י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבצע החיסונים נפתח

אחרי הנשיא: גם ביבי ושרה התחסנו במנה שלישית

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חוסנו בשעות הצהריים במנה שלישית. נתניהו תקף את הממשלה על ההתמהמהות בהתחלת מבצע החיסונים וכן את שרת החינוך על התנגדותה לחסן את התלמידים בבתי הספר

אחרי הנשיא: גם ביבי ושרה התחסנו במנה שלישית
נתניהו אחרי החיסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, הגיע היום (שישי) לקבל את מנת החיסון השלישית. נתניהו, מלווה ברעייתו שרה, קיבלו את ה"בוסטר" בבית החולים שיבא תל השומר - שעות לאחר שנשיא המדינה יצחק הרצוג חוסן שם וחנך את מבצע החיסונים.

"‏‎תודה לצוות המסור של תל השומר על כך שאתם נותנים לנו את החיסון השלישי", אמר ראש האופוזיציה ומיד עבר לתקוף את הממשלה המכהנת. "למעלה מחודש וחצי שאני קורא להביא את החיסונים שהבאתי כראש ממשלה ושכבר שילמנו עליהם, זו הדרך היחידה לעצור את הווריאנט וחבל שבזבזו חודש. אני שמח שמשרד הבריאות חושב כמוני ושמתחילים את התהליך החשוב הזה. לכו להתחסן", ביקש מהעם.

על עמדתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נגד חיסונים בבתי הספר אמר: "את רצינית? צריך לחסן גם את המבוגרים וגם את הצעירים. אנחנו עשינו את זה ובגלל זה יכולנו להוריד את המסכות ולצאת ראשונים בעולם מהקורונה. לצערי בגלל תפיסות כאלה ירדנו ובגלל חוסר מעש וקשב – ירדנו מאחד המקומות הראשונים בעולם במדד בלומברג למקום 17 בשישה שבועות! ירדנו מקצה הפירמידה למטה".

‏‎עוד תקף: "אם ימשיכו עם התפיסות האלה, נמשיך להידרדר. אני מציע ללמוד מההצלחה האמיתית שלנו, מה שעשינו, ההחלטות האמיצות שאני והממשלה בראשותי קיבלה – החלטות נכונות ואמיצות וטובות שהוציאו את ישראל מהקורונה".

גם אתמול, שעות לפני קבלת מנת החיסון השלישית, תקף ראש הממשלה לשעבר נתניהו בחריפות את התנהלות בנט בנושא. "הממשלה בזבזה זמן יקר בהבאת החיסון השלישי", אמר נתניהו - שהיה הראשון בארץ להתחסן, כבר בדצמבר 2020. "כבר שישה שבועות אני קורא להם להביא לישראל את החיסונים שכבר הזמנו. במשך שבועות ארוכים הם לא עשו כלום. זה מחדל שעלה בחיי אדם! עכשיו צריך לעשות דבר אחד — ללכת להתחסן מייד".

חיסון שלישי בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד