פעמיים בשבוע

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה שוב הלילה

יומיים לאחר הדיווחים הקודמים על תקיפה ישראלית בשטח סוריה, שוב מדווחים כלי התקשורת הסורים על תקיפה לילית המיוחסת לישראל. הפעם היעד כנראה משלוח טילים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תיעוד מהתקיפה הראשונה השבוע (צילום: מתוך טוויטר)

התקשורת הסורית דיווחה הלילה (חמישי), על תקיפה של ישראל בשטח סוריה. על פי הדיווחים מדובר בתקיפה על העיר אל קוסייר שבמערב סוריה. ההערכה היא כי התקיפה כוונה כלפי משלוח טילים מדויקים שנשלח ככל הנראה מאיראן. בישראל כרגיל התעלמו מהדיווחים ולא התייחסו אליהם.

לפי הסורים, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו ולא היו נפגעים בנפש בתקיפה אך נגרם נזק. סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא דיווחה כי "מערכות ההגנה האוויריות התמודדו עם תוקפנות ישראלית באל-קוסייר שבמערב המדינה".

כזכור, שלשום, דיווחה סוכנות הידיעות סאנא על תקיפה בדרום מחוז חלב שבצפון-מערב סוריה, וגם אז ציינה שמערכות ההגנה האוויריות הופעלו. ברשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה דווח כי יעד התקיפה הישראלי היה מפעל ומרכז מחקר, וכי כל הטילים יורטו. לפי דיווחים אחרים, מדובר במפעל לייצור טילים מדויקים באדיבות האיראנים.

במרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמושבו בלונדון, דיווחו כי בתקיפה שלשום נהרגו חמישה פעילים במיליציות שנתמכות על-ידי איראן, אך כרגיל מדובר במידע לא מאומת דיו. לפי הדיווח, שניים מההרוגים הם שיעים בעלי אזרחות סורית, ושלושה אחרים הם בעלי אזרחות זרה. בנוסף נמסר על ידי המרכז כי באזור א-ספירה שבחלב, שם הייתה התקיפה, ממוקמים בסיס איראני ומחסני אמל"ח שמשמשים את המיליציות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר