יום שלישי, 14.05.2024 שעה 16:39

12 נק' לפניני בבכורה בז'לזניק, קאזאן ניצחה

קבוצתו של הפורוורד הפסידה 69:66 לפרטיזן באדריאטית. יריבת י-ם גברה 67:80 על אוראל גרייט. יוון: פאו מושלמת. ספרד: ריאל ניצחה

|
גיא פניני. השחקן המבוגר בז'לז'ניק (גיא בן זיו)
גיא פניני. השחקן המבוגר בז'לז'ניק (גיא בן זיו)

קאזאן, יריבתה של הפועל ירושלים במוקדמות היורוקאפ, תגיע השבוע לישראל כשמאחוריה לא רק 22 נקודות הפרש על היריבה הישראלית, אלא גם ניצחון ברבע גמר הגביע הרוסי, 67:80 על אוראל גרייט.

הגארד ארטם קוזאיקין קלע 24 נקודות לזכות המנצחים, והסנטר דמיטרי סוקולוב הוסיף 13. טרל ליידיי ומרקו פופוביץ' סיימו עם 9 נקודות כל אחד לקאזאן.

דינמו מוסקבה, קבוצתם של דייויד בלאט ודן שמיר, ניצחה בחוץ את לוקומוטיב רוסטוב 53:63. בושטיאן נכבאר הסלובני הוביל את קלעי דינמו עם 15 נקודות, ג'אנרו פארגו וטראוויס האנסן הוסיפו 11 נק' כ"א. 

פרו אנטיץ' מנבחרת מקדוניה, אחת מהיריבות של ישראל באליפות אירופה, סיים עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים לזכות המפסידים.

צסק"א מוסקבה חזרה ממדריד אחרי שניצחה שם את ריאל ביורוליג והביסה במשחק ביתי קל את סיביר טלקום מהליגה השניה 48:113.

טרנס מוריס לא שותף, מיתאש סמודיש וג'יי.אר הולדן הפצועים לא התלבשו למשחק. לצסק"א: וורונצ'ביץ' 20 ו-8 חטיפות, זיסיס 17, שישקאוסקאס 16 ו-7 אסיסטים, קיירו 13, לורבק וחריאפה 12 כל אחד. את הרבע השלישי ניצחה צסק"א בתוצאה המדהימה 7:44, לאחר יתרון 25:38 בלבד במחצית.

טרנס מוריס. לא שותף נגד סיביר טלקום
טרנס מוריס. לא שותף נגד סיביר טלקום

במשחק הרביעי הפסידה מחזיקת הגביע, חימקי מוסקבה, לטריומף 62:55. ננאד קרסטיץ' הסרבי קלע 19 נקודות והוריד 7 ריבאונדים לזכות המנצחים, אלן אנדרסון הוסיף 12 וגם 6 ריבאונדים. קלי מקארתי עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, ומאצ'יי לאמפה עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים בלטו אצל המפסידים. קרלוס דלפינו, שהגיע אל חימקי מה-NBA, סיים עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.

אדריאטית: 12 נק' לפניני בהפסד ז'לזניק לפרטיזן בלגרד
פרטיזן בלגרד עלתה למאזן 0:7 בליגה האדריאטית לאחר ניצחון חוץ על ז'לזניק, קבוצתו החדשה של גיא פניני, 66:69. ז'לזניק הדרדרה למאזן שלילי של חמישה הפסדים ורק שני ניצחונות והיא מדורגת תשיעית.

גיא פניני. קיבל את הגופיה מספר 22 (גבע תלם)
גיא פניני. קיבל את הגופיה מספר 22 (גבע תלם)

פניני, שבגיל 25 הוא השחקן המבוגר ביותר בקבוצה שלו, ערך הופעת בכורה בקבוצה וכשחקן זר בכלל לראשונה בקריירה שלו וקלע 12 נקודות. בתום שלושה רבעים הובילה ז'לזניק 49:54, אבל נכנעה לרבע אחרון חזק של האורחים שהסתיים ביתרון 12:20 לפרטיזן. פניני קיבל את הגופיה מספר 22 בקבוצה הסרבית. דראגן לאבוביץ' הוביל ז'לזניק עם 19 נקודות ומירוסלאב ראדוליצה הוסיף 16.

במשחק בין שתי נציגות יורוליג במסגרת הליגה האדריאטית ניצחה ציבונה זאגרב בחוץ את לובליאנה 67:72. ציבונה מובילה את בית א' ביורוליג במאזן מפתיע של 0:3.

פראסוביץ'. קבוצתו גברה על לובליאנה במשחק בין שתי נציגות היורוליג
פראסוביץ'. קבוצתו גברה על לובליאנה במשחק בין שתי נציגות היורוליג

יוון: פנאתינאיקוס מושלמת
פנאתינאיקוס עלתה למאזן של 0:5 בליגה היוונית, אחרי ניצחון ביתי קל על טריקאלה מהתחתית, 62:81. בטריקאלה משחקים שני זרים שהופיעו בעבר בישראל: וויליאם אייברי מהפועל ת"א והפועל ירושלים וכריס מייסי, ששיחק בחלק מהעונה שעברה בעירוני אשקלון.

ארבעה משחקני פנאתינאיקוס קלעו 11 נקודות כל אחד: מייק באטיסט, קוסטאס צרצריס, סטרטוס פרפרוגלו וניקולה פקוביץ'. ואסילי ספאנוליס ששב מפציעה הוסיף 9 נק', 9 היו גם לדושאן שאקוטה בעוד שרונאס יאסקיביצ'יוס ואדוניס פוטסיס סיימו עם 6 כל אחד.

אוברדוביץ'. פאו מושלמת מפתיחת העונה
אוברדוביץ'. פאו מושלמת מפתיחת העונה

ניקולאידיס הוביל את שחקני טריקאלה עם 17, אייברי סיים עם 12 ולמייסי היו 4 נקודות בלבד. במשחק נוסף הביסה אריס סלוניקי את אולימפיה 55:73 במשחק חוץ והבליטה את סבאס איליאדיס ושון מרשאל עם 14 נקודות כל אחד. סוון שולץ הגרמני קלע 15 למפסידים. מאנזה של אריס לאחר חמישה מחזורים עומד על 1:4.

מחר תנסה אולימפיאקוס (0:4) להשתוות למאזנה של המובילה, ולהתאושש מהפסד החוץ שלה נגד ציבונה זאגרב ביום חמישי ביורוליג.

ניקולה וויצ'יץ'. ינסה להתאושש מההפסד לציבונה בליגה היוונית
ניקולה וויצ'יץ'. ינסה להתאושש מההפסד לציבונה בליגה היוונית

ספרד: ריאל עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון על בדאלונה 
אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות שמה ריאל מדריד קץ לרצף ההפסדים וניצחה 68:79 משחק חשוב כשגברה על חובנטוד בדאלונה. שתי הקבוצות התייצבו למשחק לאחר הפסדים ביורוליג ביום חמישי: ריאל בבית נגד צסק"א וחובנטוד בבית נגד פנרבחצ'ה.

העובדה שבדאלונה משחקת בלי הבריטי-גנאי פופס מנסה-בונסו פגעה בה שוב, וכמו נגד הטורקים הגיעה השבירה ברבע האחרון לאחר יתרון יציב בן 5-6 נקודות. לואיס בולוק קלע 19 נקודות למנצחים, אקסל הארוול, אלכס מומברו וראול לופז הוסיפו 12 כל אחד. דמונד מאלט קלע 24 לבדאלונה וסימאס יסאיטיס הוסיף 12. הקפטן פליפה רייס הוסיף 11 נקודות ו-11 ריבאונדים.

לואיס בולוק. 19 נקודות שלו עזרו לעצור את רצף ההפסדים של ריאל (ניר בוקסנבאום)
לואיס בולוק. 19 נקודות שלו עזרו לעצור את רצף ההפסדים של ריאל (ניר בוקסנבאום)

על אף הניצחון מאזנה של ריאל בליגה הספרדית מאוזן בסך הכל: שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים ומשחק חסר. בדאלונה ירדה לארבעה הפסדים אל מול שלושה ניצחונות.

קאי סראגוסה זכתה בניצחון ביתי חשוב נגד מנרסה 61:78, עם 20 נקודות של קינטרוס, 13 של ויקטוריאנו ו-13 של לארי לואיס. אונדריי סטארוסטה, כדורסלן נבחרת צ'כיה, היה הריבאונדר הבולט במשחק עם 11 כדורים חוזרים לזכות המנצחים. ג'וש אסלין היה הטוב ביותר במנרסה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים וחוויאר בולפוני הוסיף 13.

בלגיה: הפסד לשרון דרוקר ואוסטנד
אוסטנד של שרון דרוקר חזרה למשחקי הליגה הבלגית אחרי הניצחון על לה האבר בצרפת במסגרת היורוקאפ, והפסידה בביתה 78:66 לאאלסט. ניק פצקאס וראשיד אטקינס קלעו 16 נקודות כל אחד למפסידים, שמתכוננים למשחק הגומלין נגד הצרפתים השבוע. אוסטנד מדורגת במקום האחרון בליגה ובמאזנה שני משחקים חסרים.

שרון דרוקר. השחקנים לא חזרו לקרקע
שרון דרוקר. השחקנים לא חזרו לקרקע


איציק אוחנון, שמשחק בלובן, קלע 11 נקודות והוריד 6 ריבאונדים בניצחון החוץ של לובן על גנט 75:86. בסך הכל היו לו 17 דקות משחק. מאזנה של לובן עומד כעת על שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים ומשחק חסר.
 

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */