י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד

לימוד זוהר וזיץ: החסידים שהו עם הרבי במירון

שבת התאחדות והתעלות של קהל חסידי ואוהדי בית אשלג בראשות אדמו"ר מאשלג נערכה בשבת שעברה שבת נחמו באתרא קדישא מירון. הצלם יהודה פרקוביץ מגיש תיעוד מסכם מערב שבת ומוצאי שבת 

לימוד זוהר וזיץ: החסידים שהו עם הרבי במירון
הרבי מאשלג עם חסידיו במירון צילום: יהודה

קהל חסידי ואוהדי בית אשלג התכנסו בשבת פרשת ואתחנן לשבת התאחדות והתעלות בראשות האדמו"ר מאשלג באתרא קדישא מירון. 

כבר מיום חמישי אחה"צ הגיעו הקהל למקום האכסניא באולפנה במושב מירון שם שהו עד לאחר שבת. לאחר תפילת מנחה נשא האדמו"ר שיחת חיזוק בפני הקהל  לאחר מכן התקיימה תפילת ערבית ואחרי כן יצאו לרחבה שם נערך מעמד ההדלקה לכבודו של רשב"י זיע"א וחלאקה ואחרי כן פצחו הקהל בריקודים שנמשכו זמן רב.

מקהלת ויז'ניץ עם בעל המנגן ר' משה בהר מצפת משמחים את הקהל בתום המעמד נכנסו הקהל לאולם שבמתחם שם ערך האדמו"ר לחיים טיש וזיץ במהלכו נשא גם דברים בפני הקהל וקרא להתחזק בלימוד הזוהר הקדוש והזיץ נמשך עד לקראת חצות הלילה בשירה וזמרה.

תפילת שחרית התקיימה בציון הרשב"י זיע"א לאחר התפילה אמרו תהילים ולאחר מכן ערך האדמו"ר לחיים טיש, לאחר מכן עברו הקהל להתברך במשך כשעה.

בשבת התפללו את כל התפילות בבית הכנסת שבמתחם הנ"ל שבת מרוממת עברה על קהל חסידי אשלג במהלך סעודות השבת נשאו דברים רבנים וכן בני וחתני האדמו"ר.

יצויין כי בשבת התקיימה מעמד קריאת השם לנינת האדמו"ר בת לנכדו הרה"ח רבי אהרן ברנדווין וכן עליה לתורה לנכד הרבי, בן לבנו הרה"צ רבי יהודה לייב אשלג. לאחר מעמד ההבדלה התקיימה הגרלה על אלו שענו במבחנים של עלון שלימות התורה.

על מלאכת ארגון והפקת שבת התאחדות במירון הופקד הרב דוד אהרן אשלג מנכ"ל המוסדות שעמל במשך זמן רב עם צוות נוסף לארגן את השבת על הצד הטוב ביותר.

הצלם יהודה פרקוביץ מגיש גלריה

אשלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד