2 צפייה בגלריה
נבחרת הבייסבול קופצת על מיטה בטוקיו
נבחרת הבייסבול קופצת על מיטה בטוקיו
הסרטון עורר בלגן וכעס גדול
(צילום מסך)
מבוכה במשלחת הישראלית לטוקיו בעקבות סרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו תיעדו שחקני נבחרת הבייסבול הישראלית את עצמם שוברים מיטה בכפר האולימפי.
טוקיו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
הסרטון בו נראו השחקנים קופצים על אחת המיטות (שעשויות מקרטון) עורר כעס רב בקרב ראשי המשלחת. בעקבות זאת זומן המנהל המקצועי של הנבחרת, פיטר קורץ', לשיחת הבהרה. השחקנים מצידם התנצלו ואנשי הוועד האולימפי הבהירו להם כי מדובר בהתנהגות שאינה מקובלת.
2 צפייה בגלריה
נשיא איגוד הבייסבול פיטר קורץ
נשיא איגוד הבייסבול פיטר קורץ
המנהל המקצועי של נבחרת הבייסבול, פיטר קורץ
(צילום: אורן אהרוני)
Twitter
למעשה, היפנים החליטו ליצור את כל המיטות בכפר האולימפי מקרטון מתכלה כדי לשמור על הסביבה. למרבה ההפתעה הן מאוד עמידות ולא מעט ספורטאים ממשלחות שונות כבר בחנו את העמידות וקפצו עליהן.
מהוועד האולימפי בישראל נמסר: "ראינו את הסרטון רק לפני מספר דקות ומיד הזמנו לשיחה את המנהל המקצועי של הנבחרת פיטר קורץ, וביקשנו להבין במה מדובר ולקבל הסבר על המעשה. לדבריו, השחקנים ביצעו מעשה קונדס ילדותי. הם התנצלו והביעו חרטה על מעשה השובבות הזה. הוועד האולימפי בישראל מגנה התנהגות זו ורואה בחומרה רבה מעשה זה. המסר הברור הועבר לשחקנים".
ראוי לציין כי הסרטון, שעלה לראשונה בטיקטוק של אחד משחקני הנבחרת, בן וונגר, והפך מהר מאוד לנצפה במיוחד - וזכה לסיקור גם באתרים גדולים בחול דוגמת יאהו וניו יורק פוסט, הוסר לבקשת הוועד האולימפי.
מהוועד האולימפי הישראלי נמסר: "ראינו את הסרטון ומיד הזמנו לשיחה את המנהל המקצועי של הנבחרת פיטר קורץ וביקשנו להבין במה מדובר ולקבל הסבר על המעשה. לדבריו, השחקנים ביצעו מעשה קונדס ילדותי. הם התנצלו והביעו חרטה על מעשה השובבות הזה. הוועד האולימפי בישראל מגנה התנהגות זו ורואה בחומרה רבה מעשה זה. המסר הברור הועבר לשחקנים".
פורסם לראשונה: 22:04, 27.07.21