האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
שני הרוגים. הפעם - נשמע רציני...:( |
רוני53 |
30.07.21 16:33 |
1 |
מבחינת ישראל יש שתי אפשרויות: |
קוקי |
30.07.21 16:36 |
2 |
או לא לעשות כלום כרגיל |
כינוי |
30.07.21 16:37 |
3 |
או לעשות את שניהם בעולם אוטופי |
קוקי |
30.07.21 16:38 |
4 |
רוטר זה עולם אוטופי לחלוטין😅 |
הגרוק |
30.07.21 18:12 |
38 |
בסוריה נהרגו ונהרגים יועצים ובכירים אירניים עניין של יום ביומו |
נבל עשור |
30.07.21 16:56 |
12 |
מסכים! |
רוני53 |
30.07.21 17:02 |
14 |
אין אפשרות למלחמה ישירה בעצימות גבוהה בין ישראל לאיראן...אלא אם מבחינתך טילים הם עצימות גבוהה |
winter1 |
30.07.21 17:31 |
25 |
בעיני מלחמה עם חיזבאללה זאת מלחמה עם איראן לכל דבר. |
גיא_גיא |
30.07.21 17:33 |
28 |
תעדכן אותי כשחזבאללה יתפנה להילחם איתך, אני בטוח שזה בראש סדר העדיפויות של הארגון... |
winter1 |
30.07.21 17:35 |
29 |
גיא ב-28 צודק. ''מלחמה בעצימות גבוהה'' עם איראן, פירושה גם מלחמה עם הגייס הלבנוני שלה...:( |
רוני53 |
30.07.21 17:37 |
31 |
חזבאללה הוא גוף לבנוני לא פחות ממה שהוא איראני, אולי אפילו יותר. וכמו שאמרתי לו, תעדכן אותי כשחזבאללה |
winter1 |
30.07.21 17:39 |
32 |
לעניות הבנתי האסטרטגית, ראוי להבחין בין חיזבאללה הפוליטי - אורגן לבנוני וחלק מהשלטון בלבנון, לבין... |
רוני53 |
30.07.21 18:04 |
34 |
לדעתי אין סיבה להפריד ביניהם, זה גוף לבנוני שדואג לאינטרסים הכיתתיים שלו בתוך לבנון. בינתיים הטענה שחזבאללה |
winter1 |
30.07.21 18:08 |
35 |
''בינתיים, הטענה שחיזבאללה הוא פרוקסי על מלא שיפתח במלחמה נגד ישראל ביום פקודה לא נבחנה במציאות'' |
רוני53 |
30.07.21 18:48 |
51 |
מזמן לא חוסלו מדעני גרעין וממש לא יום ביומו תוקפים בסוריה- עכשיו זה יותר פעם בחודש חודשיים |
כינוי |
30.07.21 17:14 |
17 |
אתה חי קצת בסרט, אדוני. |
צנטריפוגה |
30.07.21 17:42 |
33 |
או להמשיך לתקוף בשקט מבלי לספר לך |
מרסו |
30.07.21 18:49 |
52 |
ברור להגיב. זה נכס ישראלי עם עובדים זרים עליו. הם נהרגו כשעבדו בשביל עסק ישראלי |
Ariel |
30.07.21 16:39 |
5 |
אם לא נגיב נזמין את התקיפה הבאה. צריך להתייחס לזה כאילו שנהרגו שני ישראלים |
קוקי |
30.07.21 16:41 |
7 |
''הקהילה הבינלאומית'' |
JerseyPilot |
30.07.21 18:44 |
49 |
ההתקפות האלה מוכיחות לנו דבר אחד |
סרגייאבוטבול |
30.07.21 16:41 |
6 |
מסכים |
רוני53 |
30.07.21 16:45 |
10 |
זה פעולות פחדניות |
נבל עשור |
30.07.21 16:58 |
13 |
בהצלחה לכוחותינו. |
pilot |
30.07.21 16:43 |
8 |
לא נעשה כלום וכך נזמין את התקיפה הבאה שגם אז לא נעשה כלום הזמנו אמריקאים כדי שיהיה אליבי לא לעשות כלום |
בני מרום |
30.07.21 16:44 |
9 |
אסור להגיב! |
פונגו |
30.07.21 16:48 |
11 |
מקווה לשמוע על מתקפת סייבר הרסנית כתגובה |
GoodSky |
30.07.21 17:11 |
15 |
אולי סייבר, אבל רק בגלוי, עם לקיחת אחריות...:( |
רוני53 |
30.07.21 17:13 |
16 |
אולי |
GoodSky |
30.07.21 17:18 |
18 |
כשמעריכים את העתיד - זה תמיד ''אולי''...:) |
רוני53 |
30.07.21 17:20 |
19 |
קשה מאוד לעשות תחזיות, במיוחד בקשר לעתיד. |
חלוץ שפוי |
30.07.21 19:10 |
55 |
כמה דקות שפשפתי עיניים אחי... טוב לראותך |
גיאאוני |
30.07.21 18:50 |
53 |
ממשלה חלשה. שר חוץ חלש. שר אוצר מטורלל שמנסה לשאוב כסף מהעניים. ומי מדבר על ראש הממשלשלת.. |
סוף לאדישות |
30.07.21 17:25 |
20 |
אותה ממשלה שהטביעה את הספינה הכי גדולה בצי האיראני |
גיא_גיא |
30.07.21 17:30 |
23 |
לא הטביעו אותה |
חלוץ שפוי |
30.07.21 19:10 |
56 |
מעניין תוכל לשלוח מקור? |
האלכימאי |
30.07.21 19:27 |
59 |
מי ששכח לפני כחודש הטביעה את הספינה הכי גדולה בצי האיראני, יכולת התגובה של איראן |
גיא_גיא |
30.07.21 17:29 |
21 |
נכון, צריך לקחת דברים בפרופורציה |
0x972Ops |
30.07.21 17:30 |
22 |
מעניין מה בנט יעשה ??? |
koko |
30.07.21 17:31 |
24 |
לעניות הערכתי - יורה לתקוף בגלוי אינטרס כלכלי איראני, באיראן...:( |
רוני53 |
30.07.21 17:32 |
26 |
זו לא הפרת ריבונות |
winter1 |
30.07.21 17:37 |
30 |
פגיעה בספינה בבעלות ישראלית במים בינלאומיים?! |
רוני53 |
30.07.21 18:13 |
40 |
איפה זה הפרת ריבונות מובהקת? טריטוריה ישראלית? לא. ספינה של מדינת ישראל? לא. חברה ישראלית? לא |
winter1 |
30.07.21 18:21 |
42 |
ערכתי את 40. תתעדכן...:) |
רוני53 |
30.07.21 18:25 |
43 |
גם אני לא, אבל מכיוון שאנחנו לא יודעים אם כן או לא אז זה פחות רלוונטי. וגם איראן לא רואה את זה כהפרת ריבונות |
winter1 |
30.07.21 18:28 |
44 |
הרוגים. זו סיבה...:( |
רוני53 |
30.07.21 18:32 |
47 |
האמת היא שהם לא מעניינים, לא את המדינות שלהם ובטח שלא את ישראל. קשה לי להאמין שהמוות שלהם מעניין |
winter1 |
30.07.21 18:41 |
48 |
ראה, בשנות ה-70, כשתקפו מטוסים זרים מתוך כוונה להרוג ישראלים - ישראל הגיבה |
רוני53 |
30.07.21 18:59 |
54 |
יש להניח שהמודעין האירני יודע שאין שום ישראלי על האוניות האלו |
חלוץ שפוי |
30.07.21 19:13 |
57 |
לא בטוח. וגם אם כן - במקרה הזה, הכוונה חשובה מהתוצאה...:( |
רוני53 |
30.07.21 19:25 |
58 |
אם רוצים להשתמש בזה כתירוץ זה בסדר גמור, אבל אתה קושר בין המוות שלהם לבין התגובה...לישראל לא איכפת |
winter1 |
30.07.21 20:07 |
61 |
האונייה תחת דגל לא ישראלי |
yaboosh |
30.07.21 20:01 |
60 |
ספינות - בשונה ממטוסים - מפליגות תחת דגלים זרים, פנמה בדרך כלל...:) |
רוני53 |
30.07.21 20:09 |
62 |
תמונה? |
ידיד נפש |
30.07.21 17:33 |
27 |
עמית סגל |
דיווח מיוחד |
30.07.21 18:11 |
36 |
לעניות הערכתי - כן :( |
רוני53 |
30.07.21 18:12 |
37 |
רמז של עמית סגל בסוף: ״לא נחכה זמן רב מדי לתשובה״ |
פטריוט שמאלני |
30.07.21 18:13 |
39 |
:) |
רוני53 |
30.07.21 18:30 |
46 |
היא לא בבעלות ישראלית |
לורד וולדמורט |
30.07.21 18:18 |
41 |
''בעלות ישראלית''... בטח חברת קש שרשומה באיזה מקלט מס ולא שילמה מעולם מס בישראל |
המקור |
30.07.21 18:29 |
45 |
היא בבעלות יפנית וכרגע מופעלת עי חברה שעידן עופר שותף בה |
elbaz |
30.07.21 20:10 |
63 |
נפלתי בנט יטפל באירן כמו שהוא מטפל בקורונה... ממשלה עלובה |
Skynet84 |
30.07.21 18:48 |
50 |
חיסול מלא של כל משמרות המהפיכה ומשפחותיהם |
אוהב |
30.07.21 20:21 |
64 |
חחחח מי מסוגל לזה תגיד לי?? עם חמולת חסונה והברברים מהר חברון אנחנו רועדים |
גיאאוני |
30.07.21 20:54 |
65 |
הספינה בבעלות יפנית !!! ניהולה בידי ישראלי. עד עכשיו לא שמענו מה אומרים היפנים. |
פלדל |
30.07.21 21:55 |
66 |
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מתי המב"מ נגמר, ומתחיל השלב הבא?
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
9024 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או לראות בזה התקפה על אינטרס ישראלי והרג של ישראלים חרף העובדה שההרוגים אינם ישראלים ובהתאם להגיב נגד מטרות אירניות.
או למנף את ההרג הזה בפאן הדיפלומטי מול הקהילה הבינלאומית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1797 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
9024 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
נמתין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
6446 הודעות, 94 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
8909 הודעות, 42 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ואיראן מחוסלים מדענים ואנשי גרעין בכירים ,עניין של יום ביומו כמעט
חבלות במתקני גרעין עד כדי השבתה שלהם
חבלה במצקנים שהאיראנים מזמינים בעולם ,פיצוצים עלומים וכו
ואנחנו יודעים קר קצה קצהו
אנינו עושים באירן כבתוך שלנו ראה רק את גניבת הארכיון והרשימה ארוכה ,ורב הנסתר על הגלוי
אז להגיד שלא עושים כלום? זה הזוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אבל, הפעם צריך לפעול *בגלוי*, ולפגוע באינטרס איראני משמעותי - באיראן. שדה נפט, למשל.
ברור שהמב"מ, המלחמה החשאית בעצימות נמוכה, מתקרבת במהירות אל סופה.
מלחמה גלוייה בעצימות גבוהה היא עכשיו רק עניין של זמן...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
6235 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
אבל זה רק עניין של הגדרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
וגם במקרה הזה אנחנו מדברים על לחימה די מוגבלת מבחינת היכולות והאמצעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
כאשר יירו לכאן מאות רבות של רקטות מלבנון - תתחיל מלחמת הצפון. כן, בעצימות גבוהה...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
יתפנה לעסוק בנושא
(ובכל מקרה אנחנו מדברים על רקטות. קצת הרס זה לא עצימות גבוהה, עצימות גבוהה נמדדת בין היתר במשאבים וביכולות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
חיזבאללה הצבאי, שהוא גיס איראני לכל דבר ועניין.
מסכים חלקית לגבי הרקטות. חלקית - כי אין ספק שחלק מהרקטות ארוכות הטווח עברו את מפעלי הדיוק, אשר פרוסים בלבנון, בסוריה ובעיראק.
חיל האויר משמיד הרבה - אבל לא הכל. מספיק כמה עשרות רקטות כבדות ומדוייקות, כדי לשתק כאן שדות תעופה צבאיים, תחנות כוח וצירי תנועה מרכזיים לצפון.
מחד, אסור להיות היסטריים. מאידך - גם שאננות הורגת (מדבר איתך בוגר יום הכיפורים 73')...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
הוא פרוקסי על מלא שיפתח במלחמה נגד ישראל ביום פקודה לא נבחנה במציאות, אז כל מה שיש לנו זה דעות, הדעה שלי היא שחזבאללה לא ישמיד את עצמו בשביל האיראנים.
לעומת זאת יש לנו דוגמה מ2006 בה חזבאללה עשה טעות ונגרר לעימות עם ישראל, בניגוד לעמדת האיראנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
בהחלט ניבחן! ב-2006, על דרך השלילה.
נסראללה קיבל 'שטיפה' רצינית מאיראן, על שגרר את הגיס הלבנוני-איראני למלחמה שאיראן לא רצתה בה.
איראן הכינה את הגיס הזה ליום פקודה - *מאיראן*. כשחמינאי יחליט להשתמש בו, נסראללה יוכל רק לעמוד על הראש ולקשקש בזנב...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
1797 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
חבלות במתקני הגרעין היו אולי 3 פעמים בשנה האחרונה
יש הרבה יותר מזה לעשות
תשמע מה שבנט אמר שלא עשו כמעט כלום
אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
6023 הודעות, 62 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אנחנו לא יודעים אפילו על שני שליש מהפעילויות וטוב שכך. מתברר שיש עולם חשאי המתרחש מחוץ ל" רוטר", מדהים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.12
15985 הודעות, 87 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
עצוב ומקומם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
9024 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.16
2217 הודעות, 20 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מי זאת בדיוק?
אמריקה של ביידן הפחדן? האיחוד האירופי, "שומר זכויות האדם" שמחזר אחרי האירנים שתולים הומואים ומכים נשים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
872 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פעולות ישראל ממש מפריעות להם והם לא מצליחים לנקום בנו בשום דרך אחרת מלבד להפציץ ספינות אזרחיות בקרבת הגבול שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
תקיפות איראניות מהסוג הזה, מוכיחות את חולשתה הגדולה של איראן.
נראה כי זה הדבר היחיד שנשאר להם...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
8909 הודעות, 42 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.12
8164 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
8593 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.14
5014 הודעות, 24 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איפוק זה כוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.08
58523 הודעות, 365 מדרגים, 724 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה יכול להכאיב מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
רק בגלוי המסר יעבור...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.08
58523 הודעות, 365 מדרגים, 724 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39761 הודעות, 187 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.11
21805 הודעות, 224 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
........................................ [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4973 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
6235 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39761 הודעות, 187 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
למה להגזים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.16
3676 הודעות, 35 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
6235 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מוגבלת מאד יחסית להתקפות של ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
1082 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מתקיימת מערכה ימית על הילוך גבוה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.12
96 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
אי אפשר לעבור בשתיקה על הפרת ריבונות כזו...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
הפרת ריבונות מובהקת!
נגדיר כך; *האיראנים* רואים בזה הפרת ריבונות של ישראל. זה מספיק...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
יש אולי מנהל ישראלי לחברה, ולספינה שבעליה בצד אחד של העולם, ומנהליה בצד השני. אין שום קשר לישראל
אלא אם החברה עושה חלטורות עבור המוסד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
"אלא אם החברה עושה חלטורות עבור המוסד".
לא מוציא זאת מכלל אפשרות. רמי אונגר, אייל ועידן עופר - בהחלט מועמדים ראויים...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
אלא כפגיעה באינטרסים/נכסים של ישראל. אז לשיטתם של האיראנים הם פגעו באינטרס ישראלי, וסביר להניח שזה הגיע כתגובה לפגיעה באינטרסים שלהם (שאולי כללו גם הפרת ריבונות, בניגוד לפעולה האיראנית), ושבהמשך הם יחטפו שוב.
אין סיבה לעבור לפעולה גלויה בגלל דבר כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מישהו בישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
כשהרגו לפני כ-20 שנה זרים, כי ניסו לפגוע בישראלים - ישראל הגיבה.
שני ההרוגים "מעניינים" כי האיראנים כיוונו להרוג ישראלים, בספינה שהם תופשים כישראלית.
זה אכן לא קאוזוס בלי - אבל לעניות הבנתי מחייב תגובה חריפה, וגלוייה...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
39761 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
מהמוות שלהם
אם יש משהו שרוצים לעשות בלי קשר וזה יכול לשמש כתירוץ אז מצוין. אבל אם זה רק בגלל המוות אז מיותר
וברור שהם יודעים שאין שם ישראלים (אם אין עליה אנשי מוסד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.07
19378 הודעות, 81 מדרגים, 153 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
ולכן אין זו הפרה של ריבונות ישראל.
הפרו את הריבונות של מדינת הדגל.
"אוטוטו בועת הנדל"ן מתפוצצת"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
האיראנים כיוונו לספינה בבעלות ישראלית - והרגו שניים על סיפונה.
זו המהות. הפורמליסטיקה פחות חשובה...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.15
1865 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.21
331 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כשר בקבינט, בנט דרש להגיב לפגיעת זרועות התמנון האירניות בפגיעה בראש התמנון, דהיינו איראן, ולא בזרועות (עזה, לבנון וכו).
דברים דומים נשמעים מאז נכנס לכהונתו כראש הממשלה.
כעת מגיע מבחנו הראשון, עם פגיעת הכטבמ במיכלית שבבעלות ישראלית: האם בקרוב מאוד נשמע על תגובה ישראלית ישירה באירן? לא נחכה זמן רב מדי לתשובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
פשוט - אין ברירה...
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.21
747 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
12781 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.15
10333 הודעות, 207 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבל לשים כותרת לא נכונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.09
54920 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל "הבעלים" ישראלי ...זה בטח יתפוס כותרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
30107 הודעות, 92 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
גם הוא כבר לא כל כך ישראלי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
1249 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
21215 הודעות, 114 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרעלה בגז או פיצוץ מבנים בהם ישהו.
בנוסף, השמדת הדאחיה באותו הערב וחיסול כל ראשי החמאס ומשפחותיהם.
במידה ונעשה זאת ב-24 השעות הקרובות, שקט מובטח לאחר הבלאגן שייגמר, ל-100 השנה הקרובות.
כמובן, שהמשטרה והצבא יצטרכו לחסל כל גיס חמישי שינסה לפגוע ביהודים, בין אם זה בעכו, לוד או יו''ש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.11
21805 הודעות, 224 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
זה אבל תסריט אדיר לסרט, ואני לא ציני, הייתי רוצה לראות סרט כזה
........................................ [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
14303 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד