שתף קטע נבחר

בית"ר: "מעריכים את אורי, רוצים שהכל ייסגר"

אחרי שסירב לשתיים מהקבוצות שרצו אותו, מתכוננים בירושלים לחתימה השבוע: "הוא יודע לעבוד בתקציבים סבירים. יש לו קסם מיוחד". 3 קטנים נעצרו בחשד שגנבו תלבושות מבית וגן

אחרי שכבר סירב לפני שבועיים להמשיך את חוזהו בהפועל אשקלון ואתמול גם אמר 'לא' בפעם האחרונה לעירוני רמה"ש, נראה כי אורי מלמיליאן רציני בנוגע לבית"ר ירושלים. במועדון מתכוונים לגמול לו על המסירות, מאחר ושתי הקבוצות שחיזרו אחריו במרץ, הציעו לו חוזים גבוהים וחופש מקצועי.

 

בבית"ר העניינים יתנהלו בצורה קצת שונה, במסגרת המגבלות התקציביות שצפויות למועדון בעונה הקרוב. עם בסיס צעיר מקומי ושני ותיקים לפחות, בדמותם של שמעון גרשון ועידן טל, ינסה מלמיליאן להגיע לצמרת. אבירם ברוכיאן אגב, עדיין לא ישב עם היו"ר איציק קורנפיין, אך כפי שפורסם אתמול ב-ynet, צפוי להמשיך בקבוצה.

 

"אורי יודע לעבוד בתקציבים סבירים וזה מה שיהיה בבית"ר בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. "יש לו קסם מיוחד, בטח כשמועדון נעוריו מעורב בעניין". האוהדים מתכוונים לתת גב למלמיליאן, כשארגון 'לה פמיליה' ימשיך להתמקד במחאה כנגד היו"ר איציק קורנפיין.

 

הבוקר שמעו קורנפיין והמנכ"ל מנחם נידם, על שלושה קטינים שעל פי חשדות המשטרה פרצו למתחם בית וגן וגנבו תלבושות ישנות של הקבוצה. בבית"ר חששו כי מדובר בקרב נוסף במערכה אותה מנהל היו"ר כנגד קומץ מאוהדי הקבוצה, אך מאוחר יותר התברר כי מדובר במעשה קונדס של נערים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי עידן
אורי מלמיליאן
צילום: רועי עידן
מומלצים