בן נדל (צילום: שרון ישעיהו)
מתחתך בשביל מנור? בן נדל | צילום: שרון ישעיהו

אמש (רביעי) ב"חתונה ממבט ראשון", בן נדל התמודד לראשונה עם משבר בזוגיות עם מנור בר-טוב, כאשר השניים נקלעו לסיטואציה פחות נעימה. מנור כעסה על בן במשך חצי מהערב, אבל השניים התגברו על המשבר, והתעוררו לבוקר מאוהב מתמיד בירח הדבש.

אבל לא לשם כך התכנסנו (למרות שלא היינו מתנגדים), אלא למהפך הגדול שהוא עבר מאז הצילומים ועד עכשיו. אחרי החתונה של השניים, בן התנצל בפני מנור שאין לו קוביות בבטן, אבל מאז הוא הספיק לעשות שינוי חיצוני מאוד משמעותי. בתמונות שהוא מעלה לרשתות החברתיות, נראה שהוא עובד קשה מאוד עם מאמן צמוד במכון כושר. 

את האימונים הוא החל עוד במהלך הצילומים, אבל בזמן שחלף מאז הוא כבר ירד 11 קילוגרמים. הסוד שלו הוא שני אימונים בשבוע, שלגמרי סייעו לו להגיע ליעד הזה. כל כך היינו רוצים עכשיו להיות זבוב על הקיר של בן ומנור (במידה והוא נשאר קיר משותף). 

בן נדל (צילום: צילום פרטי)
צילום: צילום פרטי
 
בן נדל (צילום: שירלי מואס)
צילום: שירלי מואס
 

בן נדל (צילום: צילום פרטי)
צילום: צילום פרטי

חוץ מזה, אתמול התכנסו צופים וצופות אדוקים של "חתונה ממבט ראשון" להקרנה חגיגית של הפרק בקולנוע קנדה בפלורנטין - ומשעמם, בטוח לא היה שם. חוץ משתי הנשים שהגיעו עם הינומות, שלטענתן זה כמו להגיע עם צעיף למשחק כדורגל, היו שתי הפרשניות שהוסיפו "אפקטים מיוחדים" להקרנה - ופשוט לא הפסיקו לצחוק. מרגישים תחושת החמצה שלא הייתם שם? כן, גם אנחנו.