כבר חודשיים שיש עמימות סביב הזוגיות של נועה קירל ויהונתן מרגי, ולמרות שהשניים הקפידו להכחיש בכל פעם – כל אחד בנפרד, השמועות לא עוזבות אותם. אבל בקרוב השניים עולים יחד לבמה במופע משותף שנקרא "סופרסטאר", ובחזרות הם דיברו על השמועות שמסתובבות – והבהירו אחת ולתמיד: "אנחנו עדיין ביחד".

"שאלו אותנו 200 פעם – 'נפרדתם, לא נפרדתם?', ותמיד אמרנו שלא, הכל בסדר", אמר מרגי. "אבל זה שאנחנו יושבים אחד ליד השנייה ושואלים אם נפרדנו זה השיא".

"אני יכולה להגיד לך שאם היינו נפרדים - היה קורה משהו", הוסיפה נועה. "משהו שלמדתי בתעשייה הזאת זה לא להסתיר דברים ולא לשקר לתקשורת, כי בסוף יודעים הכל ובכלל שקרים תמיד מתגלים".

השיר שבגלל החלו השמועות על הפרדת כוחות בין השניים הוא "סגול בהיר" של מרגי, שמדבר על פרידה – אבל לפי מרגי, הוא לא מבוסס על סיפור אמיתי. "אני כותב בעיקרון על כל דבר שאני מרגיש, אפילו סיטואציות שהן דמיוניות", סיפר מרגי. "את השיר 'אסור' הוא כתב על בגידה, אבל עכשיו זה לא קרה", הוסיפה נועה, "ואמרתי לו 'מה זה?', הוא אמר לי שזה תאורטי". 

נועה ומרגי סוף סוף משתפים פעולה (צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12)
יש הבדל בדינמיקה? נועה ומרגי בריאיון זוגי לפני כשנה | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12

מתי היה המשבר האחרון שלכם?
"בכל מערכת יחסים יש משברים, יש ימים שהם פחות טובים ויש ימים שהם יותר טובים. זה טבעי וזה בונה ומחזק את הקשר", אמרה נועה, ומרגי הוסיף: "במיוחד בחיים שלנו שהם כל כך דינמיים. תמיד יש טלטלות ומה שנקרא רכבת הרים, בסוף כאנשים בוגרים אנחנו יודעים לפתור הכל, האהבה יותר גדולה מכל משבר. אני אישית מרגיש שהיום אנחנו יותר חזקים מהיום שבו התחלנו את הקשר".

אבל האם באמת אפשר להירגע? בסביבתם של השניים, מאותם אנשים שהכחישו נחרצות הליכי פרידה כשהתבקשו להעביר תגובה רשמית, דלפו כמה הערות על משבר בחדרי חדרים - לא רק צמצום נוכחות בולט במיוחד מהרשתות החברתיות אחד של השנייה, אלא גם היו מי שדיברו במפורט על בחור חדש בחייה של נועה - וגם בנות שנשבעו שמרגי פנה אליהן כרווק. אבל נועה ומרגי משדרים עסקים כרגיל - כזוג מאוהב.

לא היו קצת התקפי קנאה מהקליפ הבינלאומי של נועה?
"נו, והוא לא עשה?", שאלה נועה, "הוא יכול להבין את זה הכי טוב, הוא נמצא גם בסיטואציות כאלה, בגלל זה זה יותר קל. אם היה מישהו שהוא לא מהתעשייה, הוא היה אומר לי למה את מתנשקת איתו, מה את עושה". 

הסינגל הבינלאומי של נועה קירל (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל, instagram)
מרגי לא מתרגש מהליקוק. נועה קירל ובחור מתוך קליפ הבינלאומי שלה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל, instagram

ומה מעיין בשן, מומחית ופרשנית לשפת גוף, מסיקה מהריאיון הזוגי?
"נועה ומרגי נשאלים האם הייתה פרידה, נועה עונה שלא, אבל שפת גופה מסגירה אותה. ברגע שהיא עונה שלא הייתה פרידה, העיניים שלה נעצמות, כאשר עצימת עיניים זאת הסתרה, ובנוסף מבטה פונה שמאלה למטה – שמעיד על חיבור לרגשות עזים, רגשות כואבים. אז כנראה שהייתה פרידה ושהיא הייתה כואבת גם".

"מרגי מדבר וטוען שאין להם שלדים בארון, ברגע שהוא אומר את זה, שפת גופה של נועה מביעה בלימה עצמית, זה אומר שהיא מלקקת שפתיים ומהדקת את השפתיים אחת בשנייה, וזה סימן שהיא בולמת את עצמה מלפלוט את האמת, אז אני לא ממש בטוחה שאין להם שלדים בארון".