אחרי הסערה: גל גברעם הגיעה להתלונן במשטרה נגד שי אביטל

11 תלונות הוגשו עד כה • סוכן הדוגמניות הגיב לסערה לראשונה בהקלטה שפורסמה: "עושים עליי עליהום הזוי"

גברעם ואביטל על רקע מטה מחוז תל אביב, צילום: יהושע יוסף, מיכה לובטון ומאיר פרטוש

החקירה נגד שי אביטל בחשד לעבירות מין שביצע לכאורה בנשים רבות: הדוגמנית גל גברעם, שיחס המשטרה אליה עורר סערה, הגיעה היום (חמישי) למטה מחוז תל אביב, והתלוננה נגד סוכן הדוגמניות. נכון להיום הוגשו 11 תלונות, ובמשטרה מחכים לעוד מתלוננות.

כזכור, ביום שני האחרון הודיעה המשטרה על פתיחה בחקירה נגד שי אביטל, שעומד בראש סוכנות הדוגמנות "All in one", לאחר שבקשת 12 וברשת 13 פורסמו שורת עדויות של נשים שטענו כי אביטל הטריד אותן מינית, לכאורה.

גברעם הגיעה לתחנת המשטרה בלילה של יום שלישי, ולטענתה זכתה להתעלמות כאשר אזרה אומץ להגיש תלונה. בסרטון שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה כי היומנאי שאל אותה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו, וכי היא נשלחה להגיש תלונה מקוונת או להמתין שעות עד להגעת חוקרת. השר לביטחון הפנים בר-לב והמפכ"ל רנ"צ שבתאי התנצלו בפני גברעם, אך בהמשך טענו במשטרה כי לא הייתה בעיה בשאלת היומנאי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by GG (@gal_gvaram)

בתוך כך, התוכנית "הצינור" ברשת 13 הציגה אתמול הקלטות של שיחת טלפון שניהל אביטל בטורקיה ממקום מושבו הלא ידוע בשלב זה, ובה הוא הגיב לראשונה לפרשה.

"לא יודע מה להגיד, הם מנסים להדליק את המשטרה עליי?", נשמע אביטל אומר בהקלטה. "מה, לא יודע מה היה לי עם הגל הזאת. זוכר רק שדיברתי אליה לא יפה באילת, אבל מי יתקרב אליה בכלל?"

הקלטות שי אביטל: "מי יתקרב בכלל לגל גברעם?" // באדיבות רשת 13

מדברי אביטל נשמע שהוא לא מבין את פשר הסערה שמתחוללת סביבו. "אני לא יודע מה לעשות עם כל מחול השדים הזה", אמר. "הם עושים עליי עליהום הזוי. לא, זה לא נורמלי. זה גם לא נגמר, כל דקה. מה יש לי לעשות?".

יצוין כי עורך דינו של אביטל, ששי גז, דוחה מכל וכל את הטענות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר