ים קטלני: גבר בן 48 טבע למוות בחוף פולג

לאחר שבמהלך השבועיים האחרונים טבעו למוות 8 בני אדם בחופים ברחבי הארץ, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של הגבר לאחר שנמשה מהמים על ידי מצילים ולאחר שבוצעו בו פעולות החייאה

אמבולנס סמוך לחוף הים
אמבולנס סמוך לחוף הים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 48 טבע היום (שבת) למוות בחוף פולג שבנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול החייאה לגבר לאחר שנמשה מהמים על ידי המצילים, ובסופו נאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א, אולג לדיז'נסקי, סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו על קו המים בסמוך לסוכת ההצלה את המצילים שמשו את הגבר מהים לחוף מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מדליה ישראלית שנייה: נבחרת הג'ודו גברה על רוסיה וזכתה בארד

עקב תקיפת האונייה: גנץ דן על תגובה עם בכירי מערכת הביטחון

פיצוץ בין משרד הבריאות לאוצר: הורוביץ מאיים שלא יתמוך בתקציב

לפי נתוני מד"א שפורסמו מוקדם יותר השבוע, במהלך השבועיים האחרונים טבעו למוות בסך הכל תשעה בני אדם. מאז שהחלה עונת הרחצה לפני כארבעה חודשים, מתו בסך הכל 22 בני אדם. נוסף על כך, 119 בני אדם נוספים טבעו בים, בבריכות ובמאגרי המים השונים, כאשר 6 מהם חולצו במצב קריטי ונזקקו להחייאה, ו-4 אחרים היו במצב קשה והיתר היו במצב קל-בינוני.

עוד עולה מהנתונים כי 61 מהטביעות התרחשו בים, 13 בבריכות פרטיות, 7 בצימרים, 21 בבריכות ציבוריות, 6 בכנרת, 3 בים סוף שבאילת, 18 בים המלח ו-12 מקרים נוספים בנחלים ובמאגרי מים שונים.