21 21:58 |
61 |
לא קראו את הספר של בנט |
איש צעיר |
31.07.21 23:08 |
64 |
יש מאות אלפי ישראלים בקטיף וריאנטים בחו''ל |
taltal91 |
31.07.21 23:33 |
67 |
יש רק ואריינט אחד, והוא בארץ כבר מאפריל |
erz |
01.08.21 00:40 |
76 |
אנחנו בתוך המעריכי בכל הכח |
מורפיוס |
01.08.21 00:19 |
71 |
הממשלת ישנה. לסגור נתבג כאן ועכשיו! |
כינוי |
01.08.21 01:12 |
79 |
חבר מתאריך 22.9.20
3638 הודעות, 50 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החולים בעוד כשבועיים.
אם המדיניות של בנט הוא להטיל סגר, רק אם בתי החולים יהיו עמוסים בחולים,
יש סיכוי שהסגר הרביעי ימנע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
1873 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וכשנגיף נמצא בשכיחות גבוהה, הסיכוי למוטציה עולה משמעותית.
וכשיש מוטציות חדשות יתכן שאחת מהן תתגבר על החיסון ונמצא את עצמנו כמו בתחילת הסיבוב הראשון.
הבעיה שנתנו לזן הדלתא להתפשט במקום לעצור מההתחלה את ההתפשטות תוך מתן חיסון שלישי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
17449 הודעות, 39 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אנחנו כן יודעים שמדענים יכולים לייצר מוטציות בהנחה ומדינה מסוימת מפיצה את הנגיף,למשל סין שיתכן ושיחקה עם הנגיף ויצרה שינוים בנגיף.
אנחנו כן יודעים שסטטיסטית אם יש יותר נדבקים סיכוי לייצור מוטציות חדשות עולה
איזה סוג של אדם יוצר מוטציות? האם אדם חולני שמטופל עם מערכת חיסונית מוחלשת או אדם בריא , אין שום הבנה במדע. אנחנו כן יודעים שהמוחלשים חוטפים וריאנטים בצורה יותר קשה בדרך כלל והם הראשונים למות.
האם הדלתא יותר מסוכן? אין נתונים אמפירים עדין, בוודאי במצב שבו חלק לא מבוטל מהעולם שבסיכון התחסן (15 אחוז לפחות מהגיל שבסיכון במדינות המערב)
האם יש צפי למוטציות חדשות? אולי, לא ברור, זה לא אומר שהם בהכרח יהיו יותר מסוכנות
למשל, שפעת הספרדית הפכה לשפעת נפוצה שלא הורגת בכמויות אנשים אחרי כמה וכמה שנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
1873 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
וירוסים משתנים כל הזמן, אך כדי להשתנות הם צריכים גוף מארח.
ככל שיש יותר גופים מארחים הסיכוי שישתנו גדל.
זה נכון שלא ברור אם יהפכו אלימים יותר או לא, אך יש כאן סיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
17449 הודעות, 39 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
זה שהם נוצרים כולנו יודעים. למה דוקא אדם א מייצר מוטציה , ומיהו אותו אדם א'
נדיר מאוד שתופסים את אותו אדם שייצר את המוטציה. יודעים בדרך כלל איפה או באיזה איזור יש התפרצות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43595 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
10060 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
למה הם נחשבים בכלל לחולים ״קשה״ ?? בגלל שיש להם סטורציה מתחת ל-94 ?? ממש מעניין שזו המחלה היחידה שמספר החולים ״קשה״ בה הוא פי 4 (!) ממספר החולים בינוני ! בשום מחלה אחרת לא קיים דבר כזה ! באיזה עולם יש רק 31 מונשמים ו-201 (!) חולים ״קשים״ ?!? באיזה עולם ?? שיחזירו את ההגדרה המקורית שהייתה לחולים ״קשה״ ושלא ינסו לנפח מספרים בכל מיני אמצעים משונים כמו שינוי הגדרות ! וזה עוד לפני שדיברנו על כך שהם עדיין מחשיבים חולים שכבר החלימו מהקורונה עדיין כחולים ״קשה״ מהקורונה רק כי נראה להם ש הסיבוכים שיש להם עכשיו זה מהקורונה … 🤷🏻♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43595 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
19087 הודעות, 67 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אני לא מכחיש קורונה, והתחסנתי לפני קבוצת הגיל שלי וחיסנתי את הילד שלי שנמצא בגיל נוער.
אבל זה לא אומר שההרגשה היא שיש אובר פאניקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
12251 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
7270 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ושלא ינסו לנשום ובעיקר לא לחשוב שונה ממך.
לא יכולה להתקיים מציאות שונה מתפיסתך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
10060 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
נפתח כבר את הכל ! מתי מבחינתך יגיע הרגע שאתה תאמר ״עד כאן !״ ? מתי יגיע הרגע הזה שאתה תאמר שכל הנזקים ה״משניים״ שהסדרים והמגבלות הארורות האלה גורמים הם גרועים עשרות מונים מהנזקים של הקורונה , כי אתה יודע את זה שיש כאן מידה מסוימת של צביעות בנושא הקורונה , ואתה יודע את זה שאם היו משקיעים את הכסף הזה בסל התרופות אז היו מצילים הרבה יותר אנשים מאשר כמות האנשים שמצילים מהקורונה , ואתה גם יודע את זה שמדינה(עם כל הכאב על אלה שנפטרו שהם עולם ומלואו ליקיריהם) צריך לנהל בצורה קרה מהשכל ולא מהרגש , צריך לעשות חישוב של עלות מול תועלת , וצריך לומר שהנגיף הזה עם כל הכבוד, מסוכן לפחות מאחוז מהאוכלוסייה , ואי אפשר בגלל זה לחרב כאן לכולם את החיים , אי אפשר לגמור את המדינה ופשוט לרסק פה הכל , לגרום למעל מיליון אנשים לאבד את מטה לחמם ,לגרום לעשרות אלפי עסקים לקרוס ולקחת הלוואות בשוק האפור כדי להיות עם הראש מעל המים ולנסות לשרוד , לגרום לאלפי משפחות להתגרש ולהתפרק בגלל הסגר והלחץ הנפשי-כלכלי-חברתי ,לגרום לעלייה של אלפי אחוזים בפניות לער״ן ,לגרום ל-2 מיליון תלמידים לשבת בבית חסרי מעש ולגמור להם את העתיד ולפגוע בהתפתחות השכלית שלהם ,לגרום למאות אלפי סטודנטים לקרוס כלכלית ולגמור להם את העתיד , יש כאן מדינה למען השם , ואם נמשיך בדרך הזאת לא תישאר כאן לא מדינה ולא חברה , ואז אתה תראה מיליוני אזרחים שמאבדים צלם אנוש כי הביאו אותם לקצה מכל הבחינות ! מהחובות המטורפים שהמדינה הזאת יצרה לעצמה רק האל יודע איך נצא מהם ! זה יהרוס כאן הכל ! המדינה הזאת תלך לאבדון ! בגלל זה אני מתעקש לדעת , כמה זמן עוד מבחינתך אתה תהיה מוכן להיכנס לסגר בכל שני וחמישי ? או לחיות תחת מגבלות על כל תחום אפשרי ? כי בינתיים , לקחו לכולנו שנה וחצי מהחיים וזרקו אותה לעזאזל , אז באמת מסקרן אותי לדעת מה מבחינתך יהיה ה״דדליין״ ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
7270 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
יש המון צביעות וציניות ואופרטוניזם במנהל הציבור עי הרשויות והשלטון אבל זה לא אומר שהגרעין הוא שקר ואין דחיפות או חירום. טענתי את כל אלה מזמן ולהבדיל מתפיסתך, לטעמי כבר לא איכפת לממשלה מאלו שימותו וייפגעו בדיוק כפי שלא איכפת לה בימי שפעת.
הגבול שלי הוא פשוט, פגיעה בתפקודי תשתיות מחזיקות חיים. הציניות שבה הורידו את התקנים הזמניים שהוסיפו בגלל הקורונה, מצב שירותי הרפואה כמעט ולא השתנה מה שאומר שכל מיטה של חולה קורונה היא מיטה שמטופל אחר היה יכול לקבל. כמות משאבי אנוש שחולה קורונה צורך הינה גדולה משמעותית מעבר למשאבי מקום וציוד. ואפשר להמשיך עם זה עוד הרבה. כל המלל כאילו הסגרים יצרו סבל שניתן לאזן ולשקול אותו על מאזניים מהווים טענה של גרוטסק לטעמי, כאילו ניתן מישהו מהמשל הולך לשבת ולדון בכך. שיקולי פוליטיקאים תמיד היו פוליטיים ולפעמים אף מעט פרגמטיים. אין דרך לכמת את הסבל של ילד (בן 30) שאביו נפטר מקורונה לילד שבמצוקה מסגר מסיבה פשוטה, אין דרך לבצע את השיקול. כשאני שומע הגכחת של נותני שירותי הבריאות אני מבין שניתוק מהמציאות יכול להיות גם עניין של בחירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
1060 הודעות, 12 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
6035 הודעות, 62 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
זה בדיוק המשחק האבולציוני של
" הגנה-התקפה" שכל היקום מבוסס עליו מוירוסים, דרך לחימה בסרטן ועד לוחמת סייבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.14
5692 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מוטציות נוצרות ביתר-שאת בעתות עקה, וכרגע, למרות שמוטציות נוצרות *כל הזמן*, החיסון יכול להחשב מצב עקה בשביל הוירוס, או שלא.. הזמן יגיד.
בכל מקרה, וירוס אלים יותר יהרוג מהר יותר מאשר הוא ידביק וככה גם הוירוס האלים יעלם מהר יותר. כך וירוסים אלימים במהלך ההיסטוריה נעלמו/נכחדו.
וירוס פחות אלים ימשיך להדביק, ובעולם שלנו יופץ לכל חור בכדור הארץ. כזה הוא זן דלתא למשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.14
5692 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
2844 הודעות, 25 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
וכבר חזרנו למצב ההתחלתי רק במצב הרבה פחות טוב:
אחרי שנה וחצי של סגרים והגבלות הכלכלות מרוסקות וגם האנשים.
הוירוס פיתח עמידות והפך מדבק הרבה יותר וברור שהחיסון לא מונע הדבקה ולא ברור מה בנוגע להדבקה קשה.
קיבלנו מיליארדי מחוסנים שכל חצי שנה יצטרכו חיסון ואם לא יקבלו אותו מערכת החיסון שלהם תגיב גרוע יותר לקורונה והיא יותר מסוכנת להם.
אז פתאום מסתבר שאלו שקראתם להם פסיכים והזויים כמו פרופ׳ לס,
הם צדקו ואמרו שצריך לחיות עם הוירוס ושהשד לא כל כך נורא ושאסור לעכב את המהלך הטבעי של הוירוס כי לא נשיג כלום בזה אבל צחקתם עליהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
1873 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
לצד זה, אוכלסיות מבוגרות, בעיקר בקצה של ה-80 פלוס נמצאות בתמותה עודפת.
כל זה לא השתנה מהיום הראשון, אך אף אחד לא עשה את ההתאמות ואת הסיכונים שהנתונים הללו מאפשרים
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
7270 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
2844 הודעות, 25 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ההפרדה ברורה ואמיתית.
בקורונה לקחו וירוס נשימתי שבהתחלה באמת פחדנו ממנו והפכו אותו למפלצת דו ראשית שאין באמת קשר למציאות.
רוב מתי הקורונה בארץ החליפו את המתים משפעת, דלקות הריאות, הוירוסים הנשימתיים שאינם קורונה והזיהומים בבתי החולים כך שאם יש עלייה בתמותה הכללית היא לא גדולה הרבה יותר.
אותם מתים שאף אחד אף פעם לא ספר כי זה דרכו של עולם.
בחורף 2011 היו 787 מונשמים בבתי החולים בישראל והנתון המחריד הזה לא זכה ליותר מידיעה קטנה בעמוד 8 בעיתון.
כרגע יש כמה עשרות מונשמים והמדינה כולה בהגבלות ובטירוף הקורונה.
אז כן יש קורונה אבל בהחלט מדובר בהונאה אחת גדולה ואנחנו נלחמים בטחנות רוח וזה לא יגמר לעולם אם נמשיך כאן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
19087 הודעות, 67 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
הרי אם הקורונה כאן כדי להישאר, והיא (בניגוד לפוליו או דבר) תלווה את חיינו בשנים שיבואו כמו השפעת, אז לנצח נסתובב עם מסיכות, תו ירוק וכו'?! זה לא נורמלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
7270 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
והמתים ב²020 נוספו על המקרים הקיימים והם לא מחליפים ראה שנת 2020
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
2844 הודעות, 25 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מספרים מנופחים שלא קרובים למציאות, הרבה מאוד מתים שלא מתו אפילו עם קורונה סווגו כמתי קורונה.
יש ראיון שמסתובב ברשת עם פרופ אבי ריבקניד מנהל מיון הדסה שבה הוא מתאר איך חולה סרטן סופני עם גידול גרורתי בראש בן 50 הגיע לבית החולים במצב נשימתי קשה, נבדק 5 פעמים עם מטוש לקורונה ויצא שלילי, מת בבית החולים כתוצאה מהסרטו והוא הופתע לגלות שסווג לגלות יום אחרי ברשומות כמת מקורונה,
אז כן, הקורונה היא לא המפלצת שעושים ממנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.21
1060 הודעות, 12 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.17
10224 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
57349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
יש לקורונה אלפי שינויי חלבון. מניח שהם בת"א כמו שהם מתרחשים בביג'ינג.
אתה יכול לומר שהסיכוי ש"יהיה וריאנט מדבק שיקבל איזכור כישראלי הוא פחות סביר"
אגב לגבי הטענה הזו שזה משפט נכון, זה בעיקר בגלל היכולת המעבדתיות של ישראל לרצף את הנגיף ולא מסיבה אחרת.(כי בוודאי יש ווריאנטים ישראלים) אבל ניחה
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
57349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
יכול להיות שכן יכול להיות שלא. הוא אינו אפס או אפסי כלל על כל מקרה.
עקרונית יכול להיות שהזן שיש עכשיו בישראל 'דלתא' הוא כבר עם שינוי חלבון יחודי (מינורי ככל שיהיה) לישראל - אז אפשר לקחת הכל לאן שרוצים
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
אגב, ישראל היא מדינה מאוד צפוצה ככה שהטענה שלך פשוט לא נכונה. אבל ממש לא נכונה.
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10310 הודעות, 54 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הסיכוי לחסינות עדר יורדת והסיכוי למוטציה חמקנית עולה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.20
889 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
כי זה מראה שלמרות שיש הדבקה רחבה המספרים לא יוצאים משליטה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6944 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אולי בעוד חודש יתחיל שיפור, בינתיים זה רק יחמיר.
השאלה היא בכמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
2844 הודעות, 25 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.facebook.com/584238562/posts/10159364653573563/?d=n
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
12251 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.12
2844 הודעות, 25 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
לאשפז ולהחמיר על מנת לקבל תשלום גבוהה יותר. מכאן המספרים המנופחים, אשפוזים ארוכים ללא צורך ובעיקר יש כאן הפרת שבועת הרופא כלפי המטופלים שבמקום החלמה קלה בבית בסביבה נקייה מזיהומים מסכנים אותם וחושפים אותם לסיכונים מיותרים שבטח גם עולים בחיי אדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.07
38218 הודעות, 189 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
57349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
https://www.ynet.co.il/news/article/b1rbkfgyt
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
3903 הודעות, 31 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2196 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
22
2345
111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43595 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
1873 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
5970 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
12251 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
21711 הודעות, 155 מדרגים, 297 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
2531 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
לצערי, אני לא רואה בעתיד הנראה לעין תסריט של נפילת הממשלה הנוכחית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
19087 הודעות, 67 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אבל הכוונה לכך שהקורונה תגמור לו את הקריירה כמו לטראמפ היא בבחירות. בעוד 4 שנים, בנט עלול לשלם מחיר יקר על הקמת ממשלת האחדות או על הטיפול בקורונה. אבל עד אז (או לפחות עד אוגוסט 2023) He's the boss
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.19
1794 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.07.21 בשעה 20:34 בברכה, ECMA
לא מעודד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
33028 הודעות, 239 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
23860 הודעות, 154 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.07
38218 הודעות, 189 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
3478 הודעות, 20 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
התחלואה לא קשורה לממשלה כזו או אחרת. גם אם נתניהו היה בשלטון כעת המספרים היו זהים אם לא גרועים יותר. סה"כ בנט הגיב מהר עם החיסון השלישי.
הבעיה היא שאין לי שום ביטחון שנגד הדלטא זה יעזור. יתכן והחיסון ישפר את המצב אבל זה רק יאט. כל עוד אין אכיפה דרקונית על בידודים, בדיקות וחיסונים שום דבר לא יתקדם גם אם ראש המשלה יהיה בן גוריון ושלמה המלך יהיה שר הבריאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
3621 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
אם נתניהו היה ממשיך כרה"מ והיה נוהג כמו בנט. הוא לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.19
1408 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
6035 הודעות, 62 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
יתכן כי בנט אחראי גם על ההתחממות הגולבלית, צריך לבדוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.07
38218 הודעות, 189 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
21711 הודעות, 155 מדרגים, 297 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.19
1408 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
14575 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
7402 הודעות, 60 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.07.21 בשעה 21:09 בברכה, סנפר
ההדבקה הגיעה לאיזורים עם יותר לא מחוסנים ולכן האחוז שלהם עולה.
ועוד הבדל בין מחוסנים ללא מחוסנים:
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטרמכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
3478 הודעות, 20 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בקצב כזה נגיע בסוף אוגוסט ל1000 חולים קשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
5970 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
9108 הודעות, 59 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה גורם ל-111,000 איש ללכת לעשות בדיקה מיותרת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.17
1451 הודעות, 13 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
81108 הודעות, 230 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אנחנו 9 מיליון בני אדם
| אני צב בעולם של ארנבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
5970 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
והעדר משתף פעולה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.19
1054 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
14290 הודעות, 55 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
5970 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
ואפילו כשגילו שיש איזה סיכוי שאדם שנדבק ידבק שוב, דיברו על ״קץ האנושות״.
להבטיח ולהפחיד כבשים זה קל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.07
38218 הודעות, 189 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
21228 הודעות, 114 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.08
26451 הודעות, 171 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תמיד אמשיך לנשק מזוזות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
1572 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כשהם יחזרו כולנו "נהנה" מהיבול ובבום. גידול אקספוננציאלי לא מחכה לאף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
5970 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.10
174 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מצער שהגענו לזה כך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1812 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד