יום פחות מוצלח עבר על גולשי הרוח, קטי ספיצ'קוב ויואב כהן, באולימפיאדה. ספיצ'קוב סיימה במקומות 13, 13 ו-9, וירדה למקום השביעי הכללי, מרחק של 32 נקודות מהפודיום. כהן גם לא הבריק (6, 7 ו-15), והוא במקום השישי, מרחק של 13 נקודות מהמקום השלישי.
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
המנהל המקצועי של איגוד השייט, אלי צוקרמן, התייחס ליום של השייטים באולימפיאדה: "היה יום עם תנאים מעולים עם רוח טובה. בתוצאות היינו קצת מאוכזבים, בעיקר קטי. היא התרחקה מהמדליות. יואב עשה תוצאות סבירות והוא עדיין במשחק לגמרי".
2 צפייה בגלריה
קטי ספצ'קוב
קטי ספצ'קוב
ספיצ'קוב באחד השיוטים היום
(צילום: אורן אהרוני)
על השיוטים הלא טובים של ספיצ'קוב, אמר צוקרמן: "אנחנו בדיוק עכשיו יושבים והתחלנו לנתח את הדברים הטכניים. המטרה היא להגיע מחר חדשים. זה חלק מהספורט, יש ימים פחות טובים. כמובן שזה מבאס שזה קורה במאני טיים, באולימפיאדה".
צוקרמן גם דיבר על ההרגשה של ספיצ'קוב: "דיברתי איתה אחרי השיוט, היא מבואסת, זה ברור לגמרי. היא עבדה בשביל זה חמש שנים. זה יום לא טוב, זה גם לא היה צפוי, זאת לא הרמה שלה".
2 צפייה בגלריה
יואב כהן
יואב כהן
יואב כהן
(צילום: אורן אהרוני)
לסיכום, צוקרמן אופטימי: "כל החבר'ה כאן הם ספורטאים אמיתיים. בשילוב המאמנים, שהם מנוסים וזאת לא אולימפיאדה ראשונה שלהם, זה אחלה שילוב ואני מאמין שמחר נראה דברים טובים".