(getty) (צילום: ספורט 5)
(getty) | צילום: ספורט 5

האם הקריירה האולימפית של סימון ביילס הגיעה לסיומה? המתעמלת האגדית, שחווה משבר מנטלי קשה בטוקיו 2020, הודיעה היום (ראשון) בתיאום עם איגוד ההתעמלות האמריקני על פרישתה מעוד גמר אישי אחד - גמר הקרקע. זאת אחרי שאתמול היא גם פרשה מהגמרים של המקבילים המדורגים ושולחן הקפיצות שיתקיימו היום באולם ההתעמלות בטוקיו.

"אחרי התייעצות נוספת עם הצוות הרפואי, סימון ביילס החליטה לפרוש מהגמרים האישיים של שולחן הקפיצות וסוס הסמוכות. נמשיך להעריך את מצבה בימים הקרובים כדי להחליט האם תתמודד בשני הגמרים הנוספים שנותרו לה - גמר תרגיל הקרקע וגמר תרגיל הקורה", נמסר בהודעה מטעם איגוד ההתעמלות האמריקני אתמול. היום יצאה הודעה נוספת: "סימון פרשה מאירוע הגמר בקרקע. היא תקבל החלטה לגבי גמר הקורה יותר מאוחר השבוע. בכל מקרה, אנחנו כולנו מאחורייך".

מי שתחליף את סימון ביילס בגמר שולחן הקפיצות היא מקיילה סקינר האמריקאית, שהייתה המחליפה הראשונה בתום המוקדמות הכלליות לנשים. מלאני דוס סנטוס מצרפת קיבלה את הכרטיס לגמר המקבילים המדורגים. נציין כי ביילס העפילה די בקלות לגמר הקרב-רב, הגמר הקבוצתי וכל הגמרים האישיים, אך רשמה מספר מעידות במוקדמות ובפתיחת הגמר הקבוצתי - דבר שהוביל לפרישתה. רק אמש פרסמה ביילס פוסט באינסטגרם ובו חשפה כי הקשיים איתם היא מתמודדת פוגעים ביכולת שלה לבצע את התרגילים שלה ברמה הגבוהה ביותר. "הגוף והנפש לא מסונכרנים וזה מסוכן מאוד", כתבה.