לראשונה בגל הרביעי: 200 חולים קשים, 2.5% מהבדיקות חיוביות

ברקע הזנקת מבצע החיסונים השלישי בישראל, משרד הבריאות עדכן כי במהלך הסופ"ש אובחנו 2,435 מאומתים חדשים, כאשר מספר המונשמים עלה ל-31. יש לציין כי הנתונים ראשוניים וטרם עברו עיבוד

הקורונה בישראל
הקורונה בישראל | צילום: רויטרס

לראשונה בגל הרביעי: משרד הבריאות עדכן הערב (שבת) כי אתמול אובחנו 2,435 נדבקים חדשים בקורונה בישראל, מתוכם 200 במצב קשה, בהם 31 מונשמים. על פי הנתונים, כעת ישנם 18,264 חולים פעילים בארץ. יש לציין כי מדובר בנתונים ראשוניים שטרם עברו עיבוד ובדיקות.

מפרוץ המגפה נדבקו 873,785 בני אדם בישראל. במהלך סוף השבוע בוצעו 111,052 בדיקות, מתוכן 2.49% היו חיוביים. בד בבד, מבצע החיסונים ממשיך להתקדם, ועד כה חוסנו 5.7 מיליון איש במנה הראשונה, מהם 5.3 מיליון קיבלו גם את המנה השנייה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שגיא מוקי לחדשות 13: "הלב והנשמה ניצחו היום, הדברים התחברו"

ים קטלני: גבר בן 48 טבע למוות בחוף פולג

עקב תקיפת האונייה: גנץ דן על תגובה עם בכירי מערכת הביטחון

ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג פותחים את מבצע החיסונים השלישי
ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג פותחים את מבצע החיסונים השלישי | צילום: חיים צח/ לע''מ

מוקדם יותר היום, בארגון מד"א הודיעו החל ממחר יחלו לחסן, בהנחיית משרד הבריאות, את אזרחי הגיל השלישי בכל בתי האבות והדיור המוגן ברחבי הארץ - כולל הסגל המקצועי והדיירים.

כזכור, מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש אמר אתמול בריאיון לחדשות 13 כי יש לנקוט בצעדים קשים יותר לאור כמות הנדבקים העולה. על מבצע החיסון השלישי לבני 60 ומעלה אמר כי הוא "נועד להגן על האוכלוסייה המבוגרת שעלולה לחלות בתחלואה קשה, את כמות ההדבקות הוא לא יפחית כי מרבית הנדבקים הם ילדים וצעירים".